Toisen kotipihaan ilmoittelematta tuleva
Mitä päässä liikkuu? Voisi edes soittaa ensin jos on pakko tunkea.
Kommentit (24)
Sinua käytetään hyväksi. Olet tossu.
No meillä kyllä koirat ilmoittaa tulijasta jos tulija ei ole itse älynnyt ilmoittaa tulostaan. Ei ole yksikään ovea pitemmälle tullut vaan lyönyt oven kiinni ja jäänyt ulos odottamaan. Ja jotkuthan siis koputtelee kun ovikelloa ei ole ja avaa oven, en usko että näillä liikkuu päässä mitään, sentään itsesuojeluvaisto estää astumasta sisälle.
Psykopatiaa sairastava sosiopaattinen incel-narsisti
Sano sille, että kutsumatta ei saa tulla. Tämä on yksityisalue.
Yleensä selitys on, että ei me huomattu, että tässä on jonkun piha. Jep, hankala huomata, kun on talo ja piha istutuksineen ja auto parkissa kuistin vieressä, lapsilla leikkimökki ja hiekkalaatikko. Ei voi mitenkään huomata, että pihahan se on eikä mikään 300m hiekkatien päässä oleva parkkipaikka.
Reippaimmat ilmoittavat, että lasten pitää päästä vessaan ja minä yhtä reippaasti kiellän sen ilmoittaen, että meidän vessaa ei ole terveystarkastaja tarkastanut, sitä ei voi antaa vieraitten käyttöön.
Onko se äijänkäppyrä , joka vääntyy pihallenne?
Vaimon sukulaiset tekee tota. Sauna pitäisi lämmittää ja tarjoilun pelata.
Vierailija kirjoitti:
Pitää sanoa, että ei meillä pidetä kestikievaria. Ja että me sitten kutsutaan kun me halutaan kyläilijöitä.
Oliko se se koira jolla on gps-panta? Pyörii kuulema luvatta pihoissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä noin tapahtuu? Maakunta?
Satakunta. Naapuri kävelee tuosta vaan pihaan. Pitäiskö pamauttaa?
(Ei ap)
Vierailija kirjoitti:
Eron ottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko alasti?
Ei, mut kesällä mä usein olen.
Enkä kaipaa tirkistelijöitä.
Kotirauhaa tuossa rikotaan. Voi tehdä ilmoituksen poliisille.
Onko ap:n talo asumattoman näköinen ja piha umpeen kasvanut? Joskus noista aution näköisistä asumuksista saattaa erehtyä luulemaan ettei kukaan asu siellä. Itse olen kerran marjareissulla kävellyt autiotalon pihaan ja istahtanut sammaleisille portaille niin eikös sieltä putkahtanut ukkeli joka väitti asuvansa siinä. Ja puolet rakennuksesta oli purettu jo pois. Lähin kyllä livohkaan hetippian.
Ahdistaako? Itkettääkö? Täytyykö tuon seurauksensa pitää kaikki verhot kiinni viikon?