Miten Nixon pystyi soittaamaan lankapuhelimella kuuhun?
Nykyinen kuumatka on kuvattu studiossa ----> Kuva maasta aina samanlainen
Välillä lipasahtikin, että visualisointi
Kommentit (51)
Tosiaan, olisiko puhelin ollut kytketty digitaaliseen lähettimeen. Edistyksellistä toki 1969.
Lankapuhelimellahan voi soittaa ainoastaan muihin lankapuhelimiin. Niihin jotka on fyysisesti samassa verkossa.
Sinä typerä jankkaava ääliö olet toistanut tätä typerää vitsiäsi jo riittävän monta kertaa.
Minä olen soittanut ihan itse satoja kertoja lankapuhelimella kännykkään! Teknologia on ihmeellistä!
Hölmö, ne veti samalla lankalinjan sinne Kuuhun. Etkö muka oo soittanut koskaan E.T. lle?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen soittanut ihan itse satoja kertoja lankapuhelimella kännykkään! Teknologia on ihmeellistä!
Se minkä teit, tapahtui vuonna 1999, ei vuonna 1969.
Jankkaa tekoälyn kanssa, se jaksaa vääntää rautalankaa kaltaisellesi idiootille
Vierailija kirjoitti:
Lankapuhelimellahan voi soittaa ainoastaan muihin lankapuhelimiin. Niihin jotka on fyysisesti samassa verkossa.
On niillä soitettu iät ajat myös ARP-puhelimiin. Googlaa tolvana, jos edes osaat.
Koska Sonera veti sinne piuhan jo 50-luvulla. Oli muuten kallis seikkailu taas.
No tietty raketisssa oli pitkä naru jonka molemmissa päissä oli youghurtenspurkki.
Tällä soitettiin kuusta maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut radiosta?! Keksittiin paljon ennen 1999! 1896 keksittiin ensimmäinen langaton lähetin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Radiopuhelintekniikka oli olemassa jo 1969.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se mikä tapahtui vuonna 1999, tapahtui täysin identtisellä tekniikalla 1969. Mutta paska trollihan sinä vain olet, ihmisen on fyysisesti mahdotonta olla niin tyhmä että esittäisi tosissaan tuollaisia aivopieruja.
Oletko kuullut kelaperseestä...klak...klak...klak? Ne veti tapsia perässään kelalta.
Elokuvaahan tuo koko ns. kuumatka on, näkeehän sen jo siitäkin, että kuten tiedostavassa elokuvassa, mukana on nytkin kiintiönege ja kiintiönainen.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Se oli lälläri 😄
Töötti
Vierailija kirjoitti:
Elokuvaahan tuo koko ns. kuumatka on, näkeehän sen jo siitäkin, että kuten tiedostavassa elokuvassa, mukana on nytkin kiintiönege ja kiintiönainen.
Joojoo mennyvittuun jo, ei tuo nyt lähde
Meinaat, että kukaan ei ole koskaan muuttanut analogista signaalia digitaaliseksi ja päinvastoin?