Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeastiko nuoriso levittelee vieraista aikuisista pilkka ideoita?

Vierailija
09.04.2026 |

Töissä nuorten vanhemmat väittivät tuollaista olevan. Eikös tuollainen olisi laitonta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat voivansa tehdä mitä vaan? Miksi? Jos he kunnioittaisivat aikuisia, eivät uskaltaisi.

Vierailija
22/25 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuon ikäisille voisi opettaa tekojen seuraamuksia?

Olisi pitänyt opettaa jo aiemmin, tuossa kohtaa on jo myöhäiästä. Nyt he alkavat rakentaa omakuvaansa ja maailmankuvaa muiden kokemusten kautta kuin vanhempien oppien. Jotain on siis mennyt pahasti pieleen tuollaisten nuorten kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kohtaa olisi yhteiskunnalla mahdollisuus näyttää näille nuorille mitä mieltä tuosta ollaan.

Vierailija
24/25 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Muakin jotkut teinipojat kuvas kun aikuisena olin mennyt leikkipuistossa keinumaan... Mihin lie kaveriryhmään jakaneet ja huutistelleet siellä sitten, en ymmärrä mikä muu idea mun kuvaamisella olis ollut. Mut no en osaa tästä nolostua kun ei minua keinuminen nolottanut😅 Sielläpähän sit katselivat videota porukalla kun täti keinuu😎

Vierailija
25/25 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpäin yksi puhelias vanhempi nainen joka tykkää jutella vieraillekin, hänestä ainakin tehty pilkkavideo.

No nuoret eivät tajua tuollaisia asioita. On yhä aikuisten vastuulla ojentaa ja kasvattaa. Miksi vaan katsotaan kädettöminä vieressä? Mistä tälläinen kädettömyys johtuu? Arvoista ehkä?

Kyllä tajuaa, ei ne muuten tekisi tätä.