Persut leikkasivat Yleltä 120 miljoonaa, lupasivat rahat soteen ja vanhuksille, mutta ne tais mennä kansanedustajien palkkoihin
Kansanedustajien palkat on tällä hallituskaudella hieman pienentynyt mutta matkakulut, päivärahat ja asumistuki pk-seudulla olevasta asunnosta on lisääntynyt.
Siksi eräät esim Tampereella asuvat kansanedustajat vuokravat Helsingistä kakkosasunnon kun eivät jaksa lähteä junamatkalle.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te vihervasemmistolaiset tädit alennutte valehtelemaan? Mokaatte vain itsenne tällä
Vihervasemmistot elää itse valheessa, kun muuta ei keksitä mistä haukkua niin silloin on pakko keksiä valheita.
Onko valhetta todeta että Suomessa on nyt vuonna 2026 kaikki asiat huonommalla tolalla kuin vuonna 2023?
Kyllä on.
Hitto että oli sekava aloituspostaus, en kyllä jaksa lukea toista kertaa. Ekalla kerralla en löytänyt minne ne 120 miljoonaa on oikeesti mennyt. Oisko jotain uutislinkkiä tarjota sekavan sepustuksen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te vihervasemmistolaiset tädit alennutte valehtelemaan? Mokaatte vain itsenne tällä
Vihervasemmistot elää itse valheessa, kun muuta ei keksitä mistä haukkua niin silloin on pakko keksiä valheita.
Onko valhetta todeta että Suomessa on nyt vuonna 2026 kaikki asiat huonommalla tolalla kuin vuonna 2023?
Oletteko te palstanaiset oikeasti noin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Lupaus on lupaus,joka täytyy pitää!Eihän sillä muuten ole mitään merkitystä.Ei pidä luvata mitään.Jos sanaan ja lupauksiin ei voi luottaa.
Minä en usko enää yhteenkään politikkoon.Olen saanut tarpeeksi heidän tyhjistä lupauksista.Sen vuoksi en anna omaa äänestys-ääntä yhdellekään heistä.Ottakaa vihdoinkin jo opiksi,että ei valehdella asioista.Vaan noudatetaan rehellistä ”lakia..”Eli pidetään se sana mikä on kulloinkin luvattu.
Et taida vielä ymmärtää politiikasta yhtään mitään, josko sitten vanhempani hiukan viisastut.
Vierailija kirjoitti:
Ei persut YKSIN VOI PÄÄTTÄÄ LEIKKAUKSISTA vaan se äänestetään hallituksessa.Jokainen pououe antaa äänen.
Äänestetään eduskunnassa ja enemmistö on hallituspuolueiden. Mutta Purra sanoi, että hallitus voi päättää,eikä siihen tarvita opposition mielipiteitä. Meillä ollaan menossa sanelupolitiikkaan. Näin asian näen.
Miksi leikattiin vain 120 miljoonaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te palstanaiset oikeasti noin tyhmiä?
Se ostovoima jakaantuu vähän epätasaisesti. Rikkaille lisää ostovoimaa.
No ainakaan Persut eivät pääse inisemään mitään AlHollin leiristä autenttista naisista ja lapsista. Nyt he itse toi nuoren miehen ja verorahoilla, toisin kuin aikaisemmin. Silloin sukulaiset maksoi.
Mitkään persujen lupaukset eivät ole toteutuneet. Persut ovat tämän yhteiskunnan syöpä.
Tottahan tiedämme missä rahaa eniten tarvitaan !
Suomi nousuun !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi tosiaan laatia listan asioista, joilla Orpo-Purran hallitus on parantanut tavallisten suomalaisten elämää. Listassa voisi erikseen eritellä persujen aikaansaannokset suomalaisten työntekijöiden, työttömien, opiskelijoiden, sairaiden ja vähävaraisten hyväksi. Jään odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitkään persujen lupaukset eivät ole toteutuneet. Persut ovat tämän yhteiskunnan syöpä.
Persut on todellakin turhakepuolue, joka on olemassa vain hillotolpanhimoisten valehtelijoiden takia. Voisivat ihan hyvä sulautua kokoomukseen.
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan Persut eivät pääse inisemään mitään AlHollin leiristä autenttista naisista ja lapsista. Nyt he itse toi nuoren miehen ja verorahoilla, toisin kuin aikaisemmin. Silloin sukulaiset maksoi.
Sannun virkarälssi siellä vain ottaa varaslähtöjä näyttääkseen mitä on luvassa radikaalisti lisää antin astuessa velkakirstun kaapijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on todellakin turhakepuolue, joka on olemassa vain hillotolpanhimoisten valehtelijoiden takia. Voisivat ihan hyvä sulautua kokoomukseen.
Kokoomus on vasemmistolainen. Jos ei kuuntele muutaman oikeistolaista larppaavan horinoita vaan katsoo mitä ovat päättäneet ja millaista politiikkaa ajavat ja tukevat.
Hauska tulla tänne katsomaan mitä viestejä täällä on, niin samat persuista öyhöttäminen jatkuu näin pääsiäisenä. 🤣 Eipä siinä mitään.. jatkakaa samaa mallia koko pääsiäinen.
Eivät joku sote ja vanhat horiskot mitää tuata ! Edustajamme sentäs tuattanu hyvejä lakia joilla saatu SUAMI NOUSUU !
SOTE- Demaripomot vaan korottavat palkkioitaan:
Aluepomon palkkaan 30 000 euron korotus? ”Mitä ihmettä demarit touhuaa?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/446adcd9-b817-4f39-86cc-252cd21ed…
Vierailija kirjoitti:
SOTE- Demaripomot vaan korottavat palkkioitaan:
Aluepomon palkkaan 30 000 euron korotus? ”Mitä ihmettä demarit touhuaa?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/446adcd9-b817-4f39-86cc-252cd21ed…
Demari pettää aina.
-SDP vanha kansanviisaus
Demari on turha puolue. Jaavat vainb omia etujaan.
Mitkä meni?