Nyt Vihreätkin vaativat pääministerin eroa. Aiemmin SDP ja myös Keskusta ovat vaatineet Orpon eroamista.
Varmaan kohta myös hallituspuolueiden vastuullisemmat yksittäiset henkilöt avaavat silmänsä tilanteelle.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
sote ja taksi sekoilu oli ainoastaan kepun ideoita luulivat saavansa turvenuijien muijille hyvin palkattuja suojatöitä. nyt ei kunnissa ole terkkareita eikä takseja. kaikkonen leikkii täysin tietämätöntä näistä sekoiluista syyttää muita. piti kepua äänestää mutta enpä äänestäkkään. kepun orastava nousu kaatui tähän väli hölmöilyyn osallistumiseen.
Kannattaa lukea Tuppeensahattu Nuorisosäätiö. Sen luettuani todella ihmettelen, miten Kaikkonen saa edelleen huseerata eduskunnassa. Ja Vanhanenkin palkittiin oikein puhemiehen pestillä. Niin törkeään korruptioon molemmat ukot syyllistyneet ettei mitään häpyä...
Vierailija kirjoitti:
Jos Orpolla olisi munaa ja selkärankaa, hän tunnustaisi tehneensä paljon tietoisia tekoja heikentääkseen kansan hyvinvointia ja jättäisi samalla eroilmoituksensa.
Tere voisi hypätä Orpon tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän piäministeri on harvinaisen nössö ja nynnerö mies,en äänestä enää korkkareita,siirryn vasemmalle.Orpo ja Purra on puten puudelelta.Säälittäviä vätyksiä.
Ai rysyvasuri esittää äänestäneensä kokoomusta, hehe.
En ole ikinä äänestänyt vasemmistoa,nyt aion sen tehdä,olen aika usein kokoomusta äänestänyt,en enää minulle riitti.Vaikka olen vauraasta perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän piäministeri on harvinaisen nössö ja nynnerö mies,en äänestä enää korkkareita,siirryn vasemmalle.Orpo ja Purra on puten puudelelta.Säälittäviä vätyksiä.
En ole ikinä äänestänyt vasemmistoa,nyt aion sen tehdä,olen aika usein kokoomusta äänestänyt,en enää minulle riitti.Vaikka olen vauraasta perheestä.
Punavihreät ilmastokakarat yleensä ovat juuri vauraista perheistä.
Ruotsista lapsi torpedot hoitamaan hallitus pois päiviltä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsista lapsi torpedot hoitamaan hallitus pois päiviltä.
Siinäpä se punavihreä tavoiteyhteiskunta kiteytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 60v heh heh,enkä punavihreä,enkä enää kakara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 60v heh heh,enkä punavihreä,enkä enää kakara.
Batikhyx?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppositio on jotenkin koominen, he loivat nykytilanteen, esim susisoten, joka vie yli neljänneksen budjetista ja nyt kaikki onkin OrpoPurran vika. Vihervassareiden johtohahmot ovat jo kaikki hillotolpilla kuka missäkin, eikä heillä tai puolueillaan ole aikomustakaan kantaa vastuutaan. Uskomattominta on, että höynäytettäviä äänestäjiä näyttää riiittävän.
Ah, kuinka nopeasti perskokkareilta unohtuukaan, että nykysote perustuu Sipilän hallituksen viritelmään. Tyhmää oli ainoastaan sen toteuttaminen, mutta siitäkin voi syyttää vain keskustan aggressiivista painostusta ja kiristystä👀
Olet valehtelija. Sipilän sotea ei ole koskaan toteutettu. Soten on luonut Marinin (sdp) hallitus. Soteministeri oli Krista Kiuru (sdp) ja STM:n kansliapäällikkö oli Kirsi Varhila (sdp). Krista Kiuru oli sotevaliokunnan puheenjohtaja Sipilän hallituksen aikana ja sai aikaan sen, että sitä ei koskaan tehty.
Demarit leuhki, että Sanna teki sotenkin valmiiksi, vaikka muut on sitä yrittäneet eivätkä onnistuneet. Eikö kunnia demareita enää kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Orpo tekisikin Suomelle suuren palveluksen eroamalla. Mutta Suomessa on vielä hyvinvoinnin rippeitä jäljellä, joten tietenkin hän jatkaa kautensa loppuun.
Eli itsekin myönnät, että ovat kurjistaneet hyvinvointia niin, että on enää rippeet jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppositio on jotenkin koominen, he loivat nykytilanteen, esim susisoten, joka vie yli neljänneksen budjetista ja nyt kaikki onkin OrpoPurran vika. Vihervassareiden johtohahmot ovat jo kaikki hillotolpilla kuka missäkin, eikä heillä tai puolueillaan ole aikomustakaan kantaa vastuutaan. Uskomattominta on, että höynäytettäviä äänestäjiä näyttää riiittävän.
Ah, kuinka nopeasti perskokkareilta unohtuukaan, että nykysote perustuu Sipilän hallituksen viritelmään. Tyhmää oli ainoastaan sen toteuttaminen, mutta siitäkin voi syyttää vain keskustan aggressiivista painostusta ja kiristystä👀
Olet valehtelija. Sipilän sotea ei ole koskaan toteutettu. Soten on luonut Marinin (sdp) hallitus. Soteministeri oli Krista Kiuru (sdp) ja STM:n kansliapäällikkö oli Kirsi Varhila (sdp). Krista Kiuru oli sotevaliokunnan puheenjohtaja Sipilän hallituksen aikana ja sai aikaan sen, että sitä ei koskaan tehty.
Demarit leuhki, että Sanna teki sotenkin valmiiksi, vaikka muut on sitä yrittäneet eivätkä onnistuneet. Eikö kunnia demareita enää kiinnosta?
Kiuru vaikuttaa eduskuntapuheidensa perusteella täysin unohtaneen tämän meriittiinsä.
Nykyinen hallitus on Suomen historian huonoin.Eikä Orpo ole sopiva pääministeriksi,voi mennä niitä risuja keräämään ja töihin tai hoivakotiin hoivaavustajaksi,eiksniin.
Keskusta ei edelleenkään avaa tarkemmin omia ehdotuksiaan siitä, mistä velkajarrun takia joudutaan säästämään.
Miksi kokoomus on nykyään vasemmitolaisempi puolue,kuin vasemmistolaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vassareiden ainainen kitinä on sinfoniaa korvilleni.
Oppositio tekee sitä mitä sen kuuluukin, mutta jos et arvosta tai ymmärrä demokratiaa, niin ei ihme, että pidät sitä kitinänä joka on sinfoniaa korvillesi.
Sitä paitsi ainoat jotka toistuvasti kitisevät jostain, löytyvät persujen riveistä. Ei edes hallituksen riveistä laajemmin, vaan lähes ainoastaan persujen.
Jos Orpolla olisi munaa ja selkärankaa, hän tunnustaisi tehneensä paljon tietoisia tekoja heikentääkseen kansan hyvinvointia ja jättäisi samalla eroilmoituksensa.