Suomi irtisanoo hoitajia ja tuo työvoimaa Aasiasta
Mitäs mitäs, kukas meillä on tällä hetkellä hallitusvastuussa, ja erittäin isossa sellaisessa??
Siis Perussuomalaiset!! Miten he saattoivat hyväksyä tällaisen suomalaisten päälle sylkemisen??!
Kommentit (27)
Eikös se ollut tämän hallituksen ministeri Satonen kun lähti ihan itse rekrytoimaan Filippiineiltä lähihoitajia samalla, kun perussuomalaiset kollegat potkivat hiki hatussa kantasuomalaisia ahkeria työntekijöitä kortistoon? Miksi ennen maahanmuuttokriittinen puolue onkin itse muuttunut kaikista kieroimmaksi maailmanhalaajaksi??
Vierailija kirjoitti:
Oikeiston politiikka on vain kulujen siirtämistä taskusta toiseen. On täysin vastuutonta aiheuttaa nenän eteen valtavat pahoinvointikustannukset, kuin hoitaa kyseiset ongelmat jo niiden alkuvaiheessa pienemmillä ja halvemmilla jälkiseurauksilla.
Ei tässä olekaan kyse talouden pelastamisesta. Vaihtoehtoja kyllä olisi:-maahanmuuton vähentäminen
-yritystukien leikkaukset
- yksityisiin syydetyn miljardin peruminen-
tunnin juna-projektin peruminen
- edes ministerien omien veroalennusten peruminen.
Mutta ei.
Laitetaan vähäosaiset kärsimään.
Ihmisten pahoinvoinnin ennaltaehkäisyyn ja ongelmien kasautumisen estämiseen panostamalla säästämme lopulta paljon enemmän rahaa, kuin siitä leikkaamalla.
-maahanmuuton vähentäminen
Nämä mainitut nimenomaan olisivat sitä Oikeisto-politiikkaa, jota Suomessa ei harjoiteta.
Suomessa harjoitetaan vasemmalle kallellaan olevaa politiikkaa, missä julkista hallintoa ja sen menoja, vain kasvatetaan.
Pieni korjaus, meillä on neljän puolueen hallitus
Suomalaisia hoitajia on 6000 työttömänä. Niitä ei mitenkään voi palkata koska aasialaiset tekee paljon halvemmalla töitä. Olin hoitaja 4 vuotta ja sitten riitti. Nyt olen vakiduunissa tehtaan toimistossa ja tienaan melko hyvin.
Oikeiston politiikka on vain kulujen siirtämistä taskusta toiseen. On täysin vastuutonta aiheuttaa nenän eteen valtavat pahoinvointikustannukset, kuin hoitaa kyseiset ongelmat jo niiden alkuvaiheessa pienemmillä ja halvemmilla jälkiseurauksilla.
Ei tässä olekaan kyse talouden pelastamisesta. Vaihtoehtoja kyllä olisi:
-maahanmuuton vähentäminen
Mutta ei.
Laitetaan vähäosaiset kärsimään.
Ihmisten pahoinvoinnin ennaltaehkäisyyn ja ongelmien kasautumisen estämiseen panostamalla säästämme lopulta paljon enemmän rahaa, kuin siitä leikkaamalla.