Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemattomat lapset häiritsee kotirauhaa

Vierailija
16.04.2026 |

Joutuu kuuntelemaan niiden mielipiteitä minusta. Selvä rikoksen merkki. En tiedä mitä tehdä. Olen yksin asian kanssa. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta mutta sillai ettei ne tajuu että Sää oot kostaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tuollaista nykyisin todella monella paikkakunnalla, alaikäiset tekevät rikoksia, harrastavat tietoisesti häirintää kauppakeskuksissa ja harrastavat häirintää naapureita kohtaan, rikkovat ihmisten kotirauhaa törkeästi. Suosittelen keräämään todisteita ja pitämään rikoshavaintopäiväkirjaa, johon ylös vainotoiminta jota koet muiden taholta, päivämäärät, kellonajat ja tuntomerkit, jos mahdollista ota kuva tekijöistä + sanallista häirintää voi äänittää. Ja sitten vaan rikosilmoitus. Ja aina voi soittaa 112, jos joku tulee rikkomaan kotirauhaa ja harjoittaa häirintää.

Vierailija
4/6 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiusaamista, siitä voi olla vaikea päästä eroon koska reagoi itse, vaikkakin kielteisesti, mutta silti ihmiskontakti.

Pyydä siihen ulkopuolisen apua, eikä pidä hävetä että joutuu niin tekemään. 

Vierailija
5/6 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pedofiilirotuisia vai suomalaisia?

Vierailija
6/6 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti tilanteesta. Luota minuun, se että kukaan ei huomioi tai tee mitään on paljon huonompi. Näkymättömyys on elämässä niin tylsää. 

Itse lähtisin pyörällä jahtaamaan heitä, jättäisin ansoja oven eteen esim ämpärillinen karkkia mutta karkki olisi liimattu ämpäriin jotta lapsien kädet tarttuisivat siihen. Ampuisin myös vesipyssyllä ikkunasta heitä.

SpyraThree akulla toimiva vesipyssy on paras tähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme