Keräsin aamukävelyllä taas 12 tölkkiä ja 4 pulloa
Kävin tuossa kilometrin päässä Prismassa.
Tämä toistuu nykyään joka viikonloppu ja kesää kohti tölkkien määrä vain kasvaa.
Kommentit (24)
Aamukenkkini koiran kanssa kulkee läheltä yläkoulua, melkein joka aamu kerään energiajuoma tölkin tai pari sieltä. Ei tarvitse kakarat pikkuhiluja, minulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tänne todella vaikea saada kommenttia julki. Yritetään vielä:
Olisi niitä täällä Oulussakin. Itse en enää uskalla kerätä, eikä tölkkien määrästä päätellen uskalla moni muukaan.
Pari kertaa on käynyt niin, että olen luullut olleeni yksin ja noukkinut tölkin maasta. Sitten havahdun siihen, että takanani tirskutaan: "v**** k**hä" ja otetaan videota. Mielessä on käynyt, että onko nämä \/|_:iä, joiden on helppo naureskella kun työpaikka rikkaan isin rakennus- tai isännöintifirmassa on taattu.
Kerran nuorena keräsin vappuna kaverin kanssa pulloja ja tölkkejä jätesäkkiin. Saatiin sen illan aikana useampi t****ouh***s. Näitä jakoivat meille sellaisetkin, jotka itse tyrkkäsivät meille pullonsa.
Ei haukku haavaa tee, sanomiset jätä omaan arvoonsa. Näytät hyvää esimerkkiä, roskat ei kuulu luontoon muutenkaan. Toki jos on väkivallan uhkaa, tulisin itse takaisin paikalle myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tänne todella vaikea saada kommenttia julki. Yritetään vielä:
Olisi niitä täällä Oulussakin. Itse en enää uskalla kerätä, eikä tölkkien määrästä päätellen uskalla moni muukaan.
Pari kertaa on käynyt niin, että olen luullut olleeni yksin ja noukkinut tölkin maasta. Sitten havahdun siihen, että takanani tirskutaan: "v**** k**hä" ja otetaan videota. Mielessä on käynyt, että onko nämä \/|_:iä, joiden on helppo naureskella kun työpaikka rikkaan isin rakennus- tai isännöintifirmassa on taattu.
Kerran nuorena keräsin vappuna kaverin kanssa pulloja ja tölkkejä jätesäkkiin. Saatiin sen illan aikana useampi t****ouh***s. Näitä jakoivat meille sellaisetkin, jotka itse tyrkkäsivät meille pullonsa.
Ja tietenkin Oulun teekkarit kunnostautuneet tässä lasten uhkailussa. Siellä opiskelee se jämäporukka joka ei päässyt edes Vaasaan.
Unissas sait.