Eikö teitä hävetä viedä miestä pyörätuolilla?
Kommentit (37)
No eikös tämän pitäisi olla yhtä hävettävää kuin isojen lasten rattaissa kuljettaminen 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa pyörätuolissa on tai sen työntämisessä on? Vammojakin on todella erilaisia, ei kaikki pyörätuolia käyttävät ole mitään kehitysvammaisia. Osa jopa liikkuu pyörätuolilla itsenäisesti.
Niin, ja vaikka olisi kehitysvammakin, niin eihän sekään oma valinta ole.
Niin. AP ei voi itse sille mitään että on kehitysvammainen.
Höpsöt, kun provoon lähdette mukaan!
Sulla on todella huono itsetunto. Olen työntänyt useammankin kerran pyörätuolissa istuvaa ihmistä enkä käsitä mitä hävettävää siinä nyt voisi olla.
Sut vois työntää rullatuolissa Kolera-altaaseen.
Miten niin... Miehellähän voi olla joko paljon rahaa, iso kulli tai jopa molemmat. Ne tarpeellisemmat.
Enemmän hävettäisi työntää lastenvaunuja.
Vierailija kirjoitti:
Ap sinut jäljitetään.
Turhaan sinä ap uhkailet, se on hänen häpeänsä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on todella huono itsetunto. Olen työntänyt useammankin kerran pyörätuolissa istuvaa ihmistä enkä käsitä mitä hävettävää siinä nyt voisi olla.
Hävettäisi elää vanhan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun ottaa vanhan miehen.
Kuka tahansa voi joutua pyörätuoliin, sinäkin. Tai lapsesi. Mutta onhan se noloa, vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi elää vanhan kanssa.
Onneksi sinä et elä vanhaksi, niin ettei kenenkään tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän hävettäisi työntää lastenvaunuja.
Arvaa hävettikö äitiäsi työntää sinua silloin kun olit pieni.
Ota vaan ero, mutta mitä teet sitten kun joudut itse pyörätuoliin, harakirin vai? Eron itsestäsi? Tomppeli.
Oudommalta olalla kanto vaikuttaisi. :D
Ap vastailee itselleen.