Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä puolisoni olisi voinut tavata ihmisen?

Vierailija
19.04.2026 |

Siis puolisoni ollut minua kohtaan välinpitämätön noin vuoden parin ajan.

Tässä yksi ilta kaupasta tullessamme hermostui minulle, kun jäin auton ulkopuolelle odottamaan häntä. Hän avaisi autonoven ja tiuskaisi minulle, että enkö osaa mennä yksin kotiin? Hän jää päivittämään auton ohjelmistoa ja siihen menee 15min.

Yhdessä ollaan oltu 27 vuotta ja ikinä, siis ikinä en ole nähnyt hänen kirjoittelevan tekstiviestejä puhelimella, nyt viime kuukausina on näitä kirjoitellut jollekulle.

Suuttuu tai närkästyy minulle ihan olemattomista asioista ja aloittaa mykkäkoulun. Eilenkin kesken pihan haravoinnin lähti sisälle, jätti haravan keskelle takapihaa kuin pikkulapsi. Sitten kun miestä ei takaisin kuulunut lähdin kyselemään, että mihin jäit kesken pihatöiden, niin suuttui.

Onkohan sillä menossa joku juttu? Siis puolisoni on hiljainen ja vaatimaton hissukka, mutta eihän näistä koskaan tiedä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jossain sellaisessa paikassa missä on muitakin ihmisiä, ja missä sinä et ole samaan aikaan hänen kanssaan.

Vierailija
22/26 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua ei satuta toisen löytyminen, minua satuttaa salailu ja seläntakana toimiminen.

-Ap" 

No siinä tapauksessa liittosi on muutoinkin menneen talven lumia. Jos rakkautta on edes hitunen jäljellä, kaikkein eniten satuttaa se, kun kumppani löytää itselleen uuden rakkaan.

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari enää oon löytänyt tinderistä kun käytös on ollut tuollaista. Niin miksi itse olin siellä? Juuri sen takia kun olin nähnyt kuvion aiemminkin, tein luvattoman feikki profiilin ja sekasin sen verran että sain ukkojen profiileista screenshotit. Eihän nuo ikinä tunnusta itse mitään.

Ootko AP kysynyt mikä miestä vaivaa kun on etäinen ja äkäinen?

Vierailija
24/26 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän vastaa, kun kysyt? Tietenkin kysyt. 

Mun sairaan mustasukkainen ex aviomies kysyi kyllä suoraan. Kysyi monta kertaa, aina vaan uudestaan. Koska hänelle ei kelvannut mikään muu syy välttelevään ja pahantuuliseen käytökseeni kuin pettäminen. Ei halunnut katsoa peiliin. Mieluummin seurasi salaa lenkille, mieluummin stalkkasi työkaverieni somet...

Vierailija
25/26 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin miehen tekstiviestit (tai keskustelusovelluksen viestit), sillähän se selviää. Eihän se oikein ole, mutta ei ole pettäminenkään. Kuitenkin käsillä on paljon klassisia pettämisen merkkejä.

Vierailija
26/26 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari enää oon löytänyt tinderistä kun käytös on ollut tuollaista. Niin miksi itse olin siellä? Juuri sen takia kun olin nähnyt kuvion aiemminkin, tein luvattoman feikki profiilin ja sekasin sen verran että sain ukkojen profiileista screenshotit. Eihän nuo ikinä tunnusta itse mitään.

Ootko AP kysynyt mikä miestä vaivaa kun on etäinen ja äkäinen?

Olen kysynyt aika useinkin. Mikään ei ole pielessä, ei kerro mitään.

Siksi en nyt kyselisi mielelläni yhtään mitään.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi