Haluan kuolla koska tuntuu että en riitä.
Kommentit (21)
Riität muille. Kenelle nyt et riitä muka.
Kuole sitten. Ennen kuoltiin nykyään itketään netissä kuolemista.
Mihin ihmeeseen sinun on jokin pakko riittää ja miksi? Justeeraa elämäsi sellaiseksi, että riität siihen. Jollain konstilla kun on jonkinlainen katto pään päällä, kelvollista ruokaa pöydässä, ja elämässä pari samanhenkistä ihmistä, niin kaikki oikeasti tarpeellinen on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle et riitä?
Ja olisiko mielestäsi tällä ihmisellä tai näillä ihmisillä valtuuksia tuomita muut kuin sinut riittämättömiksi? Jos ja kun ei, niin miksi juuri sinut?
Minäkään en riittänyt, edes omille vanhemmille. Terapian ja oman työn avulla olen saanut asian käsiteltyä ja tässä vihdoin asettumassa elämään omaa hiljaista elämääni ihan omassa seurassani. Ehkä vielä kohtaan jonkun toisen, joka välittäisi, mutten suoraan sanottuna siihen usko enkä sitä enää odota. On ap mahdollista päästä tilanteeseen, jossa riität itsellesi ja haluat elää omaa elämääsi muista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Soita kriisipuhelimeen, nyt heti.
Et voi noin vain sysätä vastuuta kriisipuhelimelle hei.
Riität juuri sellaisena kuin olet. Yhteiskunta ei aina ole kovin toimiva.
En minäkään mihinkään riitä. Eikä moni muukaan. Kunhan esittävät. Itselläkin on parikin ammattitutkintoa, mutta kumpaakaan niistä en enää hallitse ja nyt pitää hakea niin helppoja töitä kuin suinkin.
Tulee ihan kaveri mieleen jolta saa vastauksen kuulumisten kyselyihin että "kuolis pois". Aha, vai niin.
Minä olen jumissa paikkakunnalla, josta ei vissiin pääse pois kuin kuolemalla, koska rahaa ei ole tarpeeksi elämänmuutokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se parempi kuin ei mitään.
Kriisipuhelin tai -chatti saattaa tarjota helpotusta pariksi tunniksi. Sitten synkät ajatukset vyöryvät takaisin. Pidempi ja pysyvämpi apu löytyisi terveydenhuollosta, joko osastolta tai terapiasta. Tosin ei näistäkään kaikille ole apua, eikä kaikki apua tarvitsevat sinne pääse. Mielestäni pitäisi antaa itse kunkin poistua täältä jos niin haluaa eikä väkisin tuputtaa apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuumaa perunaa vain siirretään. Sitten kriisipuhelin sanoo sen kuitenkin väistämättömän megalatteuden: Olet arvokas. Öhhhhhhh.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jumissa paikkakunnalla, josta ei vissiin pääse pois kuin kuolemalla, koska rahaa ei ole tarpeeksi elämänmuutokseen.
Ymmärrän paremmin kuin hyvin.
Jumalalla ja Jeesuksella on kriisipuhelin mihin ei tarvita puhelintakaan. Usko riittää, tai jos sitä ei vielä ole, pelkkä tilaisuuskin uskomisen mahdollisuudelle voi avata kuuman linjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuumaa perunaa vain siirretään. Sitten kriisipuhelin sanoo sen kuitenkin väistämättömän megalatteuden: Olet arvokas. Öhhhhhhh.
No joo.
Mutta en tajua, "et voi noin vain sysätä vastuuta", jos ei vain ole oikeita sanoja itsellä, mutta silti haluaa olla jotenkin avuksi, hiljaako olisi pitänyt olla? Kenelle vastuun saa sysätä, jos ei millekään auttavalle puhelimelle?
Jos aiot jotain tehdä, niin älä vahingoita sivullisia. Jätä suunnitelmista pois junat, metrot, rekat yms., niitä ajaa tavalliset ihmiset, jotka haluavat päästä ehjänä (henkisesti ja fyysisesti) kotiin työpäivän jälkeen.
Kenelle et riitä?