Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskainta vanhemmuudessa on ollut lasten loukkaantumiset ja sairastelut

Vierailija
12.04.2026 |

Olen niin väsynyt sairauskierteisiin ja liikuntaloukkaantumisiin. Niitä on näiden vuosikymmenten aikana tullut paljon, vaikka lapseni ovat itse asiassa varsin terveitä. Jos henki olisi todella ollut näissä vaarassa, tuska olisi varmaan käsittämätön. Mutta kyllä väsyttää tämäkin. On todella kannettu rahaa Mehiläiseen ja Terveystaloon. On ollut huolta ja harmia. 

Ja ymmärrän kyllä, että huonomminkin voisi olla. Nyt vain olen kovin väsynyt äiti. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat terveitä, mutta sairastelevat niin että äippä väsyy 🙄 Taidat olla sekopää

Vierailija
2/4 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, terveelläkin lapsella voi olla angiinoja, korvatulehduksia, vatsatauteja, murtumia, tyriä, umpisuolentulehdus,  flunssia, influenssoja, venähdyksiä, nyrjähdyksiä, uusia murtumia, uusia niitä ja näitä. Ja kun lapsia on monta, niitä voi olla kymmeniä vuosittain. Käytännössä keskimääriin joka kuukausi jotakin. Sama vaiva voi olla pitkäkin, esimerkiksi rasitusmurtuman kuntoutus kuukausia. 

Eli kyllä ns. terveen lapsen sairastelu voi uuvuttaa äidin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te kuvittelitte vanhemmuuden sitten olevan? Eihän teillä edes ole kroonisesti sairaita lapsia. Ja vaikka olisikin, TEIDÄN olisi kestettävä se. Teidän on kestettävä myös lastenne kuolema.

Minun lapseni sairastui masennukseen ja teki itsemurhan.

Vierailija
4/4 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta se on. Täytyy vain ravistaa itsensä irti niistä ajoista ja nauttia paremmista ajoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan