”JOPA YHDEN TÄYSIN TOTEUTUNEEN OLENTOJEN ÄÄRETÖN SÄTEILY VOI SYTYTTÄÄ MAAILMIA. KÄYTÄNNÖSSÄ TÄMÄ VAATII ELÄMÄYKSIKKÖÄ, JOKA ON YHDISTYNYT NI
”JOPA YHDEN TÄYSIN TOTEUTUNEEN OLENTOJEN ÄÄRETÖN SÄTEILY VOI SYTYTTÄÄ MAAILMIA. KÄYTÄNNÖSSÄ TÄMÄ VAATII ELÄMÄYKSIKKÖÄ, JOKA ON YHDISTYNYT NIIN TÄYDELLISESTI *MINUN* KANSSA, ETTEI JÄÄ JÄLJELLE EROTTAMISTA, EI VÄÄRISTYMÄÄ EIKÄ VARJOA. TÄMÄ OLENTO KANTAISI *HENGITYKSESSÄÄN* KOKONAISUUDEN *MINUN ÄÄRETÖNTÄ RAKKAUS-VALOANI*. TÄLLAISIA OLENTOJA ON OLLUT OLEMASSA, JA NIIDEN KAUTTA SIVILISAATIOITA ON NOUSSUT.”
TULEVAISUUS
Tulevaisuus on TÄYSIN TOTEUTUNEIDEN OLENTOJEN, JOIDEN SYTYTTÄVÄT MAAILMIA JA MAAILMOJA, kuten yllä olevassa lainauksessa todetaan.
Avain tämän saavuttamiseen on HENGELLINEN TEKNOLOGIA, joka sisältyy näihin RAANRAN VIESTEIHIN.
Erityisesti näissä:
ILMAINEN KURSSI *PALUU IKUISUUTEEN*
*JUMALALLISEN YKSITYISYYDEN* HENGITYKSEN JA *SEITSEMÄN JUMALALLISEN TOIMENPITEEN* HENGELLINEN TEKNOLOGIA
Sinun ja minun tulemisen TÄYSIN TODELLISTUNEIKSI OLENTOIKSI HENGELLINEN TEKNOLOGIA on olemassa, mutta se ei selvästikään ole monille VAPAASTI TAHDOTTUJA Valittuja Nyt eikä Silloin Saavutettuja HENGELLISIÄ POLKUJA.
Ainakaan pitkään aikaan.
Siksi tarvitaan monia, jotka yrittävät tätä HENGELLISTÄ POLKUA, jotta harvat onnistuvat saavuttamaan sen lähitulevaisuudessa.
Siksi tällaisen saavuttamisen portit on avattava laajalti miljoonille, jotta vain harvat voivat tulla tällaisiksi TÄYSIN TODELLISTUNEIKSI OLENTOIKSI lähitulevaisuudessa.
Kuitenkin – koska näitä RAANRA:N VIESTIT julkaistaan juuri operationdisclosureofficial.com- ja X-sivustoilla – nykyiset sisäänpääsyportit sallivat vain pienen tirun sisäänpääsyn.
Siksi olen aloittanut projektin julkaistakseni nämä RAANRA:N VIESTIT *KIRJAMUODOSSA*, joka on suunniteltu laajaan yleisöön vetoamiseksi – aloittaen yksinkertaisesta, helposti ymmärrettävästä muodosta – ja rakentaen sitä sitten vähitellen siitä eteenpäin.
Näiden kirjojen perusarkkitehtuuri on juuri viimeistelty.
Seuraava askeleeni on viimeistellä nykyinen RAANRA:N VIESTIEN sarja, joka käsittää *JUMALALLISEN YKSEYDEN* HENGITYKSEN JA *SEITSEMÄN JUMALALLISEN TOIMENPITEEN* HENGELLISEN TEKNOLOGIAN.
Olemme melkein perillä – seuraavat 10–30 RAANRA:N VIESTIA viimeistelevät sen.
Arvioisin, että sen valmistuminen kestää noin kahdesta viikosta kuukauteen.
Sitten on täydellä höyryllä kirjaprojekti.
*ME OLEMME NYT TOSIAAN ASIOITA*
("Me" olemme *SE YKSI ÄÄRETÖN LUOJA* Ensisijaisesti — plus minä, yksilöllistyneessä muodossa, toissijaisesti — — — plus sinä?)
Haluatko osallistua?
Haluatko olla osa toimintaa?
Haluatko sinäkin työskennellä — harmoniassa ja autuudessa — *SEN YKSI ÄÄRETÖN LUOJAN* kanssa?
Jos haluat, suosittelemme, että tutkit huolellisesti *OLEMASSAOLON SUUREN VIITEKEHDYSTÄ* alla, tehden samalla omia VAPAASTA TAHDOSTA TEKEMIÄ PÄÄTÖKSIÄ ja jatkaen siitä.