Taas on niin kovin kurja olo
Lapsi on sairastanut kauan ja on välillä itsetuhoinen. Taas vaikeampaa. Sairaudelle ei voi mitään. Mutta kyllä tuo olon äidilleni kurjaksi.
Sainpa kerrottua nyt jollekin.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle!
Kiitos paljon.
Kukaan ei voi tietää koska kukakin sairastuu. En olisi muutama vuosi sitten tiennyt minäkään. Itse emme ole tähän millään tavalla vaikuttaneet. Omalleni kaikkea hyvää toivon. Toivon myös, ettei kukaan joutuisi samaan. Ei ole ihan helppo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä on?
Ihan täällä kotona. Perhe on ehjä. Onneksi. Sairauteen se ei vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Kato peiliin säälittävä vollottaja!
Sieltä näen itseni. En itke, vaikka sisäisesti kurja oli onkin.
Huomaan, että taitaa olla huono olo sinullakin. Toivottavasti ”kevyemmistä” syistä. Oman lapsen raju sairastaminen on rankimmalta päästä. Tämä ei ole mitenkään vanhempien syytä, eli peilivertaus on ontuva.
Voimia sinulle. Tiedän, että on tosi rankkaa, kun lapsella on vaikeaa. Se on suurempi tuska kuin mikään muu. Ei se aina kasvatuksesta tai kodista johdu, ei todellakaan. Saman perheen lapsilla voi olla ihan erilaiset elämät aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle!
Kiitos paljon.
Kukaan ei voi tietää koska kukakin sairastuu. En olisi muutama vuosi sitten tiennyt minäkään. Itse emme ole tähän millään tavalla vaikuttaneet. Omalleni kaikkea hyvää toivon. Toivon myös, ettei kukaan joutuisi samaan. Ei ole ihan helppo juttu.Toivon myös että lapsesi tila pahenee.
Minä toivon, että sinä paranet. Kaikkea hyvää sinun mieleesi.
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle. Tiedän, että on tosi rankkaa, kun lapsella on vaikeaa. Se on suurempi tuska kuin mikään muu. Ei se aina kasvatuksesta tai kodista johdu, ei todellakaan. Saman perheen lapsilla voi olla ihan erilaiset elämät aikuisena.
Kaksi nynnyä kohtasivat.
Täällä porukka menee vaan törkeämmäksi näissä kommenteissa. Todella kipeetä porukkaa.
Ikävä kuulla, että sulla on kurja olo. Niin mullakin, vaikkakin eri syistä. Yritä pitää myös itsestäsi huolta, että jaksat paremmin, vaikka tiedän, että se voi olla vaikeaa.
Huomaan, että täällä on myös muita, joilla on kurja olo ja jotka kuvittelevat, että se paranee olemalla ilkeä. Niin ei valitettavasti ole. Kurjuus lisää vain kurjuutta, myös sitä omaa.
Toivon lisää vastoinkäymisiä sinulle.
Psyykkinen sairaus ei johdu ympäristöstä. Joku vaan sairastuu. Terve ihana lapsi voi sairastua nopeastikin esim. Murrosiässä tai aikuisena. Ja aina hän on jonkun lapsi.
Luin näitä ja mietin huonoa toivottamalle, että toivottavasti läheiset hänellä pysyvät terveinä.
Ilkeilijät voi jättää oman onnensa nojaan. Ilmeisesti kokevat voimaantuvansa ja saavansa valtaa lyttäämällä toisia. Hetken voi kuvitella olevansa toista parempi. Kuinka huonosti voi tuollainen ihminen, jonka pitäisi olla aikuinen ja kantaa vastuu teoistaan. Kuinka alhaalle voi vajota?
Vierailija kirjoitti:
Ilkeilijät voi jättää oman onnensa nojaan. Ilmeisesti kokevat voimaantuvansa ja saavansa valtaa lyttäämällä toisia. Hetken voi kuvitella olevansa toista parempi. Kuinka huonosti voi tuollainen ihminen, jonka pitäisi olla aikuinen ja kantaa vastuu teoistaan. Kuinka alhaalle voi vajota?
Ei vaan Lääkitsen vaikeaa adhd:ta dopamiini kikseinä lääke ei pure keskittymiskyvyn puutteeseen. Oikeasti minä olen täällä sen vuoksi!
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, hyppää yli nuo solvaukset, jotka kumpuaa jonkun huonosta olosta.
Ymmärrän, miksi hoitaja pyysi lastani poistamaan tietyt sovellukset…
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, miksi hoitaja pyysi lastani poistamaan tietyt sovellukset…
Mood
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle!
Kiitos paljon.
Kukaan ei voi tietää koska kukakin sairastuu. En olisi muutama vuosi sitten tiennyt minäkään. Itse emme ole tähän millään tavalla vaikuttaneet. Omalleni kaikkea hyvää toivon. Toivon myös, ettei kukaan joutuisi samaan. Ei ole ihan helppo juttu.Toivon myös että lapsesi tila pahenee.
Veistä haavassa vähän lisää, niin vai?
Noinko paljon kolottaa omassa sydämessäsi jokin?
Ihan oikein sulle!