Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain harkinnanvaraista toimeentulotukea 200€ vaatteisiin, 500€ pyykinpesukoneeseen, 600€ sänkyyn, 100€ bussikorttiin.

Vierailija
18.04.2026 |

On elämä työttömänä helppoa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä harkinnanvaraista osa saa, en kyllä tiedä perusteita. Ainakin yksi nuori tyttö sai harkinnanvaraista tai olikohan se "ennaltaehkäisevä tuki" nimellä vuokravelkansa maksettua. Vuokra oli melkein tonnin kuussa ja oli jäänyt pitkältä ajalta maksamatta. Siihen päälle kulut. Sosiaalitoimi maksoi vuokravelat että pääsi aloittamaan alusta. 

Vierailija
22/26 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas upposi tyhmiin persuihin provo! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau. Aina mietin mihin mun verorahat menee, kun liksasta lähtee 2400e. Sitten kaverit kysyy miksi en anna rahaa nenäpäiviin ja muihin. Just siksi. En lainaa rahaa kavereille. Olen niin kypsä kaikkeen. Mies sanoi, että 2800e lähtee liksasta, mutta mihin. AIVAN. Meidän verorahat saa riittää

Vierailija
24/26 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau. Aina mietin mihin mun verorahat menee, kun liksasta lähtee 2400e. Sitten kaverit kysyy miksi en anna rahaa nenäpäiviin ja muihin. Just siksi. En lainaa rahaa kavereille. Olen niin kypsä kaikkeen. Mies sanoi, että 2800e lähtee liksasta, mutta mihin. AIVAN. Meidän verorahat saa riittää

Ai uskoit tuon? 🤣

Vierailija
25/26 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten teidän verorahoilla kustannettiin osa mun syöpähoidoistani, mistä vilpitön kiitos, koska nyt voin jälleen tehdä töitä ja maksaa veroja. Halvemmaksi tietysti olisi tullut, jos olisin vain kuollut siihen syöpääni, mutta siinä tapauksessa olisi kaksi lasta jäänyt puoliorvoiksi.

Vierailija
26/26 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne anna mihinkään vaatteisiin harkinnanvaraista tukea, koska se kuuluu jo perusosaan. Tiedän, koska olen yrittänyt hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi