Ajanvarauskirje poliklinikalle
Tuoksuton tila kerrotaan selvästi. Polin ovella sama ilmoitus. Ja miten menee? Aina on ainakin yksi parfyymissa uinut. Eilenkin sama juttu. Nuori nainen lemusi niin että odotustila ja käytävä oli kärsimystä aiheuttava kokemus. Pitkän aikaa sen jälkeen kun nainen oli mennyt menojaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä asialle pitäisi mielestäsi tehdä? Palkata ovelle haistelijat, jotka estävät sisäänpääsyn, jos haistavat jonkun hajusteen?
Ap istumaan oven viereen invatuoliin haistelijaksi niin sais lisää liksaaa mt eläkkeeseen. ..hassua...hassua..
Vierailija kirjoitti:
Joskus sinne polille joutuu lähtemään yllättäen.
Itse olen joutunut menemään kesken työpäivän kun perussairaus alkoi yllättäen oireilemaan. Yleislääkärit eivät tiedä miten sairauttani pitäisi hoitaa, eikä heillä ole oikeutta määrätä siihen lääkkeitä.
Sehän se on kinkkisempi juttu. Hassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä asialle pitäisi mielestäsi tehdä? Palkata ovelle haistelijat, jotka estävät sisäänpääsyn, jos haistavat jonkun hajusteen?
Ap istumaan oven viereen invatuoliin haistelijaksi niin sais lisää liksaaa mt eläkkeeseen. ..hassua...hassua..
Varmaan eväisi pääsyn kaikilta, jotka ovat joskus elämässään edes nähneet jonkun hajustetun tuotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joutunut menemään kesken työpäivän kun perussairaus alkoi yllättäen oireilemaan. Yleislääkärit eivät tiedä miten sairauttani pitäisi hoitaa, eikä heillä ole oikeutta määrätä siihen lääkkeitä.
Onhan mun pakko suihkutella Poisonia itseeni litrakaupalla joka aamu. Ei sitten voi mitään jos tulee lähtö sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä ja aihetta tarkasti kuvaava otsikko tässäkin aloituksessa.
Sehän on kuin hullun päiväkirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan mun pakko suihkutella Poisonia itseeni litrakaupalla joka aamu. Ei sitten voi mitään jos tulee lähtö sairaalaan.
Hyvä että lItat ihan litran.... hassun hyvä argumentti.