Suomalaisilla on tullut mitta täyteen persuista :D
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Karmea junttipuolue. Alleviivaa suomalaisuuden vastenmielisimpää olemusta:
Suomi suomalaisille öyh, työttömät ovat vain laiskoja lusmuja öyh, naisille ei kuulu maksaa samaa palkkaa kuin miehille öyh, naisten pitäisi hoitaa ikääntyneet omaisensa öyh, seta pitäisi lakkauttaa, koska itse olen hetero ja pidän kaikkea muuta seksuaalisuutta pervoiluna öyh.
Kauhea häpeätahra Suomen maineelle.
Kaltaisesi ovat säälittävintä sakkia mitä tiedän.Häpeätahra Suomelle.
mistä nämä naisaiheet muka tulee? taitaa nyt oma voketus sumentaa asioiden käsittelykykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa 😴. Solisaliratit on sitten heränneet talvihorroksesta ja heti pukkaa paniikki päälle. Mut ei ne vuosikymmenten saatossakaan ole oppineet mitään. Samaa tyhjänpäiväistä jargonia suoltavat vuodesta toiseen ja sanavarastokin pysyy yhtä suppeana kuin iilimadolla.
Ja aivotoiminta on yhtä vilkasta ja laaja-alaista kuin kultakalalla....
Persuu persuu persuu..............
Kas, tässä teille näyte solisaliratin ulosannista ja suomenkielen rikkaasta sanojen käytöstä. Säälittävän vajavaista, tai sanotaanko, että tyhjät tynnyrit kolisee eniten.
Persuupersuupersuupersuu...
Älä itke Veijo, äitisi vaihtaa kohta kuivan vaioan sinulle. Ymmärrettävää on lasten kiukuttelu, kun eivät vielä osaa puhua kuin yhden sanan, tai kaksi.
Olet peruspersuu rallallaa.
Tuliko kyynel silmään ja kakkka housuun?
Nyt taidan sitten antaa ääneni persuille. Kiitos Yle.
Leikkaukset ovat välttämättömiä, vaikka minun mielestä olisi voitu leikata vaikka erilaisilta järjestöiltä köyhien ihmisten sijaan. Suomessa on rikkaita, paljon tukea saavia järjestöjä joiden työt tekee vapaaehtoiset samalla kun johtajan palkka on kuin pääministerillä.
Vierailija kirjoitti:
Pahin työ/eläkeläis väestöä kurittava on menneisyydessä ja nyt vihervasemmistolaiset.
Ei vaan sinerpersut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin työ/eläkeläis väestöä kurittava on menneisyydessä ja nyt vihervasemmistolaiset.
Näinhän se valitettavasti on. Lipponen toi aikanaan eläkeläisille taitetun indeksin, vihreät ovat valmiita nykyisiä maksussa olevia eläkkeitä leikkaamaan, vihervasemmistolaiset ajavat korkeita liikenne polttoneste veroja, myös keskituloisen progressiivistä verotusta haluavat korottaa, ei työ peräiseen maahanmuuttoon lisää suomalaisten veronmaksajien rahoja tässä muutama esimerkki näin aluksi.
Sinerpersut eivät tee mitään hyödyllistä.
Ei kaikki suomalaiset ole tukieläjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aina voi äänestää kokoomusta.
Kokoomusta ei erota persuista.
Kauas on tultu sivistysporvareista. He katsoivat persusta kokkariin ja kokkarista persuun, eivätkä enää tienneet kumpi oli kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaukset ovat välttämättömiä, vaikka minun mielestä olisi voitu leikata vaikka erilaisilta järjestöiltä köyhien ihmisten sijaan. Suomessa on rikkaita, paljon tukea saavia järjestöjä joiden työt tekee vapaaehtoiset samalla kun johtajan palkka on kuin pääministerillä.
Järjestöt = kolmas sektori.
Järjestöjen avun varaan on siirretty vanhukset, vammaiset, mielenterveysongelmaiset ja päihteidenkäyttäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestöt = kolmas sektori.
Järjestöjen avun varaan on siirretty vanhukset, vammaiset, mielenterveysongelmaiset ja päihteidenkäyttäjät.
Kaikki järjestöt eivät ole tärkeitä. Järjestöiltä leikatuilla varoilla voisi rahoittaa nykyistä terveyden huoltoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI yllätä.
Lailla pitäisi kieltää koko puolue.
Tosi hyvä idea, kielletään lailla puolue.
Mitäs muita asioita kielletään ? no tietenki kaikki se mistä ei itse tykätä.
Puoluelaki koskee puolueita, ja sen puitteissa voidaan puolue kieltää. Etkö oikeasti tiennyt?
Valehtelu ei kanna pitkälle. Mikään puolue ei sisällä yhtä paljon valehtelua kuin persut
Huoh!