Mistä johtuu, että heti tultuani kolmen lapsen äidiksi miehet alkoivat juosta perässäni?
Olen sitäpaitsi naimisissa lasten isän kanssa, mutta tämäkään ei tunnu miehiä haittaavan. Kehuskellaan tuloilla, taloilla ja koulutuksella, pyydetään kahville, halutaan lähteä yhdessä etelän lomalle, annetaan lahjoja, halutaan parisuhde..
Kommentit (111)
Ja nyt väität kaikkien näiden omakehujen jälkeen että ennen lapsia miehet eivät ole olleet kiinnostuneita sinusta? Ja mikä kenellekkin on "heti lasten saamisen jälkeen" jos nuorinkin jo 6-vuotias eli mille aikajänteelle tämä ei-kiinnostus/kiinnostus asettuu?
Eli siis kerrataas nyt... Miehet alkoivat juosta perässäsi heti, kun tulit kolmen lapsen äidiksi. Eivät juosseet silloin, kun lapsia oli yksi tai kaksi, mutta kun sait kolmannen, ja ehkä ilmoitit siitä julkisuudessa, niin alkoivat juosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä ne deittikutsut tulee? Tuttavapiiristä?
Threadsin, Ig:n ja työkaverien kautta.
ApOnko sulla siis julkinen profiili? Millaisia juttuja julkaiset?
Ei ole julkisia profiileita. Selfieitä ja maisemakuvia.
ApMinkä perusteella ne sitten osaavat ottaa sinuun siellä yhteyttä, jos eivät näe sinusta mitään tietoja?
Ehkä googlaamalla. Ammatti ns. julkinen ja olen ollut välillä mediassa.
Ap
Tota, eikö sun perheessä vietetä pääsiäistä?
Eipä silti, täyttä tuubaahan sun höpinät tietenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin oli miehen kanssa ruuhkavuosissa niin vähän keskinäistä aikaa ja meni vähän huonosti suhteessa muutenkin, niin tuli sitten romantiikan kaipuussa tulkittua pienetkin ystävälliset eleet flirttinä ja seksuaalisena kiinnostuksena minua kohtaan. Lapset hoitoon ja miehen kanssa kiihkeä hotelliviikonloppu, niin helpottaa.
Provohan tämä toki on, mutta tiedoksi niille jotka oikeasti ajattelee kaikkien miesten juoksevan perässään, koska sanoivat muutaman kauniin sanan.
Onhan niitä naisia, jotka ovat miesten ja poikien mieleen suunnilleen kehdosta hautaan tai ainakin siinä välissä vuosikymmenien ajan, eikä tuohon vaikuta sen naisen elämäntilanne eli mahdollinen puoliso ja lapset ym. mitenkään.
Mutta jos ap:lla on alkanut tuo vasta kolmannen lapsen synnyttyä, niin veikkaisin, että ap on semmonen "perusnätti" nainen joka on pitänyt itsestään huolta, ja se on alkanut korostua nimenomaan siinä iässä kun tuo kolmas lapsi on syntynyt. Perusnätit ja peruskomeat voi nostaa suhteellisesti tasoaan itsestä huolehtimalla hieman siinä vaiheessa, kun iso osa ikäluokasta lakkaa huolehtimasta kunnostaan.
Aina musta on miehet helposti kiinnostuneet, mutta olin ennen ujompi ja panikoin helposti kaikesta minua kohtaan osoitetusta kiinnostuksesta. Nyt en ole enää niin säikky.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä ne deittikutsut tulee? Tuttavapiiristä?
Threadsin, Ig:n ja työkaverien kautta.
ApOnko sulla siis julkinen profiili? Millaisia juttuja julkaiset?
Ei ole julkisia profiileita. Selfieitä ja maisemakuvia.
ApMinkä perusteella ne sitten osaavat ottaa sinuun siellä yhteyttä, jos eivät näe sinusta mitään tietoja?
Ehkä googlaamalla. Ammatti ns. julkinen ja olen ollut välillä mediassa.
ApTota, eikö sun perheessä vietetä pääsiäistä?
Eipä silti, täyttä tuubaahan sun höpinät tietenkin on.
Kyllä. Täällä mökillä vietämme.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että univelkaa on lasten takia niin paljon että mieli alkaa irtaantua todellisuudesta ja kaikkia hölmöjä ja todellisuudesta irralla olevia ajatuksia nousee pintaan. Koita saada lapset hoitoon ja nuku pari yötä kunnolla niin kyllä se ohi menee.
Nuorin lapsista 6-vuotias. Ei uni- eikä muutakaan velkaa. Asuntolaina maksettu.
Tosiaan jatkuvasti tulee deittikutsua. Estämäni henkilöt pyytävät takaisin seuraajiksi, jne. Tämä alkoi lapset saatuani.
Ap
Onko sinulla heikko itsetunto kun piti tulla itseään kehumaan?
"Onko sinulla heikko itsetunto kun piti tulla itseään kehumaan?"
Joku tarve pönkittää itseään hänellä on. Avaa ketjuja, joissa kehuu itseään. Kirjoittaja on helppo tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin oli miehen kanssa ruuhkavuosissa niin vähän keskinäistä aikaa ja meni vähän huonosti suhteessa muutenkin, niin tuli sitten romantiikan kaipuussa tulkittua pienetkin ystävälliset eleet flirttinä ja seksuaalisena kiinnostuksena minua kohtaan. Lapset hoitoon ja miehen kanssa kiihkeä hotelliviikonloppu, niin helpottaa.
Provohan tämä toki on, mutta tiedoksi niille jotka oikeasti ajattelee kaikkien miesten juoksevan perässään, koska sanoivat muutaman kauniin sanan.
Onhan niitä naisia, jotka ovat miesten ja poikien mieleen suunnilleen kehdosta hautaan tai ainakin siinä välissä vuosikymmenien ajan, eikä tuohon vaikuta sen naisen elämäntilanne eli mahdollinen puoliso ja lapset ym. mitenkään.
Mutta jos ap:lla on alkanut tuo vasta kolmannen lapsen synnyttyä, niin veikkaisin, että ap on semmonen "perusnätti" nainen joka on pitänyt itsestään huolta, ja se on alkanut korostua nimenomaan siinä iässä kun tuo kolmas lapsi on syntynyt. Perusnätit ja peruskomeat voi nostaa suhteellisesti tasoaan itsestä huolehtimalla hieman siinä vaiheessa, kun iso osa ikäluokasta lakkaa huolehtimasta kunnostaan.
Aina musta on miehet helposti kiinnostuneet, mutta olin ennen ujompi ja panikoin helposti kaikesta minua kohtaan osoitetusta kiinnostuksesta. Nyt en ole enää niin säikky.
Ap
Olet kyllä hauska. Mielenterveyden ongelmat taas ei yhtään yllätä. Yllättävän moni äiti on päästään sekaisin.
Oletko somessa pepputrikoissa j n e?
Kirjotat lahjoista, otatko laåhjat vastaan?
Mistä palstalla kirjoittaville naisille aina löytyy näitä miehiä, jotka kosivat lähes tuntemattomiakin naisia, ostelevat lahjoja naiselle, jonka kanssa ei ole ollut edes mitään sutinaa, pyytävät ulkomaanlomille yms? Kun ei tämä tällainen oikein kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Vai asutko ap ulkomailla tai ulkomaalaisten kansoittamassa kaupunginosassa? Yleensä suomalaisilla miehillä on vähän sivistyneempi tapa lähestyä naisia. Tuollainen tuloilla ja talolla kehuskelu on aika rahvaanomaista käytöstä, ja tuollainen päällekäyvä lähestyminen ei vaan kuulosta normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä palstalla kirjoittaville naisille aina löytyy näitä miehiä, jotka kosivat lähes tuntemattomiakin naisia, ostelevat lahjoja naiselle, jonka kanssa ei ole ollut edes mitään sutinaa, pyytävät ulkomaanlomille yms? Kun ei tämä tällainen oikein kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Vai asutko ap ulkomailla tai ulkomaalaisten kansoittamassa kaupunginosassa? Yleensä suomalaisilla miehillä on vähän sivistyneempi tapa lähestyä naisia. Tuollainen tuloilla ja talolla kehuskelu on aika rahvaanomaista käytöstä, ja tuollainen päällekäyvä lähestyminen ei vaan kuulosta normaalilta.
Voi kuule, aloittaja on niin erityinen ihminen ainakin omasta mielestään, että kaikki suorastaan sekoavat hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juttu alkaa lipsua. Nyt ei kiinnostus liitykään otsikon mukaiseen kolmen lapsen äidiksi tuloon, vaan aina ovatkin miehet olleet helposti kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vielä tarpeeksi h...o. r....o. Sanotaan, että v....tu on viiden lapsen äidillä.
En ole synnyttänyt heistä yhtäkään; sain kaikki sektioilla, joten ei vaikutusta sinne.
Ap
Eli perunapelto löytyy mahan alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että univelkaa on lasten takia niin paljon että mieli alkaa irtaantua todellisuudesta ja kaikkia hölmöjä ja todellisuudesta irralla olevia ajatuksia nousee pintaan. Koita saada lapset hoitoon ja nuku pari yötä kunnolla niin kyllä se ohi menee.
Nuorin lapsista 6-vuotias. Ei uni- eikä muutakaan velkaa. Asuntolaina maksettu.
Tosiaan jatkuvasti tulee deittikutsua. Estämäni henkilöt pyytävät takaisin seuraajiksi, jne. Tämä alkoi lapset saatuani.
ApOnko sinulla heikko itsetunto kun piti tulla itseään kehumaan?
Saattaa olla. En kyllä mielestäni ole kehunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vielä tarpeeksi h...o. r....o. Sanotaan, että v....tu on viiden lapsen äidillä.
En ole synnyttänyt heistä yhtäkään; sain kaikki sektioilla, joten ei vaikutusta sinne.
ApEli perunapelto löytyy mahan alueelta.
Arvet kadonneet aikoja sitten :)
Ap
OK, kiitos tiedosta. Arvostan ammattilaisen mielipidettäsi.
Ap