Mitä tapahtuu ensi yönä kello 03?
Kommentit (71)
Kellot herätyssoima kolmelta ja uutiskanavat auki. Muista tehdä popparit etukäteen ja limsat jääkaappiin.
Persut ympäri Suomea ejakuloi samaan aikaan.
Teki Trump mitään tai ei. Koska sehän on parasta mitä Länsimaille on tapahtunut. T: Hallah-Aho
Kellot käännetään kiviaikaan.
-winner-
Tacotacotacotacotacotaa
tacotacotacotacotacotaa
tacotacotacotacotacotaa sun vihdoin mä sain ouwouwoo
Vierailija kirjoitti:
Jos Iranilla väitetään olevan Venäjän toimittamia uusia ja tehokkaita olalta laukaistavia ilmatorjuntaohjuksia ja niillä pudotetun jo 2 USA:n hävittäjää, niin vähän hullua lähteä tasan klo 3 pommittamaan, kun kaikki varmasti sitä odottavat, mutta toisaalta voi olla että Venäjän ohjuksista ei ole mitään todellista uhkaa ja siitä vain sanoi Tshaikovski. Pentagon on varmasti suunnitellut hyvän operaation ja myöskään israelilaiset eivät ole tumpeloita, niin varmaankin onnistuu hyvin.
Minulla on tunne, että koko Iranin operaatio oli ansa Trumpille. Iranissa tosiaan osataan nytkin olla valmiina, jos usan koneet saapuvat.
Silloin nukutaan rauhallisesti omissa sängyissämme ja nähdään kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Kellot käännetään kiviaikaan.
-winner-
....iranissa.
Rukoilkaa maailman rauhan puolesta. Rukousketju.
Herra kuulee pienetkin huokaukset,hiljaiset pyynnöt jotta USA pystyisi pysäyttämään Trumpin.
Rukous 🙏🏻
Koska valvon öisin noin aamuviiteen, olen mahdollisesti syömässä banaania ja jogurttia sekä juomassa pullakahveja.
Trump saa mielettömän raivarin ja saamme oppia uusia kirosanoja.
Vierailija kirjoitti:
Persut ympäri Suomea ejakuloi samaan aikaan.
Teki Trump mitään tai ei. Koska sehän on parasta mitä Länsimaille on tapahtunut. T: Hallah-Aho
Muslimit rukoilevat aina tiettyyn ilmansuuntaan. Sama missä päin maailmaa ovat. Onkohan persuilla tässä sama juttu? Eli r.unkkaaavat kaikki samaan ilmansuuntaan, kunnes...
Ai mitä tapahtuu? No, kelloa tieteskin siirretään tunti etiäpäin kesäaikaan jos sitä ei vieläkään ole siirretty.
Vierailija kirjoitti:
"Maailman parhaita ja uskomattomimpia kirosanoja"..
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sen eilisen lehdistötilaisuuden. Presidentti on seinähullu. Pakkopaitaa kohta tarvitaan.
Et katsonut.
Luulen, että koko Iran-show on harhautus ja Trump nappaa Grönlannin ja Kuuban ensi yönä.
-winner-
Trump on luultavasti itse myös kuoleman oma.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos, meidän kaikkien #1 mummo Päivi ei ole tämmöisistä sananvapauden sankareista ja uskovaisista lainkaan huolissaan.
-winner-
Kello 03:00 Ajatukseni ovat iranissa. Laskeudun polviasentoon, asetan nyrkkini lattiaan ja painan pääni Mullahin ja Ajatollahin muistolle.
-Winner
pamahtaako ensi yönä...vai pimahtaako lopullisesti...saas nähä, voi olla tussahdus taas