Miehet kertoo deittiprofiilissa ettÀ ne on rokottamattomia. Siis tosi monet
What đ mitĂ€s sitĂ€ omaan sitte laittas. Nainen 39v, umpisuoli tallella. Jos kiinnostuit ni pistĂ€ viestiĂ€.
Kommentit (136)
On se kyllÀ kovaa olla vapaa yhteiskunnasta, kun ei usko lÀÀketieteeseen, lapsia ei rokoteta, ei ees ilmoiteta syntyneeksi ( joku toni vapaa mies) , sitten ei laiteta pÀikkyyn, esikouluun, peruskouluun, havujuomaa ja hopeavettÀ ja energiahoitoa jos sairas.
Ihme etteivÀt hyö löydÀ toinen toisiaan omilla keskustelusivuillaan ja valon odotus-retriiteillÀ vaan myös sitten lampaitten deittipalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
On se ihanaa,miten nuoret ja vanhat, lapset ja nuoret, huippu-urheilijat ja sotetyöntekijÀt, kuolevat kuin kÀrpÀset liimapaperiin. TurbosyöpÀ on niiiin idu juttu, ole sinÀkin tutkittu ja turvallinen-koskaan ei voi tietÀÀ, se on yllÀttÀvÀÀ ja tutkimatonta tuo lÀÀke"tiede" vuoden 2019 jÀlkeen ollut. Itse ottaisin lörönÀrokottamattoman miehen milloin vain.
HeistÀhÀn suurin osa vapaita miehiÀ, iskepÀ kimppuun. Se lÀÀkÀrikin nÀkyi kaipaiöevan vaimoa. Se tv-ohjelmassa ollut
En minÀ naisena noita koronarokotuksia ottanut. Vaikka tuputettiinkin raskauden jÀlkeen aika vahvasti monelta taholta...
Mut en mainosta asiaa kun siitÀ saa hörhön leiman. Aletaan kuvitteleen ettÀ uskon hopeaveteen ja sen sellaista, ihmiset tekee tosi paljon outoja johtopÀÀtöksiÀ siitÀ jos ei ole ottanut koronarokotetta. Minun pÀÀtös perustui vain epÀluuloon, ettÀ onko varmasti turvallinen. En seurannut mitÀÀn vaikuttajia tai hörhö sivustoja. Minulla vaan on kriittinen suhtautuminen, en usko kaikkea mitÀ media tai viranomaiset sanoo.
Ja mielessÀ oli myös sikainfluenssa ja kuinka siihen tarkoitettu "turvalliseksi" mainostettu rokote aiheutti yllÀttÀen narkolepsiaa. Ajattelin ettÀ samanlainen vaara, ettÀ joku yllÀttÀvÀ juttu voi tulla kun eihÀn mitÀÀn tÀydellisesti pystytÀ tutkimaan ja poissulkemaan.
Ja olen ottanut kaikki muut rokotteet, sanotaan nyt sekin vielÀ. Kun sekin ennakkoluulo ettÀ en ottais mitÀÀn rokotteita koska epÀilin koronarokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa mistÀ on kyse?
Koronarokotetut miehet eivÀt pysty lisÀÀntymÀÀn.
Totta kai jokainen ns. normaali nainen haluaa jossain vaiheessa lapsia.
Voi vttu mitÀ paskaa sÀ suollat.
MitÀ syytÀ sinulla on loukkaantua?
Sperma on kelvotonta. Asia tutkittu.
Ole tyytyvĂ€inen jos otit rokotteet. ĂlĂ€ aina kitise.
SÀ varmaan sitten laitat lÀhdettÀ tulemaan?
Tutkittu on kyllÀ ja moneen kertaan, nimittÀin se ettÀ tuo on pelkkÀÀ follareiden p askaa taas kerran. Sun mielestÀ ei vissiin ole lapsiakaan syntynyt enÀÀ koronan jÀlkeen. SitÀhÀn tuo sun p askajutttusi tarkoittaisi.
Voithan sinÀ testata. Mene testiin.
Tai hanki nainen ja yritÀ lisÀÀntyÀ.
Jos et pysty lisÀÀntymÀÀn, ei oo mun bisnes.
ĂlĂ€ kuitenkaan tuu mulle valittaan.
Niin tuleeko sitÀ lÀhdettÀ? No ei tietenkÀÀn. Testattu on sillÀ ettÀ mulla on viisi lasta, joista kaksi saanut alkunsa ja syntynyt rokotusteni jÀlkeen.
LĂHDE.
Nyt saat hakea itse. Sinunkin naamaasi vuosikaupalla hieromalla hierottiin lÀhteitÀ , mutta et uskonut.
TeepÀ testi itsellesi: testaa osaatko löytÀÀ itsellesi tietoa netistÀ ja ymmÀrrÀtkö ollenkaan lukemaasi?
Voin antaa tÀmÀn ohjeen kuitenkin: ne lÀÀkÀrit ja tiedemiehet jotka tÀstÀ k - rokoteasiasta varoittivat, eivÀt ole foliohattuja.
He ovat lÀÀketieteen ammattilaisia.
Kukaan ei ole niin hullu, ettÀ vaarantaisi ammatillisen uskottavuutensa.
Syy miksi he varoittivat on tÀmÀ:
He olivat henkisesti tosi vahvoja joilla on moraali.
Siksi. Sellaisiakin ihmisiÀ on vielÀ olemassa.
Siksi he eivÀt voineet olla hiljaa.
Eli sulla ei ole antaa lÀhdettÀ.
Olen hakenut jo ajat sitten ja tuo paskapuhe on todettu pelkÀksi salaliittoiluksi moneen kertaan.
TehÀn olette usein psykoottisia, tutkitusti. Pahinta (muille) siinÀ on sairaudentunnon puute.
HyvÀ, ettÀ laittavat. Pystyy nÀin heti vÀlttelemÀÀn nÀitÀ pikku-persuja.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllÀ kovaa olla vapaa yhteiskunnasta, kun ei usko lÀÀketieteeseen, lapsia ei rokoteta, ei ees ilmoiteta syntyneeksi ( joku toni vapaa mies) , sitten ei laiteta pÀikkyyn, esikouluun, peruskouluun, havujuomaa ja hopeavettÀ ja energiahoitoa jos sairas.
Ihme etteivÀt hyö löydÀ toinen toisiaan omilla keskustelusivuillaan ja valon odotus-retriiteillÀ vaan myös sitten lampaitten deittipalstoilla.
LÀÀketieteeseen uskotaan kyllÀ. Mutta muistatko miten THL kertoi, ettÀ se oli poliittinen pandemia. Jos uskoisit lÀÀketieteeseen niin tietÀisit, ettÀ tutkimuksissa havaittiin, ettei rokote estÀnyt saamasta tautia tai levittÀmÀstÀ sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
En minÀ naisena noita koronarokotuksia ottanut. Vaikka tuputettiinkin raskauden jÀlkeen aika vahvasti monelta taholta...
Mut en mainosta asiaa kun siitÀ saa hörhön leiman. Aletaan kuvitteleen ettÀ uskon hopeaveteen ja sen sellaista, ihmiset tekee tosi paljon outoja johtopÀÀtöksiÀ siitÀ jos ei ole ottanut koronarokotetta. Minun pÀÀtös perustui vain epÀluuloon, ettÀ onko varmasti turvallinen. En seurannut mitÀÀn vaikuttajia tai hörhö sivustoja. Minulla vaan on kriittinen suhtautuminen, en usko kaikkea mitÀ media tai viranomaiset sanoo.
Ja mielessÀ oli myös sikainfluenssa ja kuinka siihen tarkoitettu "turvalliseksi" mainostettu rokote aiheutti yllÀttÀen narkolepsiaa. Ajattelin ettÀ samanlainen vaara, ettÀ joku yllÀttÀvÀ juttu voi tulla kun eihÀn mitÀÀn tÀydellisesti pystytÀ tutkimaan ja poissulkemaan.
Ja olen ottanut kaikki muut rokotteet, sanotaan nyt sekin vielÀ. Kun sekin ennakkoluulo ettÀ en ottais mitÀÀn rokotteita koska epÀilin koronarokotetta.
EntÀs ne lapsen rokotukset? K-vitsku syntymÀn jÀlkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ihanaa,miten nuoret ja vanhat, lapset ja nuoret, huippu-urheilijat ja sotetyöntekijÀt, kuolevat kuin kÀrpÀset liimapaperiin. TurbosyöpÀ on niiiin idu juttu, ole sinÀkin tutkittu ja turvallinen-koskaan ei voi tietÀÀ, se on yllÀttÀvÀÀ ja tutkimatonta tuo lÀÀke"tiede" vuoden 2019 jÀlkeen ollut. Itse ottaisin lörönÀrokottamattoman miehen milloin vain.
HeistÀhÀn suurin osa vapaita miehiÀ, iskepÀ kimppuun. Se lÀÀkÀrikin nÀkyi kaipaiöevan vaimoa. Se tv-ohjelmassa ollut
Löytyy facesta. Saat taatusti mieleisesi miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat niin psykoosissa aivopestyjÀ, ettÀ piikittÀvÀt itseensÀ jatkuvasti monia eri myrkkyjÀ, koska lÀÀkeyhtiöt ja valtio kÀskee.
Todellisuudessa normaalit terveet ihmiset eivÀt tarvitse mitÀÀn ÀÀrivasemmistolaista myrkkypiikkipropagandaa.
Sun kaltaiset mielipuolet ovat yksi syy miksi lopetin persujen ÀÀnestÀmisen, jÀtin viime vaaleissa ÀÀnestÀmÀttÀ ketÀÀn ja tulevissa ÀÀnestÀn demareita.
Miten joku pari netin mielipuolta pilaa koko puolueen sulle? Varmasti on muitakin mielipuolia jotka kÀyttÀvÀt ÀÀnestysoikeuttaan ja ÀÀnestÀvÀt vaikka sdp:tÀ, kokoomusta, vasemmistoliittoa jne. EihÀn se ÀÀnestÀjÀ siihen puolueeseen kuitenkaan vaikuta niin ettÀ koko puolue muuttuu mielipuoleksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÀÀketieteeseen uskotaan kyllÀ. Mutta muistatko miten THL kertoi, ettÀ se oli poliittinen pandemia. Jos uskoisit lÀÀketieteeseen niin tietÀisit, ettÀ tutkimuksissa havaittiin, ettei rokote estÀnyt saamasta tautia tai levittÀmÀstÀ sitÀ.
En koska luen oikeaa tietoa. En sitÀ mitÀ joku jollain sivulla kertoo. TeillÀhÀn oli niitÀ thl vÀÀrennöksiÀ paljon, logo otettu likeesta ja sitten hörhökielellÀ "piikeistÀ."
Olen hengissÀ, ei sairauksia. Ei edes mitÀÀn flunssaa tai koronaa tÀllÀ vuosikymmenellÀ. Vaikka on rokotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoo olevansa rokottamaton, se tarkoittaa ettÀ kyseinen henkilö on kykenevÀinen ajattelemaan omilla avoillaan. Ei ole siis valmis alistumaan oligarkkien ja rikkaan eliitin koekaniiniksi. TÀmÀ kertoo ettÀ henkilö on henkisesti vahva. - N22
Etkö sinÀ ota mitÀÀn tehosterokotuksia? Esimerkiksi jÀykkÀkouristusta vastaan?
MillÀ tavalla jÀykkÀkouristusrokote mielestÀsi liittyy koronarokotteeseen?
Jos tuntisit yhtÀÀn lÀÀketiedettÀ niin tietÀisit, ettÀ ei juuri mitenkÀÀn.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EntÀs ne lapsen rokotukset? K-vitsku syntymÀn jÀlkeen?
No tÀtÀ en ennakoinut ettÀ aletaan epÀileen ettÀ no onko lapsi rokotettu... Ja mikÀ on K-vitsku? Mut siis vastaus kysymykseen: kyllÀ on kaikki neuvolan suosittelemat rokotukset laitettu lapseen. Koronarokotuksia ei vauvalle laitettu, ei sellaista edes ehdotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat niin psykoosissa aivopestyjÀ, ettÀ piikittÀvÀt itseensÀ jatkuvasti monia eri myrkkyjÀ, koska lÀÀkeyhtiöt ja valtio kÀskee.
Todellisuudessa normaalit terveet ihmiset eivÀt tarvitse mitÀÀn ÀÀrivasemmistolaista myrkkypiikkipropagandaa.
Sun kaltaiset mielipuolet ovat yksi syy miksi lopetin persujen ÀÀnestÀmisen, jÀtin viime vaaleissa ÀÀnestÀmÀttÀ ketÀÀn ja tulevissa ÀÀnestÀn demareita.
Miten joku pari netin mielipuolta pilaa koko puolueen sulle? Varmasti on muitakin mielipuolia jotka kÀyttÀvÀt ÀÀnestysoikeuttaan ja ÀÀnestÀvÀt vaikka sdp:tÀ, kokoomusta, vasemmistoliittoa jne. EihÀn se ÀÀnestÀjÀ siihen puolueeseen kuitenkaan vaikuta niin ettÀ koko puolue muuttuu mielipuoleksi?
YKSI syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska luen oikeaa tietoa. En sitÀ mitÀ joku jollain sivulla kertoo. TeillÀhÀn oli niitÀ thl vÀÀrennöksiÀ paljon, logo otettu likeesta ja sitten hörhökielellÀ "piikeistÀ."
Olen hengissÀ, ei sairauksia. Ei edes mitÀÀn flunssaa tai koronaa tÀllÀ vuosikymmenellÀ. Vaikka on rokotukset.
Eli et lue lÀÀketieteellisiÀ julkaisuja, tutkimuksia etkÀ tilastoja. Se kertoo sinusta kaiken tarpeellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et lue lÀÀketieteellisiÀ julkaisuja, tutkimuksia etkÀ tilastoja. Se kertoo sinusta kaiken tarpeellisen.
Olen lukenut ne teidÀn sivunne. Amerikkalaista lÀÀketieteen vastaista kÀÀnnöstÀ "doktoreilta" ja nigerialaisten saarnaajien julistusta.
Voi ettÀ oot hupaisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SitÀ ollaan olevinaan lÀÀketieteen tuntijoita, kun on silmÀt kiiluen luettu salaliittojulkaisuja. TÀÀllÀ on hei sellaisiakin ihmisiÀ joilla on OIKEASTI koulutustakin alalta. Teille saa aina nauraa.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ne teidÀn sivunne. Amerikkalaista lÀÀketieteen vastaista kÀÀnnöstÀ "doktoreilta" ja nigerialaisten saarnaajien julistusta.
Voi ettÀ oot hupaisa.
TÀmÀ selittÀÀkin tietÀmÀttömyytesi, kun ihan myönnÀt lukevasi tiedon jostain hörhösivustoilta.
Suosittelen perehtymÀÀn viralliseen tilastotietoon ja virallisiin lÀÀketieteellisiin tutkimuksiin.
Saattaa tosin olla, ettet tajuaisi niistÀ mitÀÀn ja siksi pysytteletkin siellÀ hörhösivustoilla.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ, ettÀ laittavat. Pystyy nÀin heti vÀlttelemÀÀn nÀitÀ pikku-persuja.
Tyypillinen palstatÀti. Aihe kuin aihe menee puoluepolitiikasta öyhöttÀmiseksi. Olisi kyllÀ todella raskasta elÀÀ sinun kanssa saman katon alla.
Oikeestihan samat fb-profiilit kirjoittaa rokvastaiset, littumaa, kemvanat, hyönteisruoka, homovast sivuilla. Eli yksi johtaa muihin yhteisöllisiin ajatteluihin ja kokoontumisiin. Sit tietysti vielÀ meediot ja kaukoparantamiset.
Miksi joku koronarokotustieto ylipÀÀtÀÀn on jossain deittisovelluksessa? Sairasta...