Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viisikymppiset miehet jo ihan yleisesti haluttomia ja erektiohäiriöisiä?

Vierailija
05.04.2026 |

Olen jonkin verran miestäni nuorempi ja olen aika yllättynyt siitä, miten nopeasti meillä on väljähtynyt hommat nimenomaan miehen puolelta. Vaikuttaa siltä että melkein mikä tahansa muu on hänestä mielenkiintoisempaa. Ja jos ei ole jotain muuta tähdellistä tekemistä niin sitten väsyttää tai päätä särkee.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpaakaan. Nuoret naiset pitävöt virkeänä. T. Ope M52, 190 cm

Joka päässyt opettajakoulutukseen sukupuolipisteillä 90-luvun alussa. 

Kyllä ne tietää, että sinulta irtoaa helposti hyvä arvosana tai rahaa, vaikka opettajilla tunnetusti paskat palkat.

Erilaiset lisät korottavat palkkaani huomattavasti. Pitkien lomien aikana voin paneutua nuoriin naisiin syvällisesti. T. Ope M52, 190 cm

Vierailija
62/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändin nimi voisi olla Rektio Erek.tio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tietää, että sinulta irtoaa helposti hyvä arvosana tai rahaa, vaikka opettajilla tunnetusti paskat palkat.

Erilaiset lisät korottavat palkkaani huomattavasti. Pitkien lomien aikana voin paneutua nuoriin naisiin syvällisesti. T. Ope M52, 190 cm

Säälittävä ja naismainen ammatti joka tapauksessa. Jokainen nainen haluaa miehekkään miehen, ei mitään säälipisteillä kouluun päässyttä.

Huom! Pedofiilin ip-osoite olisi nyt tarjolla.

Vierailija
64/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55+ nainen, ja kiinnostun yleensä vain itseäni nuoremmista. En tiedä, johtuuko tästä, mutta en ole koskaan vielä kokenut mitään seksiongelmia seisomisen suhteen. Exäni oli minua 5 v vanhempi, eli 6-kymppinen jo, kun kohdattiin tässä vuosi sitten vielä eikä juttu siitä sitten kasvanut rakkaudeksi enää. Mutta ei hänelläkään. Vanhin mies ikinä jonka kanssa olen mennyt sänkyyn. 
En tiedä, johtuuko tuo alhaisesta testosteronipitoisuudesta sekä miehillä että naisilla. Testo-naiset ja -miehet kyllä haluavat seksiä, kaiken ikäisinä. Hormoneista se riippuu. Eikä tässä tarvi liioitella; jo keskivertoa vähän suurempi t-pitoisuus naisessa ylläpitää seksiviettiä pitkään. 

Öö, arvon 55+ nainen. Jos sinulla ei ole seksiongelmia seisomisen suhteen, saattaa todellakin käydä mittauttamassa testot...

Vierailija
65/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 63v. ja halut on melkein yhtä isot kuin nuorena. Minulla taas vaihdevuodet pilasi emättimen ja halut katosi kokonaan. Toivoisin että mieheltäkin katoaisi, mutta ei taida kadota. 

Vierailija
66/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 45-vuotias ja erektio on huomattavasti tiukemmassa kuin nuorempana. Lerpahtaa myös todella nopeasti ilman stimulaatiota. Kohteen täytyy todellakin kiihottaa.

Vierailija
67/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso AP peiliin, ehkä syy löytyy sieltä.

Mies yrittää aikansa ja kun ei saa vastakaikua, antaa asian olla. Mikä on ongelma?

Vierailija
68/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä tosiaan voi ääneen puhua missään. Minun miehellä alkoi erektio ongelmat noin 45-vuotiaana. Halua on, mutta jossain vaiheessa vaan lerpahtaa, mutta ei onneksi joka kerta. Mutta nyt 10 vuotta myöhemmin tapahtuu useammin. 

Vierailija
69/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱 

Vierailija
70/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai?

Mun mies on 60 ja ihan viriili ja haluava ja aktiivinen omaa vaimoaan kohtaan.

Vierailija
71/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä urputa pissis, minä olen joutunu oleen yli 40 vuotta vapaaehtoisesti hetteroimpipoika, joka ei ole kolmeen kuukauteen uskaltannut etes drunkata, koska rankaistus

Vierailija
72/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa omallakin ukolla hiipunut, mutta ei.

Vierailija
73/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko hyvä teidän mennä seksuaalineuvontaan vaikka yhdessä?

MV?

Onpa romanttista.

Repesin nauruun.

Vierailija
74/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

35:n jälkeen miehet rupsahtaa vauhdilla, eikä niistä ole enää isäksi.  Yleisesti 7 vuoden ikäero - mies on aina vähintään 7v nuorempi - on paras. Sitten kun ollaan jo vanhempia ihmisiä, 4-5- kymppisiä ja vanhempia, niin miehen on parasta olla 20-50 vuotta nuorempi kuin nainen, jotta suhde voi toimia. Monella miehellä hormonit  lakkaa hyrräämästä pian 30 ikävuoden jälkeen.  

Vierailija
75/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki taksikuskit ihan yleisesti rai...jia.

Tunne sen kertoo

Vierailija
76/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys, hermanni. Oikeassa elämässä miehet rupsahtaa iän myötä, mutta naisista tulee vanhemmiten puumia.

Vierailija
77/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haisee ruumiilta heti kun 30v tulee täyteen. 

Vierailija
78/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tollanen akka löytyy joka on viiskypäsenä vielä halukas seksiin? Akat ne seksiin kyllästyy noin 40v ja halut katoaa sen mukana.

Jos nyt tavaat vielä sana kerrallaan huolella niin sanoi olevansa vähän miestä nuorempi, ei siis välttämättä viisikymppinen. Mutta eipä sen edes väliä koska itselläkin halut on keski-ikää kohden vain kasvaneet siitä, mitä ne oli parikymppisenä, kun miehet taas tuntuvat muuttuvan aina vaan passiivisemmiksi. Tässä on 40+ iässä ollut kolme ukkoa kokeilussa ja tilanne on ollut joka kerta se, että olisivat halunneet jatkaa suhdetta, mutta intohimoa ja jaksamista niillä ei oikein enää ole, ei sängyssä eikä muutenkaan. Se on ekan kuukauden jälkeen sitä, että haluavat sydä sipsejä sohvalla telkkarin edessä. 

Vierailija
79/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat eläneet epäterveellisesti, niin kyllähän se erektiota heikentää. Sehän on fakta. 

Vierailija
80/102 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimutkainen kysymys. 

Tuohon on vaikea vastata tietämättä mitään suhteen dynamiikasta. Yhä useammat tutkimukset osoittavat, että naiset pitävät naisista vielä enemmän kuin miehet ja monet nuoret naiset oikein kerskailevat sillä, miten rumina he pitävät melkein kaikkia miehiä. Samaan aikaan he vakuuttavat olevansa heteroseksuaaleja. Miehille tuollainen heteroseksuaalisuus näyttäytyy vaatimuksena, kun taas naisille miesten heteroseksuaalisuus näyttäytyy mahdollisuutena.

Naiset ovat kokonaisuutena erittäin tyytyväisiä miesten heteroseksuaalisuuteen, kunhan se pysyy samanlaisena kuin teinipojalla eli kaikki naisessa on ihanaa ja ihmeellistä ja BOJOING! 

Vanhemmalla iällä mies voi kyllästyä ihailevan menninkäisen asemaan ("en ole koskaan nähnyt mitään yhtä ihanaa SLUPRS!"), kun taas naisella ei ole mitään syytä kyllästyä päivänsäteen asemaan, koska se ampuu egon pilviin ja nainen tuntee tekevänsä hyväntekeväisyyttä, kun seurustelee itsensä tasoisen miehen kanssa.

Kun yhdistetään hermoston, sileän lihaskudoksen ja verisuonijärjestelmän vanheneminen tietoisuuteen siitä, että monet naiset käyttävät miestä itsensä ihailuttamiseen ja tekevät itsestään ja toisista naisista keskipisteen, seurauksena voi olla haluttomuutta ja erektiohäiriötä.

Naisilla käytöksellinen rima on sen verran alhaalla, että nainen voi päästä ohi muista naisista ihan vain sanomalla pitävänsä miesten vehkeistä. Toiset naiset taas saattavat yrittää kurittaa tuollaista kilpailijaa kutsumalla häntä pick me- muijaksi eli naiseksi, joka on puhtaalla tavalla heteroseksuaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi