Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olette tilanneet TUKISUKKIA?

Vierailija
28.09.2008 |

Alkaa raskaus teettää tepposia ja verisuonet jaloissa aika pahan näköisiä.

Tukisukista kuulemma olis apua.

Mistä olette tilanneet?

Ja minkälaisia kokemuksia niistä yleensäkin on ?

Kiitos :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä ovat olleet, ja Norlynin sukkia ostaa kymmenet yksien instrun sukkien hinnalla.

Tavalliset tukisukat tuskin puolta vuottakaan.

Vierailija
2/4 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäviä ja laadukkaita ja ihan kohtuullisen hintaisiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siellä mitataan koko jalan mitat (siis myös sääret yms.) ja asiakas saa sitten täysin sopivat tukisukat. Minulla on huonoja kokemuksia muista ns. hyllytavarasukista, ne eivät ole yhtä istuvia, ja esim. tukipolvisukan kiristävä reuna saattaa jäädä inhottavasti polvitaipeen alapuolella pahentaen verenkierto-ongelmia. Tätä ongelmaa ei omien mittojen sukissa ole. Toki nekin ovat suoraan hyllyltä mutta sukissa on otettu toisaan huomioon säärenkin mitat, ei vain jalkaterän.

Olisiko ollut joku Terttu Lilja tms. tämän terveyskaupan nimi. Suosittelen.

Raskausaikana muuten olisi parempi pitää stay-up tukisukkia, ne tukevat ihanasti koko jalan verenkiertoa.

Vierailija
4/4 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä ovat olleet, ja Norlynin sukkia ostaa kymmenet yksien instrun sukkien hinnalla. Mulla oireet ovat lieviä, turvotusta ja kipua, yksi pullahtanut suoni (siis oikea suonikohju, ei mikään spider, niitä mulla on paljon). Tukisukillahan ei muutoksia korjata, vaan pysäytetään muutosten eteneminen, ja siihen mulla ainakin ovat auttaneet ihan markettisukat. Kokeile vaikka ensin niitä, halvemmalla pääset!

Muista myös liikunta ja jalkojen nosto ylöspäin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän