Lentomatkustan, koska elän muuten ekologisesti
Olen lapseton ja lemmikkitön
Asun kerrostalokaksiossa
En omista autoa
En shoppaile juuri lainkaan
Olen hoikka, joten syön myös vähän (sekaruokavalio, älkää kukaan mantelimaitoa tai tofua käyttävä tulko mussuttamaan lihan epäekologisuudesta)
Lentomatkailua harrastan ilman huonoa omaatuntoa.
Kommentit (15)
Miksi tästä lentomatkailusta nipotetaan jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä lentomatkailusta nipotetaan jatkuvasti?
Helppo kohde. Ota puheeksi autoilu tai maatalous ja niiden ekologisuus, niin keskustelu loppuu lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Jankuta vielä pari päivää.
Tää on mun eka ketju tästä aiheesta.
Kun kohkataan Lapin matkailusta ja haalitaan sinne turisteja m.m. Jenkeistä ja Japanista, en kuule koskaan mainittavan ilmastonmuutosta.
Mutta niinhän se on että mehupilli suomalaisen lasissa on katastrofi kun taas törkyä ilmaan puskeva Kiinan teollisuus ei haittaa mitään.
Minä en lentomatkusta.
Minulla on auto.
Elän kerrostalossa ja käyn mökillä.
Esitän olevani huolissani,ja postailen somen täyteen tuskaani,mutta oikeasti minua ei kiinnosta.Toki vaadin pääpunaisena huutaen,että muut alkavat kantamaan vastuunsa.
Ei sinun lentämistä tarvitse lopettaa. Mutta pode nythitossa siitä ainakin huonoa omaatuntoa.
Lapsia on. Täyssähköauto. En syö lihaa, mutta kalaa ja maitotuotteita kyllä. Asun kerrostalossa ja ajan täyssähköautoa. Kesälomalla autoiltiin ekaa kertaa Eurooppaan ja oli kyllä kivaa. Mutta seuraava reissu on suunnittelilla Islantiin ja sinne mennään tietty lentäen. Ihan tietoisesti pyrin elämäntavoilla kompensoimaan lentämistä.
Se ei vaan riitä, että me kaikki poimitaan rusinat pullasta ja tehdään mitä halutaan. Pitäisi pystyä luopumaan myös niistä itselle tärkeistä asioista yhteisen edun vuoksi.
Niin, kyllä ihminen aina perusteluja keksii sille mitä tahtoo tehdä, niin itsekkäitä me ollaan. Voin lentää, koska en omista autoa. Voin lentää, koska olen lapseton, Voin mennä Thaimaahan, koska en ole käynyt siellä kolmeen vuoteen. Jne. Jne. No, lapset maksaa meidän syntimme, paskatko heistä!
Pahimpia on kehopositiivisuuden ilosanomaa huutelevat megaläskit, jotka syövät usean ihmisen edestä, tilailevat muovimekkoja maailmalta ja matkustelevat ympäriinsä, jos vielä koneeseen mahtuvat.
Niinpä, on kyse kokonaisuudesta. Itsellä lähes samat, mutten syö lihaa, enkä myöskään mussuta siitä muille.