Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autonpesusta saatava liina?

Vierailija
05.04.2026 |

Kävin ekaa kertaan autonpesukadulla ja mulle tyrkättiin siinä maksun jälkeen antenni, kuitti ja liina käteen. Selvisin pesukadusta elävänä ja sitten kurvasin sen jälkeen parkkiruutuun laittamaan antennia ja huomasin, että muut siinä vaiheessa käyttävät sitä liinaa. Itsekkin sitten näön vuoksi sillä liinalla siinä sipaisin, kun en halunnut näyttää tyhmältä, mutta mitä ihmettä sillä liinalla on oikeasti tarkoitus hinkuttaa?

Kertokaa pliis, että osaan seuraavalla kerralla paremmin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kuivataan auton alusta että ei ruostu.

Vierailija
2/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilit ja ikkunat. Talvella ovet niin, että eivät jäädy kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ovien kynnykset eivät puhdistu konepesussa, mutta ovat usein talven jäljiltä likaiset. Ne voi pyyhkäistä sillä liinalla.

Vierailija
4/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyyhin sillä joskus pyyhkijänsulat, tai sitten ovien tiivisteitä tai jos johonkin on jäänyt pesemätön likaläntti niin sitä.

Vierailija
5/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Böö

Vierailija
6/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistetään nenä.

Vierailija
7/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talven pakkasilla ovien tiivisteistä ja polttoaineluukusta pitää kuivata huolellisesti vedet pois että aukeavat jatkossakin. Kesälläkin sieltä on hyvä pyyhkiä koska harjat ei sinne yllä.

Vierailija
8/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en oo ikinä käynyt oesussa? Pesen itse.

Vierailija
9/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jessss. Iso Kiitos, eli ikkunat, peilit, mahdollisesti jäljelle jäänyttä likaa, pyyhkijänsulat, talvella ovien tiivisteet ja ovien likaiset kynnykset. 

Nää jäin nyt suurelta osin pyyhkimättä, kun nyt pyyhin lähinnä valojen kupuja, kun en keksinuyt muuta. Noi peilit olis pitänyt tajuta!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän