Mies ei ole missään vuorovaikutuksessa lapsensa kanssa
Ei sano huomenta tai hyvää yötä, ei leiki, ei anna ruokaa tai juomaa, ei keskustele ei heittele palloa, ei hoida iltatoimia ei mitään, jos ostaa kauppamatkalla namin, niin ei edes ajattele sitä, että mussuttaa namia lapsen nenän edessä. Jos sanon, että heitä palloa kun lapsi pallon sulle toi, niin on "kiireinen" (yleensä kännykän kanssa) tai suuttuu ettei osaa. Siks hetkinen. Se on pallo, ei nasan raketti??
Olen sanonut ottavani eron jos ei käytös lasta kohtaan ala muuttua, mutta itse oikeuttaa käytöksensä kasvatuksen puutteesta ja vetoaa aina siihen. En ole tohtinut kysyä asianosaisilta mikä mennyt kasvatuksessa vikaan, mutta mulle vanhemmat on näyttäytyneet aivan tavallisina, vaativinakin ihmisinä.
Kommentit (4)
Joo tosiaan itse valinnut minkälaisen miehen kanssa lapsia tehnyt. Seurustellessa ksnnattaa asiat selvittää.
Ihan kuule oma vika kun valitsit tommosen matala testo väasykän
Tule mun luo saat kunnolla isoa kyr*ää ja mahti lastit syvälle pilluun! - Iso Jorma 72v
On paljon erillaisia miehiä ja sinä halusit hänet. Hänessä varmaan oli muita hyviä puolia kun juuri hänen kanssaan halusit tehdä lapsia. Hyväksy tai eroa. Hyvin yksinkertaista sillä muuttaa häntä et voi koska jotkut eivät vain sovi isäksi tai äidiksi.