Miksi pitkäaikaistyöttömät ei myy ruumiinaukkojaan kiimaisille miehille?
Kommentit (15)
Henna kuolisi nälkään, jos elanto olisi siitä kiinni.
Varmaan jotkut myyvätkin. Tiedän yhden joka on kertonut myyvänsä käytettyjä pikkareitaan.
Ehkä ei-työssä olevien miesten pitäisi alkaa myymään. Tämä voisi koskea ihan kaikkia sellaisia, jotka tienaavat elantoaan muutoin kuin palkkaa nauttimalla. Kansanedustajista ministereihin, yrittäjistä osingonnostajiin. Olisi paljon valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit myydä itseäsi. 👍
Samaa mieltä. Myy sinä, ap.
Myyn jo.
Terv: Penaliisa 56v transnainen
Mistäpä sen tietää vaikka myyvätkin.
Niitä miehiähän on työttömänä tosi paljon. Ei muuta kun työttömät miehet jonoon pyllistämään! Poikarakkautta rahasta.
Onko sulla massii maksaa?
Terv. Jari
Kuka vanhaa kurppaa haluaa? Peräreikä täynnä pukamia. Pil..lu on kuiva ja löysä. Sairastaminen on vienyt halut.
Tuon on paljon hienivaraisempaa kuin suora seksin myynti. Moni nainen lokkeilee paremmin toimeentulevan miehen nurkissa pillupalkalla ja virallisesti on tietysti omakin osoite tukien takia.
On mulla yksi 22-vuotias syrjäytynyt nuori jonka luona käyn pikaisella aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Niitä miehiähän on työttömänä tosi paljon. Ei muuta kun työttömät miehet jonoon pyllistämään! Poikarakkautta rahasta.
Maksumiehistä tulis keskenään pitkä possujuna, jossa olis dieselpersuveturit. Vitsi, mikä visio.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vanhaa kurppaa haluaa? Peräreikä täynnä pukamia. Pil..lu on kuiva ja löysä. Sairastaminen on vienyt halut.
Ap: llä on tiukat paikat ja sheivattu, eikä pimperoa vaan pikkuinen pipero, tykkäätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksumiehistä tulis keskenään pitkä possujuna, jossa olis dieselpersuveturit. Vitsi, mikä visio.
:D
Tarpeeksi laadukasta miestä en ole löytänyt kelle myisin tavaraani,a😀
Työttömille miehille jäisi aika vähän tehtävää.
Olenhan minä myynyt miehille. Tienasin pari tonnia viikossa puoli vuotta. Miten luulet että olen asuntoni maksanut. Velaton kaksioni lähes keskustassa maksoi 75500 euroa.
Kyllähän jotkut myykin.
Itse en pysty. Minua on lapsena seks*..hyväksikäytetty, enkä pysty edes tavalliseen seksiin saati rahasta tekemään. En edes osaisi mitään enkä ole nuori enkä sosiaalisesti taitava, ei minulla olisi vientiä sillä alalla. Ja todennäköisesti saisin väkivaltaisen reaktion jonkun takauman seurauksena kuten on muissa yhteyksissä käynyt. Kiva asiakkaalle sitten kun mätän siltä hampaita katki täysin sovitun kanssakäymisen aikana yhtäkkiä :/
Sinä voit myydä itseäsi. 👍