Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kirjastonhoitaja antaa puliukon nukkua kirjaston sohvalla. Mikä avuksi?

Vierailija
14.04.2026 |

Valitanko tälle miekkoselle, varottaisin, vai menenkö suoraan kirjaston johtajan puheille? 

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjastonhoitajan sukupuoli piti mainita? Odotit miehen ottavan niskaperseotteen ja paiskaavan pulin ulos?

Vierailija
22/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjastonhoitajan sukupuoli piti mainita? Odotit miehen ottavan niskaperseotteen ja paiskaavan pulin ulos?

Se osoittaa leväperäisyyttä mikä liittyy oleellisesti sukupuoleen. Miehet velttoilevat ja katsovat läpi sormien aina!  Itse soittaisin poliisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita hyllystä kirjaston painavin raamattu ja paukauttaa se deekun päähän:

- Armoa ja rauhaa.

Vierailija
24/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on esimerkki kuinka säännöt menettävät merkityksensä kun soijasukupolvi ei osaa pitää järjestystä. 

Hänellä on asunto, jos ei niin se ei voi olla kirjasto. Jos hän on päihtynyt hänet pitää toimittaa putkaan selviämään.

Vierailija
25/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on esimerkki kuinka säännöt menettävät merkityksensä kun soijasukupolvi ei osaa pitää järjestystä. 

Hänellä on asunto, jos ei niin se ei voi olla kirjasto. Jos hän on päihtynyt hänet pitää toimittaa putkaan selviämään.

Järjestelmä kaatuu kun ei säännöillä ole väliä. Se on tämän feminismin ongelma, kun säännöt eivät ole tärkeitä, mutta naiset kärsivät niiden puutteesta eniten. 

Sitä saa mitä tilaa arvon naiset!

Vierailija
26/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastot ovat suvaitsevaisia tiloja. Ehkä heidän pitäisi poistaa sinut tilasta ennen kuin aloitat ongelmia

Vierailija
27/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sinulta pois? Koditon ihminen saa nukkua hetken sisällä ja turvassa. Ajattelepa omalle kohdalle.

Se on minulta pois koska itse olen aina itseni hoitanut ja taakkani kantanut. Miksi joku retku joka ei näe mitään vaivaa itsensä eteen saa tuolla tavoin vain makoilla ja armopaloja syödä? Ei siitä mitään häiriötä minulle ole mutta periaate on periaate. 

Kurjaa, että olet joutunut kantamaan taakkasi yksin. Se on raskas homma ja tekee helposti katkeraksi. Toivottavasti elämässäsi aina välillä kuitenkin tulee sellaisiakin hetkiä, joissa joku tekee just sun taakoista kevyempiä kantaa. Kun kukaan ei voi eikä kenenkään pitäisi joutua pärjäämään yksin. 

Vierailija
28/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se osoittaa leväperäisyyttä mikä liittyy oleellisesti sukupuoleen. Miehet velttoilevat ja katsovat läpi sormien aina!  Itse soittaisin poliisin. 

Näin sinä sanot, mutta et ole vieläkään soittanut.

Vierailija
29/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastot ovat suvaitsevaisia tiloja. Ehkä heidän pitäisi poistaa sinut tilasta ennen kuin aloitat ongelmia

Kerro tarkemmin. En ole kuullut mistään suvaisevasta tilasta. 

Kirjastossa pitää olla hiljaa. Saako siellä myös metelöidä ? 

Vierailija
30/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa nukkua. Ei taida olla muuta paikkaa. Ei tietoa missä muut istuvat tai mummot. Mutta siivoaako kukaan sohvaa.

Vierailija
31/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "soijasukupolvi"? 

Kirjaston säännöissä tuskin kielletään sohvilla nukkumista. Ovathan sohvat sitä varten, että niissä ollaan.

Vierailija
32/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sinulta pois? Koditon ihminen saa nukkua hetken sisällä ja turvassa. Ajattelepa omalle kohdalle.

Se on minulta pois koska itse olen aina itseni hoitanut ja taakkani kantanut. Miksi joku retku joka ei näe mitään vaivaa itsensä eteen saa tuolla tavoin vain makoilla ja armopaloja syödä? Ei siitä mitään häiriötä minulle ole mutta periaate on periaate. 

Mitä "armopaloja"? Sinulla on oikeus olla siellä sohvalla yhtä lailla kuin hänelläkin. Mene sinne jos olet kateellinen.

Vierailija
33/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa nukkua. Ei taida olla muuta paikkaa. Ei tietoa missä muut istuvat tai mummot. Mutta siivoaako kukaan sohvaa.

Tämän takia kaikkialla on likaista ja kaikki julkiset paikat on rikottu. Se on verorahoista pois meiltä kaikilta. 

Vihervassariperseilijät eivät ole ikinä maksaneet veroja eikä heitä siksi kiinnosta verorahojen järkevä käyttö.

Vierailija
34/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätät miehen viemällä hänelle aamupalan.

Vierailija
35/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "soijasukupolvi"? 

Kirjaston säännöissä tuskin kielletään sohvilla nukkumista. Ovathan sohvat sitä varten, että niissä ollaan.

Sä olet sekaisin!

Vierailija
36/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla vanhana ja muistisairaana koditon.

Yksityiseen hoitokotiin ei ole varaa, muita ei enää ole, joku huijannut rahat, lapset eivät auta.

Toivottavasti joku ajaa silloin sinut kirjastosta pois.

Vierailija
37/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

There is no hate like christian love.

Kuule, sinä et tiedä miksi se mies on siinä missä on. Etkä sinä tiedä, missä itse olet vuoden päästä. Voit hyvinkin olla hänen tilallaan. Mutta en jaksa narsistisen oikeistotrollin kanssa vääntää, hajoo happoihis.

Vierailija
38/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, mitä hän on joutunut kantamaan? 

Ehkä hänkin on joutunut kantamaan kaiken yksin, jopa muidenkin taakkoja, ja on väsynyt siihen. Ei enää jaksa.

Jonain päivänä sinäkin saatat olla se, joka ei enää jaksa edes omaa taakkaansa kantaa. Avun tarpeessa, "armopalojen" varassa.

Vierailija
39/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkase vaikka munille.

Vierailija
40/76 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kadulle!!!! Ei miehillä ole oikeutta turvaan ja suojaan edes kovilla pakkisilla!!!

Tämä.pliai ymmärrettävää.jos kyseessä.olisi nainen mutta kun kyseessänon mies niin ei tälle voi saada mitään ymmärrystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän