Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti - teenkö kuten hän pyytää, vai toiminko omien tarpeiden mukaan?

Vierailija
10.05.2007 |

Tilanne siis tämä:

Äiti on käymässä noin viisi pvää, koska sekä minun että mieheni työkiireet ovat siinä pisteessä, että on tehtävä pitkää päivää, ja lapsen vienti/haku tarhaan tässä tilanteessa ei juurikaan olisi mahdollista. Suuret kiitokset siis äidilleni tästä avusta.

Mies on lisäksi loppuviikon työmatkalla, ja omat työni siis siinä pisteessä, että olen tehnyt 07.00-21.00 pitkiä työpäiviä koko viikon. Projektit kaatuvat päälle, asiakkailta vyöryää valituksia, jne. Täysi kaaos, jonka toivoin saavani hallintaan paiskimalla töitä tämän koko viikon.

Nyt siis äiti haluaa, äitienpäivän lähestyessä, että käymme hänen äitinsä haudalla huomenna iltapäivällä ennen kuin hänen junansa kotiin lähtee n. klo 17. Ymmärrän häntä. Ymmärrän, että hän haluaa viedä kukat äitinsä haudalle. Haluaisin toteuttaa tämän toiveen, jos vain kykenisin.

Maanantaiksi iskee muutama dead-line, jotka toivoin voivani hoitaa nyt tänään ja huomenna tekemällä pitkää päivää. Jotta ehtisimme hautausmaalle (toisella paikkakunnalla pk-seudulla), minun pitäisi lähteä töistä viimeistään klo 15. Eli tavoitteeni (ja suuri toiveeni!) saada tarvittavat työt tehtyä murenisi siihen.

Äitini jo loukkaantui verisesti, kun koitin aamulla sanoa, että että on voi luvata, että ehdin ajoissa kotiin. Mitä tekisitte? Kumman toiveet/tarpeet pitäisi laittaa etusijalle?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyntö ei ole vallan mahdoton.

Vierailija
2/3 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

si näkökenttäni on nyt vain niin kapea. Etten näe muuta kuin omat huoleni.

Järjestän siis sen käynnin huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi käydä siellä haudalla. Kuulostat kyllä aika urakeskeiseltä. Joskus voi käydä niinkin, että voi olla niitä ainoita toiveita, joita saat äitisi eläessä toteuttaa. Sitä kun ei koskaan tiedä..