Kuinkakohan moni täällä on mielenterveyshäiriöinen?
Veikkaan prosentteina, että luku on jotain vähän päälle 80%
Kommentit (41)
Ööö saako incelit vastata.
Olen incel, mutta olen myös DI. Ei mulla mielessä mitään ongelmia ole. Olen 58v mutta mulla on valkoiset tennarit, niin näytän kakskymppiseltä.
Orpopurra mua harmittaa, ja Purraorpo myös, vaikka olen 192 cm, niin naiset ei ole kiinnostunu. Sekin ahistaa vähäsen.
Miten niin 80 %, ? ööö ei kai nyt sentään.
Luonnehäiriöinen häiritsee yleensä enemmän kuin hoidossa oleva skitsofreenikko, eikö?
Noin yleensä ainakin 80% ja tässä ketjussa ainakin 90% !!
Kaikki muut, paitsi sinä, tietenkin! Niinhän se menee.
ÖÖ miten niin ?
Tulikin mieleen. Vieläkö Puppa on kiinni otettuna sen jukurttivarkauden takia.
Vierailija kirjoitti:
Noin yleensä ainakin 80% ja tässä ketjussa ainakin 90% !!
EI RIITÄ , heh heh
Vierailija kirjoitti:
Sanoisimpa niin että moni täällä kirjoittelija on aika sivystymätön. Myös on selvästi nökyvissä ettei olla kehitytty aikuiseksi teinivuosien jälkeen. Annetaann tunteen viedä ilman loogista ajattelukykyä. Suoranaista valehtelua on myös paljon.
"Totuuden sanominen ilman kiltteyttä on julmaa, mutta kiltteys ilman totuutta on manipulointia."
Kuulut itse myös tähän ryhmään.
"Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin".
"Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa".
Saanko arvata, inkkelit muodostaa 5 prosenttia palstan väestöstä mutta ovat kuitenkin vastuussa 90 prosentista palstan hulluudesta
Määritelkää mitä ovat mielenterveysongelmat?
Ruma lihava nainen on lähtökohtaisesti mielisairas ja niitähän täällä riittää. Tämä paikka on yhtä sekaisin joka ikinen päivä.
Itse kutsuisin mielenterveysongelmaisia niiksi keillä ei ole enää ongelmia tai ongelmaa. Kutsuisin heitä heränneiksi.
Suuri osa menee unessa lampaina ja tekee asioia mennen asioineen hautaan. Osa nukkuu ja osa on heränneitä. Ne jotka nukkuu sikeää elämäänsä, niin trollaantuu kun heränneet koettaa herättää heitä eloon.
Raamatussa on jae särkyneistä ruukuista. Toiset ei koskaan herää eloon.
Masennus on vain terve reaktio maailman tilasta. Se ei ole sairaus jos avaa silmät ja näkee toden. Sairaat on niitä jotka jatkaa elämäänsä töissä käyden, vaikka kaikki on päin helvettiä.
Lukekaa nyt ihmeessä se soorian moorian satu tuhannen ja yhden yön tarinoista.
Mut syökää KARRAGEENIA ja puujaihoa INGMAN Unilever jäätelöstä .
Kaikilla on joku päävaiva, jos ei ole niin kyllä sellainen keksitään!
-aito psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Luonnehäiriöinen häiritsee yleensä enemmän kuin hoidossa oleva skitsofreenikko, eikö?
Kyllä. T. Palstan tunnetuin estynyt persoona
No lasketaanko se että on aivovaurio ja paha unettomuus?
Minä. Lyhyesti: syömishäiriö, masennus ja itsetuhoisuus. Ei virallista diagnoosia mistään, mutta uskoisin kriteerien täyttyvän. Syöminen ollut enemmän tai vähemmän häiriintynyttä viimeiset 17 vuotta, muut vaivat tuoreempia.
Vierailija kirjoitti:
No lasketaanko se että on aivovaurio ja paha unettomuus?
Niin joudun hankkia lääkkeet yksityiseltä
Sinä. myös juuri kirjoitit tuntemattomille! 🤭