Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni piereskelee

Vierailija
18.04.2026 |

Kuulostaa varmaan turhalta rutinalta, mutta minua on alkanut häiritsemään todella paljon naiseni piereskely. Selvähän se on, että jokaiselta meiltä kaasut poistuu, mutta rajansa kaikella. Suoraan sanottuna nolottaa ja hävettää välillä, kun olemme vaikka kaveriporukassa iltaa viettämässä ja naiseni piereskelee ihan avoimesti. Ei siis mitään vahingossa päässeitä tuhnuja, vaan hän ei yksinkertaisesti pidättele pierujaan ollenkaan. Välillä jos olemme olleet nimen omaan kaveriporukalla ja paskan haju alkaa nousemaan, mitä muut sitten ihmettelevät ja naureskelevat, niin olen ottanut vaimoni päästämään "ydinlatauksen" omaan piikkiini ihan vaan sen takia, koska minua hävettää naiseni käytös aivan suunnattomasti.

Pidän naisestani aivan suunnattomasti. Hän on fiksu, ihana, kaunis ja sovimme täydellisesti toisillemme. Tai ainakin niin ajattelin ennen. Tämä piereskely kuitenkin häiritsee minua nykyisin todella paljon. En oikeastaan halua lähteä mihinkään naiseni kanssa, koska pelkään, että taas alkaa paukkumaan ja haisemaan. Esim. elokuvateatterit ja jääkiekko-ottelut ovat pois laskuista. Kesällä kyllä voi mennä esim. ulkoilmakonsertteihin, koska siellä "ilmastointi" pelaa automaattisesti.

Olen alkanut epäilemään, että naisellani olisi ehkä jotain laktoosiongelmaa, siis että järjetön piereskely johtuisi siitä. Olen varovasti yrittänyt asiasta hänelle puhua, mutta hän on sitä mieltä, että mitään laktoosi-intoleranssia tai vastaavaa ei hänellä ole. Ja että muutenkin koko hänen piereskelynsä on saanut MINUN päässäni kohtuuttomat mittasuhteet ja että MINULLA tässä on ongelma, ei hänellä. Niin, kai hän on tavallaan oikeassa. Hän tuntuu olevan aivan sinut piereskelyn kanssa. Mutta kyllä mielestäni nyt jotain tilannetajua pitäisi olla, ei sitä voi veteliä pieruja päästellä ihan missä tahansa. Tiedän kyllä, mistä hän on "oppinsa" saanut. Anoppillassa kyllä paska haisee.

Asia kuitenkin häiritsee minua todella paljon, enkä oikein tiedä, mitä voisin asian suhteen tehdä. Ehkä alan kokeeksi ostamaan vain laktoosittomia tuotteita? Mielestäni naiseni pitäisi myös tulla asiassa vastaan, eli lopettaisi piereskelyn julkisissa paikoissa. Jo nyt kuulen ihmisten sanovan naisystävääni "kaasukuningattareksi". Arvatkaa vaan, onko kiva kuulla tuollaisia kommentteja omasta naisestaan?!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laktoosi-intoleranssi vaimolla tahi huono huumori aloittajalla.

Vierailija
2/2 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omani ymmärtää mennä mukamas parvekkeelle katsomaan maisemia tai järjestelemään jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi