Mistä halpismerkkien tuotteista et ikinä luovu?
Itselläni
-X-ra-merkin kuukautissuojat, parempia saa etsiä.
-Coop kääretorttu, edelleen, parempaa yhtä halpaa ja hyvää kääretorttua saa etsimällä etsiä.
Ja kolmantena, mutta ei vähäisimpänä
- Lidlin Cien ripsiväri ja luomivärit. Hintaansa nähden laatutuotteita.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xtra voileipäkurkut. Nam!
Näissäkin järjetön määrä sokeria! Mikä teitä vaivaa?
No minä en muuten syö lisättyä sokeria. Jonkun kerran viikossa laitan pari kurkkuviipaletta leivälle. Ei sillä määrällä sokeria ole mitään merkitystä.
Mikä sua vaivaa?
Mua vaivaa kansanterveys.
Et oikeasti vaan tajua kuinka paljon sokeria ja siirappeja syöt, kun vedät näitä halpatuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xtra voileipäkurkut. Nam!
Näissäkin järjetön määrä sokeria! Mikä teitä vaivaa?
No minä en muuten syö lisättyä sokeria. Jonkun kerran viikossa laitan pari kurkkuviipaletta leivälle. Ei sillä määrällä sokeria ole mitään merkitystä.
Mikä sua vaivaa?
Mua vaivaa kansanterveys.
Et oikeasti vaan tajua kuinka paljon sokeria ja siirappeja syöt, kun vedät näitä halpatuotteita.
Ketjun aihe: Mistä halpismerkkien tuotteista et ikinä luovu? Perusta erillinen kansanterveysketju, mikäli haluat aiheesta keskustella, kiitos. -sivusta
Pirkka sensitive seerumi! Sisältää hyaluronihappoa, kosteuttaa, virkistää, hajusteeton, huipputuote. Sopii meikin alle hyvin.
Xtra-tomaattiketsuppi
Ainesosat: Tomaattisose 45 % (tomaatti: eu ja muu kuin eu (Espanja ja/tai Kiina)), vesi, inverttisokerisiirappi, sokeri, muunnettu perunatärkkelys, suola, happamuudensäätöaineet (E260, E330), säilöntäaineet (E202, E211), luontainen aromi
Täytyy todella olla makuaistissa vikaa, jos tuollainen liemi on ihan parasta ketsuppia.