Pystyttekö auttamaan? Mihin olisin voinut kätkeä eilen kännissä tekemäni lettutaikinan?
Kommentit (70)
Kaasit sen naapurisi postiluukusta sisään
Jääkaapissa/ uunissa/ mikrossa/ vatsassa/ tai....
Et koskaan tehnyt sitä, muistat vain väärin?
”Ryyppäsit” sen ja nyt kuvittelet olevasi krapulsssa
Sitä minäkin, että jso löysit vaan tyhjän kulhon, ehkä et tehnytkään sitä..?
Vierailija kirjoitti:
Parvekkella tai pihalla jos röökaat. Vaatekaapissa tai suihkussa jos et.
Kävin parvekkeella ja tässä vanhassa asunnossa on myös ns. viileäkaappi. Olen jo itsestäni huolissani.
- ap -
kutsuit naapurit lettukesteille, mutta olit niin kännissä, ettet pystynyt paistamaan niitä niin naapurit joivat sen kohteliaasti. Menit juomaan myös naapurin kaljat
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin, että jso löysit vaan tyhjän kulhon, ehkä et tehnytkään sitä..?
Kyllä minä tein sen, että sairaalasta päässyt ihminen saisi lettuja.
- ap -
Teitkin sen pannariksi. Siellä se on uunissa odottelemassa paistamista tai paistettuna kuivaksi korpuksi asti. Itse saatan ihan selvinpäin heittää turvonneen lettutaikinan pellille ja työntää uuniin paistumaan, kun ei sitten huvitakaan seisoa hellan edessä kääntelemässä lettuja.
Limupullossa. Meinasit, että lähdet kavereitten kanssa jonnekin, mistä löytyy kunnon muurinpohjapannu, jossa paistatte räiskäleitä ja pullotit sen sitä varten. Mutta sitten sammuit. Taikinapullo lojuu varmaan jossain eteisessä. Tai sen paikan lähellä, minne sammuit.
Hyviä ehdotuksia jo tullutkin, tarkista myös imuri eli olet kaatanut taikinan lattialle ja imuroinut sen.
LÖYTYI! Olin pakannut sen kassiini, kun tänään pitää mennä auttamaan sairaalasta pääsevää ystävää. Nyt tulee mieleeni, että haluaako joku tällaista tyyppiä kotiinsa?
- ap -
Latkit sen pikkutunneilla boolina. Sitten sammuit.
Parvekkeella? Olet vienyt ulos?