Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä halpismerkkien tuotteista et ikinä luovu?

Vierailija
09.04.2026 |

Itselläni 

-X-ra-merkin kuukautissuojat, parempia saa etsiä.

-Coop kääretorttu, edelleen, parempaa yhtä halpaa ja hyvää kääretorttua saa etsimällä etsiä. 

Ja kolmantena, mutta ei vähäisimpänä

- Lidlin Cien ripsiväri ja luomivärit. Hintaansa nähden laatutuotteita. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että ihmiset on lihavia ja kipeitä, kun vetävät näitä lisäaineilla, siirapeilla ja epämääräisillä rasvoilla kyllästettyjä kääretorttuja, ja vedellä jatkettuja kiinalaisia tomaatteja.

"Vedellä jatkettuja kiinalaisia tomaatteja". Hauskinta mitä olen hetkeen lukenut, kiitos tästä.

Xtra-tomaattiketsuppi

Ainesosat: Tomaattisose 45 % (tomaatti: eu ja muu kuin eu (Espanja ja/tai Kiina)), vesi, inverttisokerisiirappi, sokeri, muunnettu perunatärkkelys, suola, happamuudensäätöaineet (E260, E330), säilöntäaineet (E202, E211), luontainen aromi

Täytyy todella olla makuaistissa vikaa, jos tuollainen liemi on ihan parasta ketsuppia.

Vierailija
22/24 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Xtra voileipäkurkut. Nam!

Näissäkin järjetön määrä sokeria! Mikä teitä vaivaa?

No minä en muuten syö lisättyä sokeria. Jonkun kerran viikossa laitan pari kurkkuviipaletta leivälle. Ei sillä määrällä sokeria ole mitään merkitystä. 

Mikä sua vaivaa?

Mua vaivaa kansanterveys.

Et oikeasti vaan tajua kuinka paljon sokeria ja siirappeja syöt, kun vedät näitä halpatuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Xtra voileipäkurkut. Nam!

Näissäkin järjetön määrä sokeria! Mikä teitä vaivaa?

No minä en muuten syö lisättyä sokeria. Jonkun kerran viikossa laitan pari kurkkuviipaletta leivälle. Ei sillä määrällä sokeria ole mitään merkitystä. 

Mikä sua vaivaa?

Mua vaivaa kansanterveys.

Et oikeasti vaan tajua kuinka paljon sokeria ja siirappeja syöt, kun vedät näitä halpatuotteita.

Ketjun aihe: Mistä halpismerkkien tuotteista et ikinä luovu? Perusta erillinen kansanterveysketju, mikäli haluat aiheesta keskustella, kiitos. -sivusta

Vierailija
24/24 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka sensitive seerumi! Sisältää hyaluronihappoa, kosteuttaa, virkistää, hajusteeton, huipputuote. Sopii meikin alle hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan