Miehet kuolaavat Henriikan perään
Oliko tässä jutussa jälkeen-kuvia?
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa ylipainoisten terveydenhuoltomenot 🤷
Tässähän nainen on tehnyt asialle jostain ja tuskin sä luuseri mistään mitään maksat.
Ei hän ole itse maksanut lihavuusleikkaustaan ja edelleen on ylipainoinen🤷
Siis nimenomaan itse maksoi. Pointsit siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisiä ärsyttää niin paljon se, että joku pitää itseään kauniina? Ihan niinkin paljon vituttaa, että pitää alkaa haukkumaan. :D
Ei minua ainakaan ärsytä moinen. Sehän on mukavaa jos joku on kaunis ja tietää sen. Onnea itsetunnosta. Mutta tämän kyseisen jutun nainen on edelleen lihava, täysin tavallisen näköinen muikkis, jonka on nyt jostain syystä ollut pakko päästä lehteen kertomaan kuinka "miehet kuolaavat" hänen peräänsä. Jees. Vähän sama kuin Timo Jutila avautuisi siitä kuinka vaikeaa on olla laiha.
Kyllä se selkeästi joitakin ärsyttää, koska alkoivat heti haukkumaan tätä naista. Itse luin jutun ja totesin, että kiva kun on saanut painoa pudotettua. Tuo, että kaikki miehet kuolaa ei ärsytä sekään. Tiedän nimittäin itse ettei kaikki miehet todellakaan kuolaa, mutta huomiota tulee nykyisellä ulkonäöllä varmasti enemmän kuin ennen jolloin syntyy tunne siitä, että nyt olen haluttava. Ei siis ole tarvetta alkaa haukkumaan tätä naista.
Kuteet yllä vartalo on naisellinen. Pidän. Jos hänen elämäntyylinsä on liikkuvainen, niin katseita kääntyy varmasti tulevaisuudessa lisää.
Ulkonäköketju tämä on, niin siksi "esineellistäminen".
Oikein "huomion keskipiste". Peruskeravalaisen lähiön tädiltä näyttävä läski. Okei. Eniten nauratti tuo "ei onnistunut pudottamaan painoa perinteisin tavoin". Eli siis niin, että syöt vähemmän kuin kulutat. Jokainen ihminen laihtuu siten. Ihan joka ikinen. Se ettei Henriikkaa osaa olla hetkeäkään syömättä ei kerro mistään muusta kuin itsekurin puutteesta. Ei nainen mun makuuni.
Jos tykkää vauvaikäisistä, jotka kuolaavat, ja tulee siitä onnelliseksi, niin.... aika outo hyypiö.
Koenko vetoa henriikkaan hänen nykyisessä ulkomuodossaan? V: Kyllä, ehdottomasti.
Koenko vetoa häneen hänen vanhassa, merkittävästi ylipainoisessa ulkomuodossaan. V: En todellakaan.
Tekeekö tämä minusta pinnallisen? V: Ei kiinnosta tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikein "huomion keskipiste". Peruskeravalaisen lähiön tädiltä näyttävä läski. Okei. Eniten nauratti tuo "ei onnistunut pudottamaan painoa perinteisin tavoin". Eli siis niin, että syöt vähemmän kuin kulutat. Jokainen ihminen laihtuu siten. Ihan joka ikinen. Se ettei Henriikkaa osaa olla hetkeäkään syömättä ei kerro mistään muusta kuin itsekurin puutteesta. Ei nainen mun makuuni.
Oliko tuo nyt ihan tarpeellista sanoa kun olisit voinut olla sanomattakin?
Kertoi enemmän sinusta kuin tuosta naisesta.
Miehet kuolaa myös minun 13-vuotiaan tytön perään nykyisin(laiha ja ikäisensä näköinen nätti tyttö). En nyt pistäisi mitään painoarvoa miesten kuolaamiselle, vaikka huomio varmasti tuntuu hyvältä, kun on vielä tehnyt ison työn tuon muutoksen eteen.
Ja näin naisena, joka on sitä kuolaamista joutunut kestämään esiteinistä saakka, se kuolaaminen ja lirkuttelu lähinnä nyppii näin lähes nelikymppisenä 15v onnellisesti naimisissa olleena. Pretty privilege on ihan totta, mutta silläkin on raivostuttava kääntöpuolensa.
Todella hieno suoritus -80kg ja paras palkintohan tuossa on se itsetunnon kohoaminen.
Totuus on kuitenkin ettei 90-kiloinen tavallisen näköinen nainen saa potkia miehiä pois kimpustaan kuin korkeintaan lähiöpubissa, jonka asiakaskunta koostuu kulmakunnan juopporetkuista. Kyllä tässä on nyt aikamoista värikynää mukana joko naisen itsensä tai toimittajan toimesta. Mutta ketä se haittaa toisaalta vaikka olisikin vähän turhia luuloja itsestään. Ja taivahan tosi on myös se, että pariutuminen on helpompaa ilman sairaalloista ylipainoa.
Taitaa nyt lyyli luulla itsestään liikoja. Toki ero aikaisempaan on huomattava mutta on edelleen ylipainoinen. Erilaisella pukeutumistyylillä saisi itsestään huomattavasti hoikemman näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo nyt ihan tarpeellista sanoa kun olisit voinut olla sanomattakin?
Kertoi enemmän sinusta kuin tuosta naisesta.
Vähän olisit voinut tarkentaa, että mitä ei saanut sanoa? Totuutta?
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuolaa myös minun 13-vuotiaan tytön perään nykyisin(laiha ja ikäisensä näköinen nätti tyttö). En nyt pistäisi mitään painoarvoa miesten kuolaamiselle, vaikka huomio varmasti tuntuu hyvältä, kun on vielä tehnyt ison työn tuon muutoksen eteen.
Ja näin naisena, joka on sitä kuolaamista joutunut kestämään esiteinistä saakka, se kuolaaminen ja lirkuttelu lähinnä nyppii näin lähes nelikymppisenä 15v onnellisesti naimisissa olleena. Pretty privilege on ihan totta, mutta silläkin on raivostuttava kääntöpuolensa.
Jos tarjoat sadalle rumalle naiselle sellaista pilleriä joka yön yli tekisi heistä kauniin, niin jokainen niistä naisista ottaisi sen pillerin.
Jos tarjoat sadalle kauniille naiselle pilleriä joka tekisi heistä ruman, niin yksikään niistä naisista ei ottaisi sitä pilleriä.
Näyttää kyllä minusta kasvoiltaan ikäistään vanhemmalta. Olen vuoden nuorempi itse enkä ole läheskään noin vanhan näköinen. Tuskin olen vuodenkaan päästä.
Tarina ei kerro, että minkä ikäisiä nuo miehet ovat olleet, joita on saanut potkia pois kimpustaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joku ihmettelee sitä ettei ihmiset pidä sairaalloista lihavuutta viehättävänä.
Entä jos pakotetaan pitämään?
Olisi säästänyt 20 000 euroa jos olisi syönyt normaalisti ja liikkunut vähän enemmän. Tuo lihavuusleikkaus on sama mitä steroidit treenatessa, kaikki pitää saada nopeasti ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan miettineet miksi kukaan laihduttaisi yhtään kiloa, jos vastaanotto olisi tämä kuin palstalla?
Voidakseen paremmin? Pysyäkseen terveenä tai parantuaakseen jo tulleista lihavuuden aiheuttamista sairauksista? Jotta jaksaisi puuhata lastensa ja lastenlastensa kanssa?
Eikun pantavuushan se onkin ainut asia, millä on väliä. Se on hyvä aina muistaa.
Se "pantavuus" on ihan suoraan verrannollinen terveyden kanssa.
Pantavuus kun liittyy kykyyn tuottaa terveitä jälkeläisiä.
No sitten ei kannata alipainoisia suosia.
On muodokas ja kasvoiltaan nätti. Eikä ylpeän näköinen. Iloiset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan miettineet miksi kukaan laihduttaisi yhtään kiloa, jos vastaanotto olisi tämä kuin palstalla?
Voidakseen paremmin? Pysyäkseen terveenä tai parantuaakseen jo tulleista lihavuuden aiheuttamista sairauksista? Jotta jaksaisi puuhata lastensa ja lastenlastensa kanssa?
Eikun pantavuushan se onkin ainut asia, millä on väliä. Se on hyvä aina muistaa.
Se "pantavuus" on ihan suoraan verrannollinen terveyden kanssa.
Pantavuus kun liittyy kykyyn tuottaa terveitä jälkeläisiä.
No sitten ei kannata alipainoisia suosia.
Joilla silikonia kasvoissa, rinnoissa ja pepussa. Jatkot hiuksissa ja tekoripset.
Nuo maksaakin paljon…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarjoat sadalle rumalle naiselle sellaista pilleriä joka yön yli tekisi heistä kauniin, niin jokainen niistä naisista ottaisi sen pillerin.
Jos tarjoat sadalle kauniille naiselle pilleriä joka tekisi heistä ruman, niin yksikään niistä naisista ei ottaisi sitä pilleriä.
Totta.
Kauneuden kääntöpuoli liittyy lähinnä miesten käytöstapojen puutteeseen. Mutta silti aina huvittaa, kun joku löytää tämän reilusti aikuisena ja nauttii siitä huomiosta. Ja sitten me jotka ollaan 11-12-vuotiaista kestetty sitä perään huutelua ja viheltelyä sekä perseelle taputtelua, pyöritellään lähinnä silmiämme.
Tarpeetonta nirsoilua. Kyllä tuo ihan kelpaisi nyt paremmin perheenäidiksi ja puolisoksi monellekin paremmin kuin entisessä lookissaan.
Iloinen ilme vielä korostaa muutosta ja varmastikin energiatasotkin on nousseet.
Kunhan nyt ei vaan pilaa itseään innostumalla liikaa saamastaan positiivisesta huomiosta ja ala itse nirsoilemaan ja etsi jotain jännistä toisensa jälkeen.