Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tuijottaa joka paikassa

Vierailija
19.04.2026 |

Kun luin hesarista eilen dj:n tuijotusjutun niin nyt huomaan kuinka miehet tuijottaa joa paikassa, iljettävää😬

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki tuijota. Ihmettelen täälläkin kysymyksiä joiltakin, että mistä löytäisi miehen. Eikö vaan pärjää itsekseen?

Pärjää tietenkin mutta jotkut haluavat parisuhteen ja ehkä lapsia. Onko se väärin?

Vierailija
22/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media ilmoittaa, että miehiä tulee pelätä ja inhota. Naiset uskovat tähän ja tilanne vain pahenee. Hienoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Nuoria tyttöjä tuijotellaan, minunkin nuoria tyttöjä alle 20v. 

Vierailija
24/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis järjestää tuijotuskilpailu, että kuinka kauan pystyy tuijottaa tissejä ilman että räpäyttää silmiä.

Vierailija
25/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tuijota.

Sille on varmaan ihan syy?

Vierailija
26/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media ilmoittaa, että miehiä tulee pelätä ja inhota. Naiset uskovat tähän ja tilanne vain pahenee. Hienoa...

En mä ainakaan välitä mitä naiset musta ajattelee. Siinähän kihisee omassa liemissään.

Vierailija
27/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuijotan ahnaasti etenkin kesällä. Mä en ole tehnyt mitään laitonta ja ihan sama mulle mitä palstamammat siihen sanoo

Vierailija
28/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa vaikka, kuinka miehet istuu maikkarin aamutelkkarin haastattelussa. Tosi ällöttävää.
https://img.ilcdn.fi/r93BR1hEbjeDcpsFjuEV7gIBjX4=/full-fit-in/920x0/img…

Aada Milena Pallorillinen voisi ottaa omastahi naamasta kuvan eikä vain naamatustenistuvaa salakuvata

Vierailija
29/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein heillä on tuijottaessa myös muna pystyssä. 

Vierailija
30/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain on! Jos vähän tuijottaa ja on erektio niin keneltä se on pois?

Vierailija
31/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kaupoissa tuijottamassa. Sitten kun sopiva kohde löytyy menen sen taakse jonoon hankamaan.

Vierailija
32/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pidempi hame, ettei kulli näy vastaantulijoille. Sitten ei tuijoteta-ainakaan niin paljon.

Vierailija
33/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tuijota.

Eikä mua, mutta en ole koskaan hesaria lukenut kuin joskus vuosikymmeniä sitten. Ei minua tuijotettu silloinkaan, vaikka olin paljon nuorempi.

Vierailija
34/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomalaiset yleisesti tuijottavat kaikkea ja kaikkia. Syynä varmasti se kun puusta laskeuduttiin vasta vähän päälle sata vuotta sitten. Ainoastaan Helsingissä voi harvakseltaan tulla tuijottamattomia vastaan, mutta vain harvakseltaan.

Vierailija
35/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pane jotain päälles, kyllä tuijotus loppuu

Vierailija
36/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perusta sellainen ja katso mitä tapahtuu. Vai pitäisikö miesten ensin rakentaa se?

Vierailija
37/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näin oikein onkin, erektiossa oleva penis pitää naisen kurissa ja nuhteessa💪💪

Vierailija
38/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on niitä pitkäaikaistyöttömiä nälissään, jotka tuijottaa suu kuolassa...voi raukkoja

Vierailija
39/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin DI-aviomiehenä etsin tilanteita, joissa on tungosta ja väenpaljoutta. Silloin voi luontevasti siirtyä tuijottamisesta hankaamiseen.

Vierailija
40/62 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin DI-aviomiehenä etsin tilanteita, joissa on tungosta ja väenpaljoutta. Silloin voi luontevasti siirtyä tuijottamisesta hankaamiseen.

Juurikin näin. Rokki konserteissa ja musa festareilla on usein tungosta luvan edustalla. Siellä on luontevaa hangata samalla kun hypähtelee ja liikehtii innostuneisuutta esittäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä