Naapurin rouva tarkkaili äsken ikkunassa malttamaton ilme kasvoillaan.🙄
Selvästi odottaa, että mieheni tulee kotiin. Haluaa varmaan nähdä edes vilauksen minun mielestäni. Eikä mikään ihme, onhan mieheni komea, pitkä ja raamikas. On jykevät leukaperät ja tulinen, intensiivinen katse ja pronssinruskea iho. Tulee mieleen joku kreikkalainen jumala. Naapurin mies on pieni ja hintelä, vähän kuin Mikki Hiiri tai Wille rydman. Paksut pullonpohjalasit ja pienet tihrusilmät. Iho kalvakka ja hiukset hiirenharmaat. Ymmärrän kyllä hyvin, että naapurin rouvaa kiinnostaa minun mieheni. Ja kyllähän toki ihailla ja katsella saa. Siihen se sitten jääkin, sillä minun mieheni ei ole hänestä kiinnostunut!
Kommentit (11)
Ja kuinkas lähellä teidän kuvitteelliset ikkunat on, vai päivystääkö se kuvitteellinen naapuri tuijottamalla ikkunasta sisään?
Nää miesten kirjoittamat heterofantasiat naisen näkökulmasta tehtynä on aina yhtä koomisia :D
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä miehesi näin myöhään on?🤔
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinkas lähellä teidän kuvitteelliset ikkunat on, vai päivystääkö se kuvitteellinen naapuri tuijottamalla ikkunasta sisään?
Ap päivystää ainakin kun tietää naapurin tekemiset.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävän luona rakastelemassa tietenkin, lihaksikkaat pakarat nousevat ja laskevat rytmikkäästi
Vierailija kirjoitti:
Ne panee kun silmäsi välttää.
Silmäni ei vältä! Seuraa naapurin rouvaa 24 / 7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Lähti juuri tästä kotiin tulemaan, on kuuma huhhuhh
Mistä olet niekerkin mieheksesi löytänyt?
Miehesi on ilo silmälle. Ja vartalolle!
T:Naapurin rouva😉