Väsynyt tähän elämääni
Ehkä se on mulle monisairaana ja ns heikkolahjaisena oikein että elämä on kurjaa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt juuri erikoisen kurjaa? Toivottavasti kevät pikkuisen virkistää. Voimia ystävä.
Kiitos. Tänään oli super kurja päivä.
Sitähän sä täällä olet jo vuosia jankannut. Ja tehnyt kymmeniä aloituksia samasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Normipäivä siis, vai mitä Valis?
Ei minusta vaan paljon pahempi
Yhtään juttua en saanut tehtyä, mitä suunnittelin. Eikä se johtunut minusta.
Ja tätä syytä kurjuuteen saadaan täällä arvuutella, koska Ammattivalittaja ei tavoistaan poiketen kerrokaan, mistä kenkä nyt puristaa. Mutta huomio on silti taattu, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö tämä ole ihan tavallista sinun elämässäsi? On täällä monta, monta kertaa kuultu, kun mikään ei mene ikinä just niin kuin sinä haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en saanut tehtyä mitään, mutta se johtui vain minusta. Toki jo aamulla masensi, mutta pitäisi pystyä kasaamaan itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö tämä ole ihan tavallista sinun elämässäsi? On täällä monta, monta kertaa kuultu, kun mikään ei mene ikinä just niin kuin sinä haluaisit.
Yleensä siihen on syynä mun sairaudet. Nyt ei ollut minusta riippuvaiset syyt.
No mutta pää pystyyn nyt ja reippaasti kohti uusia pettymyksiä 🤗 Pian on vappu ja sulla taas bileet 🥳🎈🍾
Vierailija kirjoitti:
No mutta pää pystyyn nyt ja reippaasti kohti uusia pettymyksiä 🤗 Pian on vappu ja sulla taas bileet 🥳🎈🍾
Tuskin on. Taitaa olla isoja muutoksia elämään tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perintö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perintö?
Ei todellakaan. En mä mitään koskaan peri.
Suuria muutoksia on ollut tulossa jo kymmenen vuotta. Koska ne alkaa oikeasti tapahtumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko taas? Yhtä isoa muutostahan se on ollut, sitten taas ei, sitten kyllä jne.jne.
Kas, Valis taitaa itse heittää noita muita kommentoitsijoita kommentoivia kommentteja tuohon väliin.
Miksi ihmeessä se olisi oikein, noinko sanoisit muillekin joilla on sairauksia tai muuta kurjaa?
Onko nyt juuri erikoisen kurjaa? Toivottavasti kevät pikkuisen virkistää. Voimia ystävä.