14 SAIRASTA paljastusta Ylen toimituksen SISÄPIIRISTÄ – Jesse Rauhamo
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistoon
Totuus satuttaa.
Tuon tubettajan totuusko? Älä naurata.
Pystytkö kumoamaan hänen kertomansa...millä ?
Vaalikoneen manipulointi vasemmiston hyväksi on erittäin kova väite. Luulisi etenkin nykyisiä hallituspuolueiden kiinnostavan tuo tieto.
Vierailija kirjoitti:
kuka jaksaa katsoa kahden ja puolen tunnin haastattelua? tuo pitäs tiivistää 10 minuuttiin max!
Eihän sitä tarvii katsoa. Sen voi myös vaan kuunnella
on hyvä että näitä tulee esille, YLE kaikin keinoin koittaa estää paskakasansa tonkimista
defund YLE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs palstan äärioikeistojuntteja taas kiukuttaa 😆🤣
Miten niin. Jokainen voi kuunnella ton ohjelman ja päättää ihan itse.
Tämä on sosialisteille kauhistus! Päättää saa ainoastaan Oikeinajatteluun hartaasti vihkiytynyt sosialistisen aivopesun läpikäynyt intersektionaalinen aktivistikollektiivi. AJATELKAA KUTEN KÄSKETÄÄN!
Vierailija kirjoitti:
Vaalikoneen manipulointi vasemmiston hyväksi on erittäin kova väite. Luulisi etenkin nykyisiä hallituspuolueiden kiinnostavan tuo tieto.
Kaikki tuon tietää. Mediaa ei kiinnosta koska nuo itse päättää mistä nousee kohut ja lopun nuo leimaa sitten sujuvasti joksikin venäjän hybridikampanjaksi jos haluaa vaieta aiheesta.
Hesarin nelikentässäkin verrataan täysin eri asioita samalla akselilla, tyyliin kengännumero vs mieliväri ja toisella akselilla sitten vaikka vasenkätisten lähisukulaisten määrä suvussa vs työmatkan pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli paljon kiinnostavaa kuten se, että yleläiset palkkaa sukulaisiaan töihin.
Niin tekevät kansanedustajatkin ja moni muu firmaa, tollo.
Se ei tee Ylen toiminnasta hyväksyttyä, että muutkin niin tekevät. Saati oikeuta. -eri
Suomi on paska maa. Ei mulla muuta.
NUORILLE TIETENKIN
Niiltä puuttuu kriittinen ajattelu. Kun ei ole vertailukohtaa eikä mitään mittasuhteita, niin kaikki uppoaa. Pakko olla, kun tiktokissakin sanottiin.