Huolettaa Donald Trumpin terveydentila.
Donald ei ole esiintynyt hetkeen julkisuudessa. Onkohan kaikki kunnossa. Pikaista paranemista. Olet meille kaikille rakas. T: Palstan väki,
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Minua ei huoleta mikään muu kuin se että ei kuolisikaan vaivoihinsa
Minua huolettaa, ettei hänellä olisi vaivaa.
Koko maailma on käsittääkseni huolissaan Trumpin mielenterveydestä.
Heh! Jos aivohalvaus, haluaisin nähdä hänet uhoamassa
Vierailija kirjoitti:
Koko maailma on käsittääkseni huolissaan Trumpin mielenterveydestä.
Minä mietin kuinka monella on kuohuviinipullo valmiina jos tulee hyvä uutinen oranssin pois menosta? Niitäkin on varmasti paljon pitkin maailmaa...
Olisiko kielen kannat vähän juntturassa liiasta puhumisesta?
Trumphan ei oikein henkilönä tunnu edustavan sitä "puhut vähän mutta asiaa" -kategoriaa.
Minuakin huolestuttaa Trumpin terveydentila. On selvästi edelleen liian hyvä, kun se (ei hän) aina herää niiltä pitkin päivää ottamiltaan lukuisilta unosilta. Voi sitä kaunista päivää, kun tulee uutinen, ettei hirviö ole enää herännyt. Silloin tanssitaan kaduilla ympäri maailmaa. Jää ikuiseksi juhlapäiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan oli kyllä läpinäkyvää tämä aloitus. 😂 Ei ihan osunut ja uponnut minuun.
Sarkasmia.
Pitää kohta soittaa Sean Ricksille, että haastattelee vauva-palstan salaliittoteoreetikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin huolestuttaa Trumpin terveydentila. On selvästi edelleen liian hyvä, kun se (ei hän) aina herää niiltä pitkin päivää ottamiltaan lukuisilta unosilta. Voi sitä kaunista päivää, kun tulee uutinen, ettei hirviö ole enää herännyt. Silloin tanssitaan kaduilla ympäri maailmaa. Jää ikuiseksi juhlapäiväksi.
Mitä silloin juhlittaisiin. Sitäkö, että Vancesta tulisi presidentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei huoleta mikään muu kuin se että ei kuolisikaan vaivoihinsa
Minua huolettaa, ettei hänellä olisi vaivaa.
Turha huoli. Vaivaa kyllä on. Kyse on vain siitä, koska vaivaa on riittävästi, ettei hänen enää anneta riehua. Yllättävän pitkälle on tilanne päästetty. Kun Biden kaatuili ja unohteli niin koko maailma kauhisteli, mutta tämä kaheli saa sekoilla ja aloitella sotia kenenkään puuttumatta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Donald viettää pääsiäistä. Mikä on amerikan perinteinen pääsiäisruoka?
Maalailee varmaan muniaan oranssiksi.
Vierailija kirjoitti:
Donald viettää pääsiäistä. Mikä on amerikan perinteinen pääsiäisruoka?
Monet mun tuttavat syö pääsiäisenä kinkkua, älä kysy miksi.
ja tulos kyllä näkyy...