Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: Kuinka selvitä vauvakuumeesta hengissä? :)

08.05.2007 |

Kaikki vauvaa koko sydämestään toivovat (ja joilla ei heti ekasta yrityskerrasta ole onnellisesti tärppi käynyt) ovat varmasti kärsineet joskus ¿ ja jotkut ihan aina ja koko ajan ¿ pettymyksen, surun, harmituksen, kiukun, tyhjyyden, tyhmyyden ja jos minkä tunteista: vaikka kuka sanoisi mitä, tuntuu, että meillä ei tärppää koskaan, ei sitten ikinä. Raskaaksi tulee, vaikka ei raskaaksi tulekaan, mieleltään nimittäin.

Mitä silloin pitäisi tehdä?

Toivon, että kirjoittaisitte konkreettisia vinkkejä, kuinka elää kovan vauvakuumeen kielissä ja kun plussaa ei vain kuulu. Ei oteta kantaa siihen, kuinka monen yk:n jälkeen se vasta pahalta tuntuukin, vaan pidetään perusajatuksena sitä, että kyllä ne negat ja tädit kirpaisevat luissa ja ytimissä, oli vauvaa yritetty sitten kuukausi tai viisi vuotta. Konkreettisia vinkkejä toivon siksi, että kaikki varmasti tietävät, että paras olisi esimerkiksi, jos vauvakuumeen hetkeksi ¿unohtaisi¿ ja rentoutuisi, mutta miten ihmeessä tämä sitten tehdään?

Toivottavasti saamme vinon pinon keinoja, kuinka selvitä vauvakuumeesta hengissä ¿ tai ainakin suht järjissä!

Minnis

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs tässä joitakin keinoja, joilla olen pitänyt pääkoppaani kunnossa. Toivottavasti ovat avuksi!

lukeminen ¿ Jännä romaani, jota ei malta olla lukematta, pitää ajatukset kaukaisessa fiktiivisessä maailmassa, ja todellisen maailman murheet jäävät toviksi sivummalle.

sisustaminen ¿ Mikäs sen hauskempaa kuin sisustuksen suunnittelu! Uudesta ilmeestä tulee ihmeesti energiaa ja kun laittaa vaikkapa makkarin uusiksi, niin ehkä sitä sitten viihtyy pedissäkin paremmin!

tanssiminen ¿ Tämä on ehdoton suosikkini. Tanssi vaikka et osaisi, se on mottoni. Hyvä musiikki soimaan, ja tyttö liikkumaan. Allekirjoittanut (täysin tanssitaidoton) saa tästä myös hyvät naurut, kun harrastaa sitä peilin edessä (aika näky!). Liikuntaahan myös suositellaan vauvaa yrittäville. Biisivinkki: Matin ja Tepon " Mä tanssin hullun lailla, kunnes ennätykset lyön, mä tahdon heilua, mä tahdon keinua..." ;)

Vierailija
2/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kehitin viime kierrossa muutamia juttuja..

-netin käytön rajoittaminen: mulla tuntui menevän jo överiksi, tuntui että aina lojuin koneella, täällä tai hain tietoa milloin mitäkin ja mistäkin, tieto lisäsi tuskaa mun kohdalla, tuli välillä tunne että miten ihmeessä se enää voi onnistua ja miten se aiemmin on ees onnistunut..

-ihmissuhteiden hoitaminen: sekä siis omaan kultaan/perheeseen ja kaikkiin niihin ystäviin mitkä ovat jääneet työn, kuumeilun ja arjen takia vähemmälle huomiolle, itse ainakin nauran paljon ystävien kanssa ja sekös auttaa siihen tädin tuomaan pettymykseen parhaiten

-oma aika: itsekkäästi olen lohduttanut itseäni jollain, vaikka vaan olemalla tekemättä mitään, ostanut kauan haluamani hajuveden tai vaatteen, jotain vain itseäni ajatellen

-suunnitelmaB: " takaraivoon" joku tulevaisuuden suunnitelma, miten toimin jos en tässä kohta nyt plussaa saakkaan enkä voi ikuisestikkaan enää yrittää..itsellä opiskelupaikka toiveissa, siihenkin kuitenkin jätetty lisäsuunnitelma plussan varalle ;) sekä oman unelma omakotitalon etsiskely, joka käy ihan työstä näillä seuduilla, varsinkin jos ei halua maksaa kokoloppuelämäänsä itseänä kipeeksi :)

Tässäpä muutama..ja taas poistun ettei kone ala mua taas manipuloimaan :)

Rauhallista ja plussaonnista kuumeilua kaikille!

-poco-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Pocolle hyvistä vinkeistä! Miekin olen rajoittanut tätä nettailua, ja siitä on ollut tosi tosi iso apu! Poco, mie pidän sulle peukkuja!

Onkos muilla mitään keinoja, vai jääkö galluppi-parka lyhyeen?