Temutus kiellettävä lailla
Kommentit (66)
Aiwan sama vaikka temu kiellettäisiin mutta tuhansia muita kiina kauppoja netti täynnä..esim alibaba,aliexpress etc ja tavara vielä halvempaa kuin temussa mutta toimitus ajat vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että Temusta tilataan, koska hallitus on kupannut rahat eikä ole varaa ostaa normikaupasta? Tämä on mielenkiintoinen dilemma: Temutus ei tuota Suomelle, vaan on kuin vuoto valtiolaivassa ja kun sieltä tilaavat hyvin paljon sellaisetkin joilla olisi reilusti varaa ostaa kivijalkakaupasta samat tarvikkeet, mutta kun mistään ei haluta maksaa mitään.
On ihan oikein että valtiovalta laittaa temutuksen verolle. Minun puolestani saisi laittaa oikein kunnon verot, että kompensoitaisiin jotenkin se täkäläisten yrittäjien "tappaminen".
Minun velvollisuuteni ei ole elättää täkäläisiä yrittäjiä.
Samalla lailla pitäisi kieltää ulkkareiden haaliminen tänne tai tehdaiden siirtäminen halpamaihin
Kunnon tullit kiinasta tai muualta Aasiasta tuleville posteille. 10-20€/ pkt niin se syö pikkulähetysten hyödyn.
Suomen postin tai valtion ei pitäisi kustantaa Kiinan firmojen voittoja.
No sitten tilataan saksasta esim ebay ja on siltikin halvempaa kuin suomessa 🤣🤣🤣🤣
Jaa että Temusta tilataan, koska hallitus on kupannut rahat eikä ole varaa ostaa normikaupasta? Tämä on mielenkiintoinen dilemma: Temutus ei tuota Suomelle, vaan on kuin vuoto valtiolaivassa ja kun sieltä tilaavat hyvin paljon sellaisetkin joilla olisi reilusti varaa ostaa kivijalkakaupasta samat tarvikkeet, mutta kun mistään ei haluta maksaa mitään.
On ihan oikein että valtiovalta laittaa temutuksen verolle. Minun puolestani saisi laittaa oikein kunnon verot, että kompensoitaisiin jotenkin se täkäläisten yrittäjien "tappaminen".