Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniit ihmiset

Vierailija
16.04.2026 |

Miksi kauniille ihmisille kaikki on paljon helpompaa kuin meille taviksille ja ovet avautuvat joka paikkaan helpommin.vai onko tämäkin mutu juttu.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus kaunis 70-luvulla missikisoissa. Siltikin elämääni on tullut paljon murheita. Toki ulkonäköni avasi monta ovea, mutta eipä se sitten ollutkaan parasta elämässä.
- mummo

Lue hitaasti:  Tyrit elämäsi päätöksilläsi mennä niistä sinulle avatuista oviaukoista läpi.

Vierailija
42/57 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole ikuisesti kaunis. Turha muita on kadehtia muutenkaan. Sitä paitsi jokainen voi kaunistaa itseään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkerikon uusi kohde. Kaikki maailman kauniit ihmiset, kun he (hänen mukaan) pääsevät helpommalla.

Kaikkea sitä näkeekin.

Mikä on huomisen päivän kohde?

Entä, jos keskittyisit ihan parantamaan sitä omaa elämääsi ja  ihan ensimmäisenä mielentyerveyttäsi. Olet varmaan myös se ap, joka valitti, kun nuoret naiset kiinnostuvat vanhojen miesten ulkonäöstä eivätkä varallisuudesta. Etkä varmaan näe tässäkään asettelussa mitään vikaa. Kysy vaikka AI:ltä, kun oma moraalisi ei oikein toimi

Joo. 95% kauneudesta on kovaa työtä.

Meikkaamista, hiusten ja kynsien laittamista, sekä muita kauneudenhoitorutiineja.

Kieltäytymistä roskaruuasta ja herkuista, jp paljon liikuntaa.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Olipas erikoinen kommentti. Kauneus on lähinnä geeneistä kiinni, eli kasvojen luustosta, värityksestä yms. Toki rasvaprosentilla on myös merkitystä. Meikkaaminen yms. taas ei ole todellista kauneutta, vain pelkkää teeskentelyä. Jos vaikka deittailen naista, joka meikeissä on sellainen 8/10, mutta meikittä 6/10, hän ON 6/10, oli hetkellisesti meikeissä sitten mitä tahansa. Tämän takia monella naisella on turhan suuret luulot itsestään, kun he ovat jo itsekin onnistuneet uskottelemaan itselleen, että ulkonäkö meikeissä ja muissa ehostuksissa muka on heidän todellinen ulkonäkönsä. 

Vierailija
44/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit ovat usein hankalia koska kiinnittävät liikaa huomiota omaan ja toistenkin ulkonäköön. 

Rumathan ne täällä muiden kauneudesta vinkuu! Eli asia on ihan päinvastoin! Rumilukset ne kyttäävät muiden ulkonäköä ja aloittavat heti ajojahdin, jos joku on liian hyvän näköinen! Pahoja ihmisiä! Sisäisesti ja ulkoisesti rumia!

Niin se vain on, että jokainen saa sellaisen kehon kuin ansaitsee, ja jos on ollut edellisissä elämissään ilkeä ja paha kiusaaja, saa elämä elämän perästä yhä rumemman ja rumemman kehon. Jos haluatte kauniiksi tulevissa elämissä, alkakaa ystävällisiksi, auttamaan ja tekemään hyvää! Silloin tulette saamaan koko ajan yhä kauniimman ulkonäön. 

Vierailija
45/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän itse, että haluaisin olla kauniimpi, koska olen esteetikko. Siksipä aina laittaudun ulos lähtiessäni, meikkaan ja kiinnitän huomiota pukeutumiseeni. Uskon kuitenkin, että virheetön kauneus voi olla taakka siinä mielessä, että sen johdosta voi saada paljon epätoivottua huomiota ja kateutta osakseen ja lisäksi se houkuttelee lähipiiriin pinnallisia ihmisiä. Hyvän näköinenhän voi kuitenkin olla, vaikka ei olisikaan perinteisesti kaunis ja siihen vaikuttaa se, miten pitää huolen itsestään. Ihmisen persoona heijastuu myös ulospäin ja hyvällä itsetunnolla ja mukavalla luonteella voi myös saavuttaa ihan mukavan elämän. 

Vierailija
46/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit ovat usein hankalia koska kiinnittävät liikaa huomiota omaan ja toistenkin ulkonäköön. 

Rumathan ne täällä muiden kauneudesta vinkuu! Eli asia on ihan päinvastoin! Rumilukset ne kyttäävät muiden ulkonäköä ja aloittavat heti ajojahdin, jos joku on liian hyvän näköinen! Pahoja ihmisiä! Sisäisesti ja ulkoisesti rumia!

Niin se vain on, että jokainen saa sellaisen kehon kuin ansaitsee, ja jos on ollut edellisissä elämissään ilkeä ja paha kiusaaja, saa elämä elämän perästä yhä rumemman ja rumemman kehon. Jos haluatte kauniiksi tulevissa elämissä, alkakaa ystävällisiksi, auttamaan ja tekemään hyvää! Silloin tulette saamaan koko ajan yhä kauniimman ulkonäön. 

Höpö höpö

Vierailija
47/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus voi olla myös ns. kirous. Ja kukaan ei ole kaunis ikuisesti. 

Moni varsinkin nainen voi oppia nuorena ja kauniina siihen, että saa kaiken tyyliin tekemättä mitään. Riittää että on kaunis. Pudotus on valatva, kun vanhuus tulee ja rupsahtaa. Ei ole koulutusta, ei työtä, ei omaisuutta, ei mitään.  Ketään ei enää kiinnosta rupsahtanut vanha nainen. 

Pahimmallaan naama on leikattu ja kiristetty ihan pilalle, kun on tavoiteltu sitä ikuista kauneutta. Lopputuloksean joku alien hirviö. Onhan näitä julkisuudessa nähty...

Vierailija
48/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi myös vanheta kauniisti. Sympaattinen olemus lienee tärkeämpää kuin kauneus 

Vierailija
49/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ja huonot puolet kauneudessakin. Onneksi en kaunis, ahdistuisin siitä huomiosta mitä saisi.

Kaunis voi tehdä itsestään ruman, mutta ruma ei muutu kauniiksi. 

Vierailija
50/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi kyllä kivaa olla kaunis. Olen aina erikoisen näköinen nainen, ulkonäössäni on vahvasti valtavirrasta poikkeavia piirteitä. Ei siis mitään mitä olen itse valinnut vaan näytän vain tältä. Näistä olen saanut kuulla koko ikäni. Osa näistä piirteistä haittaa ihan normaalia elämääkin.

Olen joko kuin ilmaa tai minuun suhtaudutaan tylysti. Ihmiset eivät tajua miten paljon ulkonäkö vaikuttaa siihen miten sinuun suhtaudutaan.

Vierailija
51/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valtavirrasta poikkeavatkin piirteet voivat olla kauniita. :) persoonallisuus on kaunista.

Vierailija
52/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut harvat naiset ovat kauniita.
Jotkut harvat miehet ovat komeita.

Komeita miehiä on paljon enemmän kuin kauniita naisia, koska ainoastaan nainen joka on nuori sekä hoikka voi olla kaunis, mutta mies voi olla komea ensimällistään alkaen kuoppansa partaalle asti.

Kyllä on paljon hyvännäköisiä vanhempiakin naisia, mutta vähemmän kuin vanhempia komeita miehiä. Tämä on fakta. En. ymmärrä alapeukkuja. Sattuuko totuus?

Vierailija
53/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valtavirrasta poikkeavatkin piirteet voivat olla kauniita. :) persoonallisuus on kaunista.

Nyt en puhu mistään "yhyy nenäni on liian iso" tyylisistä ulkonäkövirheistä, vaan ihan siis isoista poikkeamista mistä johtuen tietyt muille normaalit asiat ovat pois omasta arjestani. Itselleni esimerkiksi hiusten pitäminen jollain kampauksella, kuten ponnarilla, on täysin pois lukemista, rajaa aika paljon harrastusmahdollisuuksia ja sitä mitä työtä voin tehdä. -50

Vierailija
54/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikistunut kymmenen kiloa. Ihmiset juttelevat ja ottavat minut huomioon ihan erilla lailla kun lihavempana. Sekä naiset että miehet. En ole vieläkään normaalipainossa, enkä ole kaunis. Mutta näin vanhemmiten monet eivät enää jaksa välittää ulkonäöstään. Niin ihan tällänen kutonenkin saa huomiota.

Eikä se kaunis naama riitä, jos painoa on liikaa.

Vierailija
55/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sain ensimmäisen työpaikkani pelkällä ulkonäölläni. Tyttärenikään eivät ole koskaan olleet työttöminä. 

Eipä se ulkonäkö siihen vaikuta. Naisilla varsinkaan.

Vierailija
56/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä nyt mieluummin katselee kaunista ja mukavaa kollegaa kuin rumempaa. Sitä kautta auennee myös ovia uralla. 

Toisaalta kauneus on niin katsojan silmässä. Itse kyllä tunnistan, että rehellisesti olen avoimempi auttamaan ja antamaan anteeksi urheilullisille yksilöille kuin muhkuille. Jotenkin niistä tulee sellainen fiilis, että laiskuuttaan ei tuotakaan asiaa saanut oikein. Vaikka asia olisi ihan sama molemmilla. 

Minua sanottaan usein kauniiksi, mutta en ole haluttu työpaikoille.

Vierailija
57/57 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni luulee olevansa kaunis vaikka ei ole. 

Ei kukaan luule oikeesti.