Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset on kiusaajakansaa

Vierailija
22.04.2026 |

Suomalaiset on kiusaajakansaa

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi köyhöt kiusaa hyvin toimeentulevia

Ovat kateellisia paskoja.

Vierailija
62/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kiusanneet minuakin läpi elämäni. Ensin kun olin lapsi. Sitten sen jälkeen työelämässä. Ja sitten kun tulin äidiksi, alkoi lasuttelu ja äitiyteni ilo vietiin. En enää luota Suomalaisiin. Mutta onneksi olen tavannut ihan hyviäkin ihmisiä, korjaavia kokemuksia saanut joten luottamus rakentuu pikkuhiljaa, mutta ei enää koskaan voi palata ennalleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloitus pitää täysin paikkansa

ja kiusaajien lisäksi maa on täynnä narsisteja-sosiopaatteja-psykopaatteja

Olet todennäköisesti itse se "narsisti-sosiopaatti-psykopaatti" kun näet kaikki muut pahoina ihmisinä.

Vierailija
64/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat kiusanneet minuakin läpi elämäni. Ensin kun olin lapsi. Sitten sen jälkeen työelämässä. Ja sitten kun tulin äidiksi, alkoi lasuttelu ja äitiyteni ilo vietiin. En enää luota Suomalaisiin. Mutta onneksi olen tavannut ihan hyviäkin ihmisiä, korjaavia kokemuksia saanut joten luottamus rakentuu pikkuhiljaa, mutta ei enää koskaan voi palata ennalleen. 

Venäläiset trollit erottaa AINA siitä, että tekoälyllä kääntäminen, tai aivovamma saa aikaan sen, että kansallisuus alkaa suurella kirjaimella.

Vierailija
65/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on m a m u. Suomessa ei ollut tällaista 1970- ja 1980-luvulla. Vähitellen pidot muuttuivat melskeisiksi, kun tuli väkeä levottomista maista. 

Vierailija
66/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisuutta ei suvaita. En tarkoita pelkkiä pride-juttuja.

Vielä vähemmän muualla maailmassa.

Vierailija
67/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ihana esittää mielipide ilman yhtäkään perustelua. Ei anna lainkaan yksinkertaista kuvaa kirjoittajasta itsestään. 

Vierailija
68/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, v*tun rys-sä.

Vierailija
69/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on ihana esittää mielipide ilman yhtäkään perustelua. Ei anna lainkaan yksinkertaista kuvaa kirjoittajasta itsestään. 

Esimerkkinä opiskeluajoilta kesätöissä... Vidduilua: "Miksi tulet aina tänne töihin?" + muuta epäasiallista käytöstä. Vanha juttu vuodelta 2010, mutta kuitenkin 

Vierailija
70/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä opiskeluajoilta kesätöissä... Vidduilua: "Miksi tulet aina tänne töihin?" + muuta epäasiallista käytöstä. Vanha juttu vuodelta 2010, mutta kuitenkin 

kateellisen kommentointia, korvasta sisään korvasta ulos 

Vierailija
71/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja jos ei ole sitä, juhlivat niin että naapuriin haisee virtsat ja viinat. Hyi olkoon. Muita pitää alkaa ajatella.

Se on kovin ystävällistä, että venäläiset puhuvat kuin ulkopuolisina, niin kuka vaan erottaa trollit suomalaisista.

En ole trolli. Tänään naapurista todella haisi se ja levisi mun makkariin.

Putin haisi?

Vierailija
72/91 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ulkomaalaiset pois.

Vierailija
73/91 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsippä työpaikka, jossa ei olisi kiusaamista niin maksan 100 euroa !

Vierailija
74/91 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin onnellisia!

Vierailija
75/91 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka eivät ole oppinut kirjoittamaan edes kokonaista lausetta oikein pitäisi karkottaa takaisin lähtömaahansa. 

Kuten lukihäröiset suomalaiset?

Vierailija
76/91 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin onnellisia!

Maailman onnellisin kansa?

Vierailija
77/91 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin onnellisia!

Nauran maha kippurassa

Vierailija
78/91 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin onnellisia!

Kyllä. Samalla myös rasistisin. Ei ole sattumaa, että ovat molempia samaan aikaan.

Vierailija
79/91 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nyt osuit Ap naulankantaan. Tämä on aivan tosi väittämä. Suomalaiset eivät osaamistakin kiusata toisia. Jokainen suomalainen pitäisi ampua niin oppisivat olemaan siivosti.

"Suomalaiset eivät osaamistakin kiusata toisia."

Nyt on kyllä rys-sän kääntäjässä vikaa 😂

Vierailija
80/91 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muut kuin rysssssät ei kirjoita kansallisuutta isolla