Arvio: Hallituksen miljardien sosiaaliturvaleikkauksista ei juuri säästöjä – edes ensi vaalikaudella
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/arvio-hallituksen-miljardien-sosiaa…
Perskokkareet on turhaan vieneet köyhiltä ja sairailta kaiken.
Kommentit (54)
Köyhien potkiminen on luonnollisesti ollut kokoomuslaisten lempiharrastus.
kauhea mouhotus jostain sossu rahojen pois otosta. Ne on väliaikainen tuki joten muutama euro sinne tai tänne, tuskin kukaan on elämäänsä nyt niiden varaan rakentanut, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppositio haluaa, että tällä eduskuntakaudella leikataan mahdollisimman paljon. Tietävät, että ovat 2027 vaalien jälkeen itse hallitusvastuussa, ja jos nykyinen hallitus ei leikkaa tarpeeksi, niin joutuvat tekemään leikkaukset itse seuraavalla vaalikaudella.
Miksi seuraavan hallituksen pitäisi leikata? Eikö nykyinen hallitus nimenomaan luvannut, että talous saadaan tasapainoon ja velanotto loppuu?
seuraavalla vaalikaudella on kai tulossa vielä paljon isommat leikkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppositio haluaa, että tällä eduskuntakaudella leikataan mahdollisimman paljon. Tietävät, että ovat 2027 vaalien jälkeen itse hallitusvastuussa, ja jos nykyinen hallitus ei leikkaa tarpeeksi, niin joutuvat tekemään leikkaukset itse seuraavalla vaalikaudella.
Miksi seuraavan hallituksen pitäisi leikata? Eikö nykyinen hallitus nimenomaan luvannut, että talous saadaan tasapainoon ja velanotto loppuu?
Miksi et vastannut kysymykseeni? Miksi seuraavan hallituksen pitäisi leikata? Eikö nykyinen hallitus nimenomaan luvannut, että talous saadaan tasapainoon ja velanotto loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastannut kysymykseeni? Miksi seuraavan hallituksen pitäisi leikata? Eikö nykyinen hallitus nimenomaan luvannut, että talous saadaan tasapainoon ja velanotto loppuu?
Ihme jankkaaja? mikä velvollisuus on kenelläkään vastailla sulle? varmaan luet senkin etänä mitä ihmiset äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki säästöt on annettu zelelle ja kumppaneille. Ainoa keino saada talous kuntoon on lähettää kaikki ei suomalaiset tuilla elävät takaisin sinne mistä ovat tulleet, lopettaa ukrainan tukeminen, palauttaa venäjän kauppa jne.
Totta puhut. Ukrainan auttaminen on vienyt meidät perikatoon. Zelenskyi vain naureskelee ja kiertelee lihapadasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytti vie loputkin. Turha haukkua persuja.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien potkiminen on luonnollisesti ollut kokoomuslaisten lempiharrastus.
Vian ei tarvitse olla suuri jos se on päässä.
Vielä vuosi ja nämä päästään nyrjähtäneet potkitaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki säästöt on annettu zelelle ja kumppaneille. Ainoa keino saada talous kuntoon on lähettää kaikki ei suomalaiset tuilla elävät takaisin sinne mistä ovat tulleet, lopettaa ukrainan tukeminen, palauttaa venäjän kauppa jne.
Totta puhut. Ukrainan auttaminen on vienyt meidät perikatoon. Zelenskyi vain naureskelee ja kiertelee lihapadasta toiseen.
Slava Ukraini wwitun ry-ss-ä! Wwituttaako kun ette pysty enää puolustamaan öljysatamianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme jankkaaja? mikä velvollisuus on kenelläkään vastailla sulle? varmaan luet senkin etänä mitä ihmiset äänestää?
Ihmiset saavat tietysti äänestää ketä haluavat. Nykyisen gallupin mukaan joka neljäs vastaantulija äänestä SDP:tä.
Jatketaanko keskustelua gallupeista vai vai leikkauksista? Kysyn siis toistamiseen: Miksi seuraavan hallituksen pitäisi leikata? Eikö nykyinen hallitus nimenomaan luvannut, että talous saadaan tasapainoon ja velanotto loppuu?
Paljonko kokoomuslaiset ja heidän sukulaiset ja kaverit omistavat Terveystalon ja Mehiläisen osakkeita? Sinne suuntasivat verorahat.
Härskiä touhua.
Minä sanoin ettei mitään säästöä synny. Pelkkä huijaus jolla haluttiin että köyhillä menee vielä huonommin ja töitä ei kannata ottaa vastaan koska suojaosuus otettiin pois.
Seuraavan hallituskauden aikana eulle menee 3 miljardia ja ukrainaan 2 miljardia
tasapainottaminen tarkoittaa leikkauksia tai veronkorotuksia (ainakin palkansaajiin ja kuluttajiin kohdistetut verot ovat jo tapissa). Menot ovat liian suuret tuloihin verrattuna.