Miehet tuijottaa joka paikassa
Kun luin hesarista eilen dj:n tuijotusjutun niin nyt huomaan kuinka miehet tuijottaa joa paikassa, iljettävää😬
Kommentit (62)
Media ilmoittaa, että miehiä tulee pelätä ja inhota. Naiset uskovat tähän ja tilanne vain pahenee. Hienoa...
Kuinka vanha olet? Nuoria tyttöjä tuijotellaan, minunkin nuoria tyttöjä alle 20v.
Pitäis järjestää tuijotuskilpailu, että kuinka kauan pystyy tuijottaa tissejä ilman että räpäyttää silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua tuijota.
Sille on varmaan ihan syy?
Vierailija kirjoitti:
Media ilmoittaa, että miehiä tulee pelätä ja inhota. Naiset uskovat tähän ja tilanne vain pahenee. Hienoa...
En mä ainakaan välitä mitä naiset musta ajattelee. Siinähän kihisee omassa liemissään.
Mä tuijotan ahnaasti etenkin kesällä. Mä en ole tehnyt mitään laitonta ja ihan sama mulle mitä palstamammat siihen sanoo
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa vaikka, kuinka miehet istuu maikkarin aamutelkkarin haastattelussa. Tosi ällöttävää.
https://img.ilcdn.fi/r93BR1hEbjeDcpsFjuEV7gIBjX4=/full-fit-in/920x0/img…
Aada Milena Pallorillinen voisi ottaa omastahi naamasta kuvan eikä vain naamatustenistuvaa salakuvata
Usein heillä on tuijottaessa myös muna pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain on! Jos vähän tuijottaa ja on erektio niin keneltä se on pois?
Itse käyn kaupoissa tuijottamassa. Sitten kun sopiva kohde löytyy menen sen taakse jonoon hankamaan.
Laita pidempi hame, ettei kulli näy vastaantulijoille. Sitten ei tuijoteta-ainakaan niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua tuijota.
Eikä mua, mutta en ole koskaan hesaria lukenut kuin joskus vuosikymmeniä sitten. Ei minua tuijotettu silloinkaan, vaikka olin paljon nuorempi.
Minusta suomalaiset yleisesti tuijottavat kaikkea ja kaikkia. Syynä varmasti se kun puusta laskeuduttiin vasta vähän päälle sata vuotta sitten. Ainoastaan Helsingissä voi harvakseltaan tulla tuijottamattomia vastaan, mutta vain harvakseltaan.
pane jotain päälles, kyllä tuijotus loppuu
No perusta sellainen ja katso mitä tapahtuu. Vai pitäisikö miesten ensin rakentaa se?
Vierailija kirjoitti:
Ja näin oikein onkin, erektiossa oleva penis pitää naisen kurissa ja nuhteessa💪💪
ne on niitä pitkäaikaistyöttömiä nälissään, jotka tuijottaa suu kuolassa...voi raukkoja
Näin DI-aviomiehenä etsin tilanteita, joissa on tungosta ja väenpaljoutta. Silloin voi luontevasti siirtyä tuijottamisesta hankaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Näin DI-aviomiehenä etsin tilanteita, joissa on tungosta ja väenpaljoutta. Silloin voi luontevasti siirtyä tuijottamisesta hankaamiseen.
Juurikin näin. Rokki konserteissa ja musa festareilla on usein tungosta luvan edustalla. Siellä on luontevaa hangata samalla kun hypähtelee ja liikehtii innostuneisuutta esittäen.
Pärjää tietenkin mutta jotkut haluavat parisuhteen ja ehkä lapsia. Onko se väärin?