Millainen nainen varaa junalla matkustaessa pöytäpaikan ja toivottaa vastapäätä istuvaa miestä lähtemään?
Tämä siitä huolimatta että myös mies istuu omalla paikalla.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä nainen jos luulee että yhden paikan varaaminen varaa koko neljän henkilön pöydän.
Tuosta kun ä m m ä vielä vähän voimaantuu, niin kohta se tyhjentää koko junan, että
ei tarvitse sietää muita kun omaa hyvää itseään.
Ai niinkuin Riikka Purra ja sen lähijuna-pyssyfantasiat?
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä mutta aika autisti saa olla jos joutuu kysymään netistä toimintaohjeita tilanteessa joka ratkeaisi puhumalla. "Anteeksi, en huomannut että istun paikallasi" ja palaat sille paikalle jonka itse varasit. Ei oo vaikee. Jos naisille puhuminen jänskättää niin siihen auttaa se että muistaa naisten olevan ihmisiä.
Paras kommentti tähän mennessä. Kuinka vaikeaa voi olla mennä istumaan sinne toisen miehen viereen ja jättää naiset rauhaan?
Selvisikö syy? Poistuitko paikaltasi?
Röyhkeä tyyppi. En siirtyisi.
Satun itse istumaan juuri junassa ja tuossakin lähellä näkyy olevan oletettavasti ventovieraat vastakkain. Itse välttelen noita pöytäpaikkoja, se pöytähän on hirmu kapea. Tässä mullakin on pöytä, jonka saa laskettua edelläistuvan selkänojasta ja se on yksin käytössäni.
Tietääkseni oman paikan saa sovelluksesta vaihdettua vaikka kesken matkan
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on väistämisvelvollisuus naisia kohtaan. Naisen tunteita ei saa kyseenalaistaa koska se on mansplainausta.
Vierailija kirjoitti:
Ei selvinnyt. En poistunut.
Mieshän istui ihan omalla paikallaan.
Lattialleko miehen olisi pitänyt mennä istumaan?
Luuleeko joku vielä että junassa saa mennä istumaan ihan mihin vaan?
50 vuotta sitten tuollaiset naiset asustelivat psykiatrisissa avohoitoloissa, tänä päivänä ovat kertomassa muille, miten elää.
"Elämme vahvojen ja itsenäisten naisten aikaa!" -Sanna Marin
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä mutta aika autisti saa olla jos joutuu kysymään netistä toimintaohjeita tilanteessa joka ratkeaisi puhumalla. "Anteeksi, en huomannut että istun paikallasi" ja palaat sille paikalle jonka itse varasit. Ei oo vaikee. Jos naisille puhuminen jänskättää niin siihen auttaa se että muistaa naisten olevan ihmisiä.
Kuinka huono lukutaito ihmisillä nykyään onkaan :|. Molemmat istuvat aloitiksen mukaan omilla paikoillaan, vastakkain. Ei tarvitse anteeksi pyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiennyt, että saa varattua pöytäpaikkoja. Vasta näin jonkun varanneen semmoisen hiljaisen kopin.
Hemmetti, että pitäisi lähteä junamatkustelemaan, kun on paljon erilaisia vaihtoehtoja. Viimeksi matkustanut junassa 2000 luvun alussa, kun se toinen kerros oli vasta tullut. Se oli hulppeeta kyytiä se.
Nykyään saa varattua jopa kokonaisen hytin.
Voit varata, mutta ei ole lainkaan varmaa, saatko varauksesta huolimatta hytin käyttöösi. Viimeksi oli niin, että varaamassani hytissä oli menossa joku työpalaveri ja naiset kieltäytyivät poistumasta, koska heillä oli työasiat kesken. No ei ne kauaa palaveria pitäneet, kun minä ja 4v kaksoset sekä vauva ilmoitimme, että kivat teille, mutta me jäämme myös. Konduktööri sitten ohjasi naiset muualle, mutta eivät he todellakaan vapaaehtoisesti olleet lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei mies voi mennä istumaan jonkun toisen miehen viereen? Mikä on niin vaikeaa? Onko tämä joku ego-kysymys? Vähän hienotunteisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Paikanvaraus ei tarkoita paikkapakkoa. Se tarkoittaa vain sitä, että sillä jolla on varaus tiettyyn paikkaan on oikeus istua varaamallaan paikalla. Mutta hän voi istua myös jossain muualla jos haluaa. Vaikka toki ei esimerkiksi 1. luokassa jos lippu on vain 2. luokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiennyt, että saa varattua pöytäpaikkoja. Vasta näin jonkun varanneen semmoisen hiljaisen kopin.
Hemmetti, että pitäisi lähteä junamatkustelemaan, kun on paljon erilaisia vaihtoehtoja. Viimeksi matkustanut junassa 2000 luvun alussa, kun se toinen kerros oli vasta tullut. Se oli hulppeeta kyytiä se.
Voit varata, mutta ei ole lainkaan varmaa, saatko varauksesta huolimatta hytin käyttöösi. Viimeksi oli niin, että varaamassani hytissä oli menossa joku työpalaveri ja naiset kieltäytyivät poistumasta, koska heillä oli työasiat kesken. No ei ne kauaa palaveria pitäneet, kun minä ja 4v kaksoset sekä vauva ilmoitimme, että kivat teille, mutta me jäämme myös. Konduktööri sitten ohjasi naiset muualle, mutta eivät he todellakaan vapaaehtoisesti olleet lähdössä.
Ja kk u ka l k ku n oi t a taas vai?
Tosi vaikea kuvitella, että kukaan olisi niin juntti, että käskisi omalla paikallaan istuvaa kanssamatkustajaa siirtymään.
Jos mulla lukee lipussa paikkanumero, niin se on mun paikka. Piste. Mulla ei ole velvollisuutta siirtyä omalta maksetulta paikalta yhtään mihinkään.
Jos se eukko olisi halunnut tyhjäksi sen miehen paikan, niin olisi ostanut molemmat paikat.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä nainen jos luulee että yhden paikan varaaminen varaa koko neljän henkilön pöydän.
Juu, järkevä ois voinut varata vaikka pelkästään itselleen hytin tai sit tuolta ravintovaunun päältä sellaisen yksittäisen paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikanvaraus ei tarkoita paikkapakkoa. Se tarkoittaa vain sitä, että sillä jolla on varaus tiettyyn paikkaan on oikeus istua varaamallaan paikalla. Mutta hän voi istua myös jossain muualla jos haluaa. Vaikka toki ei esimerkiksi 1. luokassa jos lippu on vain 2. luokkaan.
Ja se paikka johon tämä mies olisi siirtynyt onkin jonkun muun paikka. Sillä hetkellä tyhjä mutta seuraavalla asemalla joku tulee just siihen paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ja mikä ongelma, paikan ei maksaneet tietysti poies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, sithän nainen voi poistua itse, jos ei paikka miellytä. Ainoa vaan joutuu ostaa uuden lipun sille paikallensa.