Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko oikeasti muka sika vai ylireagoiko naiset nykyään kaikesta? Tuli riita avovaimon kanssa.

Vierailija
15.04.2026 |

Tuli riita avovaimon kanssa, kun se väittää että oon "ihan sika". En itse näe asiaa niin.
Käyn töissä, maksan laskuja ja hoidan omat menoni. Sen takia mun mielestä on ihan normaalia, että kotona haluan olla rauhassa enkä ala heti jotain siivoamaan tai kuuntelemaan tunnin selostusta siitä, mitä päiväkodissa on tapahtunut. Silti kuulemma olen itsekäs.
Toinen mistä se raivostui oli se, että tykkäilin yhden mun ex-säädön kuvista ja kirjoitin sille kerran yöllä. Ei siinä ollut mitään, olin vaan hereillä ja laitoin viestiä. Mun mielestä parisuhteessa pitää olla luottamusta, eikä kuulustelua joka asiasta.
Seksiäkin tästä väännetään koko ajan. Jos olen tullut kotiin ja tehnyt mieli, niin kyllä mua vähän ihmetyttää että oma nainen käyttäytyy kuin olisin pyytänyt jotain täysin kohtuutonta. Ja jos siitä sanoo suoraan, niin heti olen kuulemma ällöttävä.
Mun mielestä tässä on vähän sellainen kuvio, että miehestä halutaan kaikki hyöty irti, mutta sitten kun mies käyttäytyy niin kuin mies, se onkin ongelma.
Oonko oikeasti näin kamala kuin mulle väitetään, vai onko nykyään naisilla vaan tapana vetää herne nenään ihan kaikesta?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsi on ilmeisesti paskojen provojen rustailu tänne. En jaksanut edes lukea. Kys

Vierailija
2/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työsi on ilmeisesti paskojen provojen rustailu tänne. En jaksanut edes lukea. Kys

Mistä tiedät lukematta että on "paska provo"? Oletko selvännäkijä?? Häh??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit hieman kyllä työpäiväsi jälkeen istahtaa ja vaihtaa kuulumisia vaimosi kanssa, mutta ei liian pitkään, vaimollasi pitää ymmärtää, että olet väsynyt ja tarvit sen jälkeen omaa aikaa. Tähän toiseen asiaan en lähde neuvomaan…

Vierailija
4/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis välitä lapsistasi? Olet sika. Ja nuo muut vain todistaa asian. MOT.

Vierailija
5/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jos jokin todistaa että miehet on sikoja!!!!!!

Vierailija
6/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä saatu kaikki kliseet yhteen provoon. Tosin puuttuisi vielä, että huomattelisit vaimosi painosta ja siksi tykkäisit niistä kuvista.   Harjoittele vielä. 

Vierailija
7/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää jos jokin todistaa että miehet on sikoja!!!!!!

Tuo mies on. En ymmärrä miksi yksikään nainen viitsisi kestää jotain itsekästä ääliötä kun maailma on täynnä hyviä miehiä. 

Vierailija
8/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on sillä tavalla, että seksuaaliset halut katoavat, jos mies ei huomioi. Sillä tavalla se vain on. Jos olet parisuhteessa sillä ajatuksella, että elät omaa elämääsi ja vaimon kanssa yhteistä aikaa on seksi ja vaimon ajatukset ja mielihalut ei sillai kauheasti kiinnostele, niin monen naisen kohdalla vain käy niin, että seksihalut loppuu.

Vierailija
9/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatka on päivän parasta aikaa, aja pidemmän lenkin kautta kotiin. Hae matkalla vaikka jäätelö ja istahdat hetkeksi syömään sitä jonnekin. 

Vierailija
10/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno rölläys hermanni. Nyt netti kiinni ja kouluun jo.

Vierailija
11/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka sika ja ylpeä siitä

Vierailija
12/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mitä paskaa 🥱   

-5/5 💩

Vierailija
13/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en ole (suomalaisen) naisen kanssa enää ikinä.

Vierailija
14/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehen osa, silkkaa alistamista ja kontrolloimista kehdosta hautaan. Yksinhuoltajaäidit kaatavat stressinsä kasvavien pojannassikoiden niskaan. Pojat eivät saa olla enää poikia, kun myös he joutuvat päiväkodissa oppimaan tavallisia käyttäytymistä sääteleviä normeja. Tyttöystävät taas kertovat miehille, millaisia heidän tulee olla. Kun tyttöystävistä kasvaa aviovaimoja, he sisustavat valkoisella ja tylyttävät aviomiehiään skumppalasin äärellä vaahtopallot pöksyissä. Miehestä on tullut milleniaalinaisen ovimatto. Jotkut miehet ovat ilmeisen hitaita reagoimaan vapauttaan rajoittavan naisen ikeeseen ja jaksavat sellaisessa vielä roikkua. 

Vierailija
15/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä paljon opittavaa elämästä, oksetus.

Vierailija
16/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että et jaksa moista pikku pätkää lukea, kertoo ,että et ole opiskellut. Et ole lukenut tenteihin. Et käsitele työssäsi asiakrijoja ja isompia kokonaisuuksia. Duunari tai täysin syrjäytynyt eli ei mitään koulutaustaa tai oppiarvoa. hahmottamiskyky olematon. Lyhytpinnaisuus- mt ongelmat.  Käännä vain kylkeä peiton alla. Mutta pitää kuitenkin päästä jotenkin puuttumaan ja kommentoimaan- huomaa voit hypätä yli ja olla hiljaa.

Olet vastenmileinen ja muutkin sen huoma.

Vierailija
17/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia en ole (suomalaisen) naisen kanssa enää ikinä.

Emme menetä mitään.

t. naiset

Vierailija
18/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät lukematta että on "paska provo"? Oletko selvännäkijä?? Häh??

Hän jos on MT ja paha sellainen ,ei siksi jaksa keskittyä eds muutamaan roviin muta kokee velvollisuudekseen haukkua rakkina. Nolo.

Vierailija
19/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että et jaksa moista pikku pätkää lukea, kertoo ,että et ole opiskellut. Et ole lukenut tenteihin. Et käsitele työssäsi asiakrijoja ja isompia kokonaisuuksia. Duunari tai täysin syrjäytynyt eli ei mitään koulutaustaa tai oppiarvoa. hahmottamiskyky olematon. Lyhytpinnaisuus- mt ongelmat.  Käännä vain kylkeä peiton alla. Mutta pitää kuitenkin päästä jotenkin puuttumaan ja kommentoimaan- huomaa voit hypätä yli ja olla hiljaa.

Olet vastenmileinen ja muutkin sen huoma.

Älä vänise.

Vierailija
20/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama provo, sisältää kaikki kliseet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi