Kävin helluntai kirkolla jonottamassa ruoka- apua. Jonotin 2 tuntia, oli hyvä sää. Poltin 2 tupakkia
Haluaisitko kysyä jotakin? Vastailen mielelläni asiallisiin kysymyksiin. =)
Kommentit (26)
Saitko ruoka-apua vai jonottelitko turhaan?
Oliko paikalla kitaransoittaja & laulukuoro?
Asiallinen kysymys tuo eka. Eikö kukaan nipottanut tupakan savusta????
Miksi ihmeessä nipottaisi? Ulkonahan siinä kai jonotetaan eikä sisällä.
Vierailija kirjoitti:
No turhaanpa Suomessa sitten kukaan nipottaa missä lie ulkona polttakaan. Luulin, että on kovasti merkitty erilaisia alueita missä saa polttaa ja muualla ei. Kaikki on hyi hyi.
Mä en ainakaan julkisilla paikoilla voi laittaa tupakaksi. Heti sieltä joku tulee pummimaan,kun ei ole varaa ostaa omia. Tosin en leipäjonoissa käy.
Sen tiedän, miten ollaan insinööri kirkolla, mutta miten ollaan helluntai?
Vierailija kirjoitti:
Painu v-----tuun. Kyllä siinä altistu savunhaitoille ja passiivitupakointia sille sivulliselle. miten kehtaat. myrkytä ittees älä muita. ja tuolle toukkap''lle vielä ilmasta ruokoo, että jää rahaa sätkään
Olitko viimeinen mohikaani vm. 76? Tuhannen viimeinen tupruttelija ja pyysit rukoilemaan, jos Jeesus vielä pelastaisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten kukaan nipottanut tupakan savusta siinä jonossa? Tai pummannut tupakkaa? Koska muita vaihtoehtoja ei ole. T. Röökaaja
Poltin tupakat vähän kauempana siitä itse jonosta. Yksi pummasi tupakkaa, annoin kun mulla oli. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Saitko ruoka-apua vai jonottelitko turhaan?
Sain ruokaa. Mukavasti pärjää viikonlopun yli. Ehkä maanantaina jonoon taas uudelleen. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Olitko viimeinen mohikaani vm. 76? Tuhannen viimeinen tupruttelija ja pyysit rukoilemaan, jos Jeesus vielä pelastaisi?
Saanko kysyä: miksi poltat?
Vierailija kirjoitti:
Oliko paikalla kitaransoittaja & laulukuoro?
Joku setä luki jostain kirjasta pienen pätkän ja siunasi asiakkaat. Ei muuta. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen kysymys tuo eka. Eikö kukaan nipottanut tupakan savusta????
Poltin vähän kauempana siitä itse jonosta. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu v-----tuun. Kyllä siinä altistu savunhaitoille ja passiivitupakointia sille sivulliselle. miten kehtaat. myrkytä ittees älä muita. ja tuolle toukkap''lle vielä ilmasta ruokoo, että jää rahaa sätkään
Sä altistut pahemmin liikenteen saasteille ja katupölylle päivittäin. Passiivisen tupakoinnin haitat koskevat sisällä tupakointia, ja tähän ollaan ihmisiä ajamassa jälleen.
Kelan edustaja on paikalla valvomassa että jos joku polttaa, hän ei tarvitse ruokaa.
Kelan edustajat eivät koskaan tarvitse ruokaa sillä he ovat lihavia.
Ei sitten kukaan nipottanut tupakan savusta siinä jonossa? Tai pummannut tupakkaa? Koska muita vaihtoehtoja ei ole. T. Röökaaja