Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 26kg liikaa 118cm pitkällä 6- vuotiaalla?

Vierailija
10.05.2007 |

Ajattelin alkaa tarkkailla syömisiään ja vähentää välipaloja. Namipäiväkin on hiukan lipsunut.

Minusta lapseni saisi olla hiukan hoikempi. Pyöreys johtuu ihan vain hänen syömisestään.

Minä olen se joka siihen voi vaikuttaa ja nyt saa isikin sitten karjunnat päälle poiketessaan namuhyllylle muulloin kuin namipäivänä ja kebabit saa luvan jäädä syömättä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ei ole kiinnostunut lapsemmeterveydestä!

ap

Vierailija
2/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ruumiinrakenteesta tosi paljon kiinni. Mutta meidän lapsi syö terveellisesti, hyvin harvoin hampurilaisia, karkkia kerran viikossa.

Tuohon ravinnon laatuun on hyvä kiinnittää huomiota. Annat oikeasti lapsellesi eväät elämäää varten.

T: äiti, joka itse on vasta aikuisella iällä oppinut syömään terveellisesti ja tämän mallin opetan muksullenikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä rataa on vaikea hänen myöhemmin tottua normaaliin ruokaan.

Mieheni vie lapsemme pitsalle kalakeittopäivänä (lapsi ei tykkää kalakeitosta). Tuo on niiiin raivostuttavaa!

Minä taasen olen suklaasuu. kaapissa aina " jemmassa" suklaalevy. Lapselta salassa koitan syödä.

Pitäisi syödä vain myöhään illalla suklaata, mutta se maistuu työpäivän päätteeksi kahvin kanssa niin hyvältä.

Lapsihan on tuolloin kotona ja silloin on hänellekkin annettava.

Huoh, kumpa en rakastaisi herkkuja.

ap

Vierailija
4/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipäivä kerran viikossa on todella hyvä, hampaiden takiakin. Kyllä nykyään on yleensä niin päin, että lapset eivät millään syö, vaikka kuinka hyvää ruokaa yrittäisi laittaa.

Ymmärrän kyllä miestäsi, miksi ei turhaan vouhkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän