Sain harkinnanvaraista toimeentulotukea 200€ vaatteisiin, 500€ pyykinpesukoneeseen, 600€ sänkyyn, 100€ bussikorttiin.
Kommentit (26)
Ja taas upposi tyhmiin persuihin provo! 😂
Wau. Aina mietin mihin mun verorahat menee, kun liksasta lähtee 2400e. Sitten kaverit kysyy miksi en anna rahaa nenäpäiviin ja muihin. Just siksi. En lainaa rahaa kavereille. Olen niin kypsä kaikkeen. Mies sanoi, että 2800e lähtee liksasta, mutta mihin. AIVAN. Meidän verorahat saa riittää
Vierailija kirjoitti:
Wau. Aina mietin mihin mun verorahat menee, kun liksasta lähtee 2400e. Sitten kaverit kysyy miksi en anna rahaa nenäpäiviin ja muihin. Just siksi. En lainaa rahaa kavereille. Olen niin kypsä kaikkeen. Mies sanoi, että 2800e lähtee liksasta, mutta mihin. AIVAN. Meidän verorahat saa riittää
Ai uskoit tuon? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten teidän verorahoilla kustannettiin osa mun syöpähoidoistani, mistä vilpitön kiitos, koska nyt voin jälleen tehdä töitä ja maksaa veroja. Halvemmaksi tietysti olisi tullut, jos olisin vain kuollut siihen syöpääni, mutta siinä tapauksessa olisi kaksi lasta jäänyt puoliorvoiksi.
Ei ne anna mihinkään vaatteisiin harkinnanvaraista tukea, koska se kuuluu jo perusosaan. Tiedän, koska olen yrittänyt hakea.
Kai sitä harkinnanvaraista osa saa, en kyllä tiedä perusteita. Ainakin yksi nuori tyttö sai harkinnanvaraista tai olikohan se "ennaltaehkäisevä tuki" nimellä vuokravelkansa maksettua. Vuokra oli melkein tonnin kuussa ja oli jäänyt pitkältä ajalta maksamatta. Siihen päälle kulut. Sosiaalitoimi maksoi vuokravelat että pääsi aloittamaan alusta.