Aatelkaa kuinka ällöttävä ihmiskeho on
Kommentit (37)
1.5kg aivot tuossa heti silmien takana
Itseasiassa mun mielestä ihan hemmetin mielenkiintoinen. Näin kerran ihanan mietelauseen huonoihin hetkiin. Jos ikinä koskaan kokee, ettei kukaan välitä, niin mieti niitä miljardeja soluja, jotka pitävät susta huolta joka ikinen hetki. Joka ikinen sekunti.
Ja mieti sitä bakteerien määrää, joka jyllää jatkuvasti sisällä. Loisia myös löytyy jokaiselta, ja sienikasvustoa ihon pinnalta.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa mun mielestä ihan hemmetin mielenkiintoinen. Näin kerran ihanan mietelauseen huonoihin hetkiin. Jos ikinä koskaan kokee, ettei kukaan välitä, niin mieti niitä miljardeja soluja, jotka pitävät susta huolta joka ikinen hetki. Joka ikinen sekunti.
Mieti niitä miljardeja soluja, jotka hyökkää kimppuusi jatkuvasti!
Suolet ja sisäelimet on ihmeen siistissä paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Mun kehon solut pitää musta huolta. Ja jos tarkoitat jotain ulkoapäin tulevaa vaaraa, niin ihmisen elimistö on ihan mieletön puolustus- ja taisteluarmeija. Pidetään niistä huolta <3
Ja kaikki on saanut alkunsa pienen pienestä sattumanvaraisesti hedelmöittyneestä munasolusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Mun kehon solut pitää musta huolta. Ja jos tarkoitat jotain ulkoapäin tulevaa vaaraa, niin ihmisen elimistö on ihan mieletön puolustus- ja taisteluarmeija. Pidetään niistä huolta <3
Miten niin miten niin? Ainahan sisälläsi on tappelu, kun virukset ja bakteerit yrittävät ottaa ylivaltaa ja omat solut koittaa kuolettaa niitä ja kantaa niitä ulosvietäväksi. Totta kyllä, että kehosi pyrkii pitämään balanssin, mutta totta on sekin että bakteerit, virukset ja sienet yrittää nekin ottaa elinalustaa sinusta niin paljon kuin kykenee. Aina kun kosket mitä tahansa pintaa vaikkapa, saat bakteereja, joita kehosi sitten koittaa nitistää.
Poikaseni, ihminen on lähes täyttä tyhjyyttä https://luominen.fi/ihminen-on-kallis-tomumaja
Katso Olipa kerran elämä -piirrossarjaa, siinä kehon sisällä asustelee pieniä iloisia veikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja mieti sitä bakteerien määrää, joka jyllää jatkuvasti sisällä. Loisia myös löytyy jokaiselta, ja sienikasvustoa ihon pinnalta.
Eikä 😱
Oikeasti 😰
90% vettä. 2kg bakteereja. 5 kg paskaa. Loput jotain läskiä lihasta ja muuta höttöä
Nämä naamassa elävät punkit on kivoja, kaikilla on näitä.
Vierailija kirjoitti:
90% vettä. 2kg bakteereja. 5 kg paskaa. Loput jotain läskiä lihasta ja muuta höttöä
Minä en k*kkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin miten niin? Ainahan sisälläsi on tappelu, kun virukset ja bakteerit yrittävät ottaa ylivaltaa ja omat solut koittaa kuolettaa niitä ja kantaa niitä ulosvietäväksi. Totta kyllä, että kehosi pyrkii pitämään balanssin, mutta totta on sekin että bakteerit, virukset ja sienet yrittää nekin ottaa elinalustaa sinusta niin paljon kuin kykenee. Aina kun kosket mitä tahansa pintaa vaikkapa, saat bakteereja, joita kehosi sitten koittaa nitistää.
Juu ja mistä me nyt keskusteltiin? En mä kieltänyt sitä, ettei mun kehossa aina joskus olisi joku bakteerien "droonihyökkäys" mutta nekin kuuluvat elämään.
Vierailija kirjoitti:
Nämä naamassa elävät punkit on kivoja, kaikilla on näitä.
No ei tuo vielä. Sängyssä miljoonia pölypunkkeja, jotka kakkivat!!
Ja saatanasti limaa kaikkialla