Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stadin ao välinehuotaja

Vierailija
15.04.2026 |

Paska koulutus

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuollon ala työllistää monipuolisen kirjon...

https://stadinao.hel.fi/ajankohtaista/mikaelin-ja-annan-ammattitaidolle…

Vierailija
2/5 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä mene, joudut pettymään koulutukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Ei mun juttu. Eritteisten välineiden pikkutarkkaa nypräystä. Vähän kun tiskaaja. :D mieluummin esim keittiöllä missä monipuolisempi työ, eikä tiskivuorotkaan koostu verestä ym. Ja saa käyttää luovuutta! 

Tuo työ sitäpaitsi voisi hyvinkin olla yksi niistä amisaloista jotka robotit joskus korvaa, toisin kuin lähihoitaja tai kokki.

Tämä on vain oma henkkoht mielipiteeni. Mieluummin siivooja kun välinehuoltaja. :D sitäkin työtä olen tehnyt ja on hyvää treeniä.

Vierailija
4/5 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrapuoli on miellyttävämpi, jos ei tykkää eritteistä. T. ex-vh-esihenkilö tutkimusorganisaatiosta

Vierailija
5/5 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. Ei mun juttu. Eritteisten välineiden pikkutarkkaa nypräystä. Vähän kun tiskaaja. :D mieluummin esim keittiöllä missä monipuolisempi työ, eikä tiskivuorotkaan koostu verestä ym. Ja saa käyttää luovuutta! 

Tuo työ sitäpaitsi voisi hyvinkin olla yksi niistä amisaloista jotka robotit joskus korvaa, toisin kuin lähihoitaja tai kokki.

Tämä on vain oma henkkoht mielipiteeni. Mieluummin siivooja kun välinehuoltaja. :D sitäkin työtä olen tehnyt ja on hyvää treeniä.

Välinehuoltajat ovat sitten lima-nuljaskoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän