Kaipaatteko te niitä television yö chat- ohjelmia? Miks ne loppui??
Esim. 2000- luvun alussa tuli sellainen kuin Pulssi. Sinne sai lähettää tekstareita ja ne kuvaukset oli jossain bile- mestoissa kuvattu, siellä näkyi tuttujakin. =)
Kommentit (86)
Nykyisten Susanna Penttilän voimaantumisbussien markkinoinnin ja roadman- ja muiden sairaiden ihanteiden myötä kaipaan 2000-lukua.
Tässä on sitä Pulssia. Ei varmaan nämäkään kaikki kuvauspaikkoina olevat ravintolat/klubit ole enää toiminnassa.
Mtv3 chatistä sai puhelinseksi ja liveseuraa. Kaipaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Muistuu mieleen subt vai oliko tvtv silloin ja maailman paras chat show. Juontajana joku suht karvainen mies joka oli hauska. Monesti tuli valvottua öitä läpensä vaikka päivä/aamuvuoroa tein töissä
Suomen ensimmäinen chat-ohjelma. TvTv! muuttui myöhemmin Subtv:ksi. TvTv:n chattia juonsi Yasir Gaily. Olisipa aamuyöt ja pyhät näin mukavia vielä tv:n ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuu mieleen subt vai oliko tvtv silloin ja maailman paras chat show. Juontajana joku suht karvainen mies joka oli hauska. Monesti tuli valvottua öitä läpensä vaikka päivä/aamuvuoroa tein töissä
Suomen ensimmäinen chat-ohjelma. TvTv! muuttui myöhemmin Subtv:ksi. TvTv:n chattia juonsi Yasir Gaily. Olisipa aamuyöt ja pyhät näin mukavia vielä tv:n ääressä.
11:25 juontaja ottaa esiin tyttökalenterin "On tää aika beibe"
Vielä 2000-luvulla sai tyytyä alastomien naisten näkemiseen sattumalta lineaarisessa muodossa ja kuvan laatukin oli mitä oli nettipornon ollessa vielä lastenkengissä. Eipä voinut kantaa tv:tä tai pöytäkonetta minne vain ja missä vain ja puhelimissa olevan nettikin oli ihan aataminaikainen. Nykyinen pornon tuputus 24/7 on ihan ruokotonta.
1,62 e rapit parempia Cheek